עולם, פלילי

כוכב טיקטוק מואשם ברצח מחריד של פרודתו וגבר עימו שוחחה

כוכב הטיקטוק עלי אבולאבן המואשם ברצח פרודתו וגבר נוסף

עלי אבולאבן מוכר ככוכב טיקטוק עם מיליון עוקבים שפועל תחת השם ג'ינקיד JinnKid. הוא מריץ שם דאחקות חמודות והמומחיות שלו היק חיקוי מעולה של הדמות טוני מונטאנה שמגלם אל פצ'ינו בסרט "פני צלקת" (1983, הבמאי בראיין דה פאלמה).

אמנם החשבון של אבולאבן צפוי לקפוץ כעת הרבה מעל מיליון עוקבים, אולם ספק אם הוא רצה שזה יקרה דווקא בנסיבות האלה. אבולאבן מואשרם ברצח כפול ואתמול (יום ב') טען בבית המשפט בסן דייגו לחפותו. הוא מתעקש שאינו אשם, אולם התובעים משוכנעים כי הוא אשם בירי והריגת שני אנשים  – אשתו לשעבר, ממנה נפרד לא מזמן, וגבר שהיה איתה בבניין רב קומות בסן דייגו. בנוסף לשני סעיפי אישום בהם אבולאבן מואשם הוא גם מואשם ברצח מרובה אנשים בנסיבות מחמירות, שמתקיים בבית המשפט.

הקורבנות הן אנה אבולאבן (28) מסן דייגו ורייבורן קאדנאס בארון (29) מנשיונל סיטי. כ-25 בני משפחות של הקורבנות הגיעו לבית המשפט העליון של מחוז סן דייגו ומילאו את יציעי האורחים. חלקם ייבבו ובכו בזמן שסגן התובעת המחוזית, טארן בראסט, תיארה את הירי והרצח שארע ביום חמישי האחרון בשכונת שנמצאת באיסט וילאג' של סן דייגו.

מעצר מיידי וצו הרחקה מהילדה

בראסט סיפרה שאנה אבולאבן ביקשה מבעלה לעזוב את הדירה ב-18 באוקטובר, יום שני שעבר ושלושה ימים לפני הרצח, והוא דאג לה לחדר במלון. סגנית התובע המחוזי טענה כי עלי אבולאבן הודה בפני הבלשים והאשים את אשתו לשעבר בבגידה, למרות שהתובעת אמרה כי היא מאמינה שבארון בסך הכל היה ידיד אפלטוני של אנה. בכל מקרה, מצלמות האבטחה קלטו את אבולאבן רץ מהמעלית לעבר הדירה.

עוד טוענת התביעה כי אבולבאן בן ה-29 הסתנן-פרץ לדירה של פרודתו מספר שעות לפני הרצח והתקין מכשיר האזנה בתוך מכשיר הטאבלט של ביתו בת ה-5, ואז כששמע כי פרודתו הטרייה וגבר אחר מדברים ומצחקקים, הוא הסתער מיד לעבר בדירה וירה בשניהם למוות, שלוש יריות בבארון וירי לתוך הראש של אשתו.

בראסט הוסיפה כי לאחר הרצח המחריד, אבולאבן נסע כשהוא חמוש לאסוף את ביתו מבית הספר ולאחר מכן התקשר למשטרה במהלך הנהיגה והם עצרו אותו כעבור 45 דקות כשביתו לצידו במכונית.

עורך דינו של אבולאבן לא הגיב לאישומים. השופטת קימברלי לאגוטה הורתה על מעצרו המיידי של אבולאבן בלי אפשרות להשתחרר בערבות. השופטת אף הוציאה נגדו צו מניעה שאוסר עליו להתקרב לילדה שלו, בה מטפלת כעת המשפחה.

 

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות