עולם

סוד הזוגיות של וויל סמית – נישואים פתוחים

וויל סמית ואשתו ג'דה. ראיון מפתיע

ווייל סמית' (53) אישר שהוא ואשתו מזה 24 שנה ג'יידה פינקט סמית' ניהלו נישואים פתוחים שכללו  מערכות יחסים מיניות מחוץ לנישואיהם, אולם הוא טען כי אינו ממליץ על כך לאיש. סמית' שכיכב בסדרות וסרטים רבים, בין היתר "הנסיך המדליק מבל אייר", "גברים בשחור" ו"מוחמד עלי", סרב להיכנס לפרטים, אך כן שיתף בקושי שהיה לו לתפוש ולהבין בהתחלה את הקונספט של נישואים פתוחים, לאור הרקע בו גדל שכלל חינוך נוצרי דתי. ג'יידה לדבריו היתה פתוחה יותר לרעיון שכן יש לה אנשים במשפחה שהתמודדו עם מערכות יחסים לא קונבנציונליות בעבר.

"ג'יידה מעולם לא האמינה בנישואים רגילים, יש לה חברי משפחה שהיו להם התנסויות בנישואים מסוגים שונים. היא גדלה בדרך שונה מאוד ממני", אמר סמית' והוסיף: "היו לנו אינסוף שיחות לגבי מה זו שלמות ביחסים? מה הדרך המושלמת לזוגיות שתוביל לאינטראקציה הטובה ביותר. ולאורך חלק ארוך ממערכת היחסים שלנו, מונוגמיה היתה הבחירה. נתנו זה לזו אמון וחופש, מתוך אמונה שכל אחד צריך למצוא את הדרך שלו".

סמית' הדגיש בדבריו כי הוא לא רואה בנישואים 'בית כלא' עבורו או עבור ג'יידה. לטענתו הכנות בינו לבין אשתו רק התגברה וחיזקה את הקשרים ביניהם. "נישואים עבורנו לא יכולים להיות בית כלא אבל יחד עם זאת אני מדגיש שאני לא מציע את הדרך שלנו לאף אחד", אמר סמית', "ועדיין לטעמי ההתנסויות החירויות והתמיכה הבלתי מסויגת שהענקנו זה לזו  מהווים את ההגדרה הטהורה ביותר של אהבה".

את הדברים אמר סמית' בראיון למגזין GQ במסגרת קידום ספרו האוטוביוגרפי "וויל'. סמית' ואשתו ג'יידה פינקט סמית' התחתנו ב-1997 ובמהלך השנים רצו שמועות רבות לגבי טיב מערכת היחסים ביניהם. לפני מספר שנים דווח על מערכת יחסים רומנטית בין ג'יידה לבין הזמר אוגוסט אלסינה עד שהשניים נפרדו. סמית' הודה בכך ובפסק זמן שהשניים לקחו אז בנישואים שלהם, הוא גם הוסיף כי אשתו ג'יידה נמשכת מינית לנשים.

 

עוד בראיון החושפני, סמית' שיתף בחלום שהיה לו בשלב מסוים לפתוח "הרמון מלא בחברות", שכלל בין היתר את השחקנית האלי ברי. "אני לא יודע איפה נתקבלתי בזה כנער מתבגר, אבל הרעיון של לטייל עם 20 נשים שאותן אהבתי ולהן דאגתי, נדמה היה כרעיון ממש מעולה", אמר סמית' בראיון.

לבני הזוג סמית' יש שני ילדים, הבן ג'יידן (23) ובית ווילו (20). השניים זכו לחינוך לא אורתודוקסי מצד ההורים. "אנחנו לא נותנים לילדים עונשים", הודה וויל סמית' בעבר. בשנת 2017 שמם של וויל סמית' וג'יידה פינקט סמית' נקשר לסיינטולוגיה והיו שמועות כי השניים מימנו ותמכו בבית ספר לסיינטולוגיה, כולל לאה רמיני, שהשתייכה לכת הסיינטולוגיה בעבר, טענה שג'יידה חברה בכת. בזמנו בני הזוג הכחישו כל קשר לסיינטולוגיה ולחבריה. סמית' כן ניפק התבטאויות פוליטיות שהתחנפו לשמאל הפרוגרסיבי בארה"ב.

 

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות