עולם

מדוע מלך ספרד קיבל זריקות של הורמונים נשיים?

מלך ספרד חואן קרלוס ואשתו המלכה סופיה

השמועות בספרד מזה שנים רבות גורסות כי מלך ספרד לשעבר, חואן קרלוס, היה רודף שמלות גדול, ויש המוכנים להישבע כי הוא קיים יחסי מין עם אלפים, בנוסף לאשתו המלכה סופיה. למעשה אמדאו מרטינס אינגלס, סופר ספרדי שהוא היסטוריון צבאי בהשכלתו, כתב ספר תחת הכותרת: 'חואן קרלוס: המלך של 5,000 מאהבות', ובו תיאר את המלך הקודם של ספרד בתור "מכור כבד למין" ופירט עדויות וסיפורים על עברו המיני הפרוע.

לדיווחים ולשמועות האלה הצטרפה בימים האחרונים טענה לא פחות ממדהימה: "השירות החשאי של ספרד דאג לתת למלך חואן קרלוס זריקות של הורמונים נשיים ומעכבי טסטוסטרון במטרה לשלוט על הדחף המיני המופרע שלו ולהוריד את החשק המיני הרב שהיה למלך".

האדם שהעלה את הטענות האלה הוא חוסה מנואל ויארחו, מי שכיהן בעבר בתור מפכ"ל המשטרה הספרדי לשעבר וכיום הוא עומד לדין באישומים של סחיטה. הוא השמיע את הדברים הסנסציוניים האלה במהלך שימוע בפרלמנט הספרדי ביום רביעי האחרון. המרכז הלאומי למודיעין (CNI) – גוף הביון הספרדי – הוא זה שנאלץ לדאוג למלך לטיפולים המפוקפקים.

לטענתו של ויארחו, החשק המיני של חואן קרלוס נחשב ל"בעיה לאומית של כל המדינה, בהיותו אדם מלא תשוקה והתלהבות ומשום כך ננקטה הפעולה הקיצונית", כך דווח בתקשורת הספרדית. במהלך השימוע בפרלמנט, מפכ"ל המשטרה לשעבר סיפר כי עליו הוטלה המשימה לשחזר דו"חות רפואיים הנוגעים לצילומים שעבר חואן קרלוס בזמן שעבר טיפול בגידול שפיר ממנו סבל. ויארחו הסביר: "בגופו של חואן קרלוס לא היו עקבות של ברומיד (חומר הרגעה) אלא של חומרים מעכבי טסטוסטרון".

בין 5,000 הנשים השונות שעל פי השמועות ניהל איתן חואן קרלוס יחסים אינטימיים, נמנות הפילנתרופית הגרמניה-דנית קורינה לארסן, הזמרת הספרדית שרה מונטייל, האומנת הבלגית לילאן סרטיאו, הנסיכה האיטלקיה מריה גבריאלה דה סאבויה ונשים נוספות. וכל זאת בזמן שהיה נשוי למלכה סופיה שהיתה אהובה ופופולארית מאוד על ידי העם הספרדי, כנראה לא פחות מאשר על ידי בעלה הבוגדני.

האשמות בשחיתות, בגלות באבו דאבי 

משפטו של ויארחו נפתח החודש, ובמסגרתו הוא מואשם בהקלטות סתר של שיחות עם אנשי האליטה הספרדית למטרות סחיטה והרס המוניטין שלהם. על פי החשדות הוא פעל למען קליינטים אחרים בעלי כוח ושררה שרצו לתקוע לצ'ילבות שלהם ונעזרו בשירותיו, במעמדו ובניסיונו.

ויארחו טוען כי לא היה מעורב בזריקות ההורמונים שניתנו לחואן קרלוס ובכל ההליך של ניסיון להשתלט על התאבה המינית של המלך שלא ידעה גבולות. הוא טען כי נודע לו על זריקות ההורמונים של המלך דרך המאהבת קורינה לארסן, שחיה כיום בלונדון.

חואן קרלוס בן ה-83 הוא נכדו של המלך אלפונסו ה-13 ששלט בספרד עד למלחמת האזרחים שהובילה לביטול המלוכה ועליית הגנרל הרודן פראנקו. עם ירידת פרנקו מהשלטון, חואן קרלוס הפך למלך ספרד והפך לגיבור נצחי כאשר הפך למלך ספרד בנובמבר 1975, לאחר מותו של פראנקו, כאשר הפתיע את כולם ובמקום להמשיך את דרכו של העריץ הנודע לשימצה, הוביל את ספרד לדמוקרטיזציה והפיכתה לחלק מהמערב

. לאחר ארבעה עשורים של מלוכה, ויתר חואן קרלוס בשנת 2014 על הכתר לטובת בנו פליפה השישי, מלך ספרד הנוכחי. בשנה שעברה חואן קרלוס הואשם בשערוריית שחיתות בעשרות מיליוני דולרים, ומאז הוא גלה ועבר לחיות באבו דאבי, איחוד האמירויות.

 

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות