עולם

חובת צפייה: המחווה המרגשת של החקלאי האוסטרלי

כבשים יוצרות צורה של לב כבשים יוצרות צורה של לב. "מקווה שדודה דב הביטה מלמעלה וראתה את זה"

סגר הוא דבר נורא, אבל לפעמים תופעות הלוואי שלו יכולות להיות מהממות. חקלאי אוסטרלי שלא יכול היה להגיע להלוויית דודתו בשל תקנות הקורונה המחמירות מאוד ביבשת הדורמית, השקיע במחווה מדהימה אותה העלה בשטח החווה שלו. החקלאי מתגורר בחווה במדינת ניו סאות' וויילס וההלוויה המשפחתית התקיימה במדינת קווינסלאנד, כאשר אוסטרליה נצורה כעת בסגרים ויש בה מגבלות תנועה קשות, כולל סגירת גבולות בין מדינות ומחוזות בתוך אוסטרליה, במטרה לעצור את התפשטות וריאנט הדלתא.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Benjamin Jackson (@electricpostman)

כשהתבשר ג'קסון, תושב הכפר גוירה, על האבל המשפחתי בעקבות מות הדודה הוא כבר ידע כי לא יוכל להגיע ולנכוח בהלוויה, ומיד חשב להשתמש במה שיש בשטח החווה שלו כדי לכבד את הדודה ולהיפרד ממנה בצורה מרגשת.

אתמול (רביעי) ג'קסון העלה בעמוד האינסטגרם שלו את המחווה שצולמה באמצעות מצלמת רחף: מאות כבשים מתכנסות על הדשא ליצירת צורה של לב. הכבשים בעצם נהרו לתבואה שהונחה על ידי ג'קסון בצורת לב להעברת מסר של אהבה גדולה. הסרטון שלווה במנגינת שירם של סיימון וגרפונקל -"גשם על מים סוערים", אחד השירים האהובים על הדודה, שהוקרן בהלווייתה שהתקיימה בבריסביין, ולא השאיר עין אחת יבשה.

"הכנתי את זה עבור דודתי 'דב'. נפרדנו ממנה אתמול", הוא כתב בתיאור הסרטון, "אני מקווה שאת הצצת למטה וראית את זה מלמעלה". ג'קסון התראיין ל'וויקלי טיימס' ואמר שם כי הוא הרגיש אבוד ומיואש בחווה שלו בגלל שלא יכול היה לנסוע ולתמוך במשפחתו. "רציתי להפגין את אהבתי בדרך כלשהי. אני יודע שיש הרבה אנשים במצבים קשים יותר אבל זה עדיין כואב", הוא הוסיף.

ג'קסון יוצר "אמנות כבשים" בשטח החווה החקלאית שלו מזה זמן רב. הוא הזכיר כמה דודתו דבי אהבה לבוא לבקר אצלו ולשמוע על יצירותיו החדשות. "אני רק מקווה שכשעשיתי את זה, דבי הורידה עין אחת באמצע השיחות שלה עם יקיריה שם למעלה והספיקה להביט למטה כדי לראות את הלב שלי שנוצר עבורה", אמר ג'קסון, שהזכיר כי הוא היה לא מוכן לחלוטין לדרך בה הסגרים, סגירת הגבולות ומגבלות התנועה בקורונה ישפיעו עליו ועל משפחתו. הוא הזכיר כי המון אנשים באוסטרליה ובעולם עוברים חוויות קשות כאלה ולא יכולות להיפרד מיקיריהם כמו שצריך. וכמה זה קשה.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות