עולם

שבע מושלם: התחתן וזכה במיליון דולר כעבור 4 ימים

כרטיסי לוטו גירוד מזל הגרלה כרטיסי הגרלה, אילוסטרציה

אומרים שהברק לא מכה פעמיים, אבל לכו תספרו את זה למייקל אברנאנתי מלקסינגטון, צפון קרוליינה שתוך 4 ימים חווה את שני הימים המאושרים ביותר בחייו: אברנאנתי התחתן וכעבור ארבעה ימים קיבל את המתנה המושלמת כשרכש כרטיס גירוד, שהתברר כזוכה ושווה מיליון דולר.

אברנאנתי, נהג משאית בן 60, רכש בדוכן כרטיס בעלות 30 דולר בשם "מיליונר מייקר' והכרטיס זיכה אותו בזכיה של 30 דולר בלבד, משמע החזיר את ההוצאה שלו. במקום להתייאש החליט אברנאנתי לנסות להמר על מזלו ורכש שני כרטיסי הגרלה מאותו הסוג, השני והאחרון מביניהן התברר ככרטיס המנצח הגדול, ששוה מיליון דולרים. "כמעט התעלפתי כשראיתי שמדובר במיליון דולר", סיפר אברנאנתי לעיתון 'שארלוט אוברזרבר'.

סיכויי הזכיה במיליון דולר דרך משחק כרטיס הגירוד הזה הוא 1 ל-2.95 מיליון, כך לפי אתר הלוטו המקומי בצפון קרוליינה. אברנאנתי הפך לאדם ה-20 שזוכה במשחק הזה בפרס המירבי.

 

הזוכה המאושר הלך בליווי אשתו הטריה למטה הראשי של הלוטו בעיר ראלי, צפון קרוליינה, כדי לאסוף את סכום הזכיה. "זו ברכה. זה מדהים. כל מה שקרה והדרך בה קרה זה פשוט פנומנלי".

כמו כל זוכה בפרס מיליון דולר בהכרלה הזו, אברנאנתי היה יכול לבחור בין שתי אופציות: או לקבל קצבה שנתית של 50 אלף דולר למשך 20 שנה או לקבל סכום חד פעמי של 600 אלף דולר. בשל גילו המתקדם החליט לקחת את כל כספי הזכיה, כאשר לאחר מיסים והורדות שונות נותר לו סכום זכיה בפועל של 424,509 דולר.

ולשאלה המרכזית – מה יעשה אברנאנתי ואשתו עם סכום הזכיה הגדול והמפתיע? ובכן, הוא מתכנן לממן את הירח דבש של הזוג שמתוכנן לשנה הבאה בפלורידה ובנוסף ישלם באמצעותו חשבונות וחובות קיימים. "אני בן 60 כך שאת שאר הכסף שיישאר אשאיר בצד ליתר ביטחון לגיל הפרישה", הוא סיפור.

אין בידיעה זו כדי לעודד או להמליץ הימורים.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות