עולם

טורקיה: אדם "נעדר" השתתף בחיפושים אחר עצמו

חיפושים, אילוסטרציה

יש סיפורים מוזרים, יש סיפורים הזויים, יש סיפורים מטומטמים. ואז יש את הסיפור הבא שנמצא ברמת הזיה משל עצמו: בייהאן מוטלו, עליו דווח כנער אחרי שנפרד מחבריו ויצא לשוטט ביער בעודו שתוי, הצטרף בהמשך לקבוצת אנשים כדי לסייע לרשויות הטורקיות במסע לחיפוש אחריו.

העלילה המוזרה הזו התרחשה במחוז בורסה בצפון מערב טורקיה. מוטלו בן ה-51, שמתגורר באזור אינגול שבתוך המחוז, דווח כנער ביום שלישי האחרון. בעיתון 'דיילי סבאח' דווח כי "לאחר ששתה עם חברים, בייהאן יצא לשיטוט ביער כאשר היה שיכור מאוד וכעבור שעות ספורות אשתו של בייהאן, שלא הצליחה ליצור עימו קשר או לאתר אותו, חששה לחייו ודיווחה עליו כנעדר לרשויות, מה שהוציא לדרך מסע חיפוש נרחב אחריו".

החיפושים אחרי מוטלו החלו וכלל צוותי שוטרים, יחידות חילוף ומתנדבים רבים מהאזור. במהלך החיפושים הצטרף מוטלו בעצמו לקבוצת אנשים שערכה סריקות באזור במטרה למצוא אותו, מבלי שהבין תחילה על מה המהומה ומה מחפשים. הפאדיחה התגלתה כעבור יותר מחצי שעה(!), כאשר חברים בקבוצה החלו לצעוק בשמו: "בייהאן מוטלו" שוב ושוב, ואז הוא פשוט ענה להם: "אני נמצא כאן אתכם".

בדיעבד התברר כי מוטלו ישן לילה בבית שנמצא ביער ובבוקר כשהתעורר הוא נתקל באותה קבוצה שחיפשה אותו והצטרף אליה. "אחרי זמן מה כשהם קראו בשם שלי התפרצה זיעה קרה בכל גופי", סיפר בייהאן מוטלו לערוץ 24T, "סיפרתי להם שאני בייהאן מוטלו, אבל הם המשיכו לחפש. הם לא האמינו לי תחילה, והאמת יצאה לאור רק כאשר חבר שלי מסוט הגיע והבחין בי".

 

הרשויות בטורקיה גבו ממוטלו עדות ותצהיר לגבי מה שהתרחש ולאחר מכן ניידת משטרה הסיעה אותו לביתו, כך דווח ברשת NTV. עדיין לא ברור בשלב זה אם יוחלט להטיל על מוטלו קנס או כל עונש. אבל אפשר לתהות מדוע להעניש את מוטלו? האם זה לא יהרוס סיפור קומי כל כך טוב עם טעם חמוץ בסוף?

 

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות