כללי

הקונספירטור, פרק 3: האם בקרוב יוטל עלינו "סגר אקלים"?

הקונספירטור שלנו, עמית לוינטל, מגיע לפרק 3 ועובר לחפור בשילוב של משבר האקלים והתודעה שלנו.

האם אחרי שהלך להן כל כך טוב עם הסגרים בתקופת הקורונה, יהפכו עכשיו הסנקציות האלה ככלי בידי מקבלי ההחלטות בעולם גם לנושאים אחרים? והנושא הכי בוער, שסגרים כמובן ישרתו אותו, הוא משבר האקלים וההתחממות הגלובלית.

בפרק הזה מנסה עמית להבין מאיפה צצו הקונספירציות על "סגר אקלימי" כפי שהוא מכונה בחוגים מסוימים. ויותר חשוב מזה, הוא מביא גם עדויות לכך שלא רק שהצעדים הללו נשקלים, אפילו אצלנו על ידי שרת התחבורה מרב מיכאלי, במקומות מסוימים הם אף הופכים הלכה למעשה.

ומה שהכי יפה זה שבלי התקשורת הממסדית העולמית, זו שמתנגדת בד"כ לתיאוריות קונספירציה לא מבוססות, כל זה לא יכול היה לקרות. מספיק להסתכל על זה שכל ענקיות הטכנולוגיה כבר הודיעו על כוונתן לצנזר ולחסום כל מי שיעז לפקפק בתופעת 'שינוי האקלים'.

משבר האקלים אמיתי, כמו גם השליטה בתודעה שלנו. עכשיו נסו לחשוב את מי ישרתו הסגרים הללו, אילו מפעלים כן ימשיכו לעבוד בשעה שאחרים ישבו בבית, ובעיקר הכיס של מי לא ייפגע (שלא לומר ירוויח). במשבר האקלים צריך לטפל, אבל חשוב גם ללמוד מלקחי העבר, ולהקשיב לא רק לקולות הממסדיים שהרבה פעמים האינטרס הציבורי הוא רק אחד ממכלול האינטרסים שלהם.

צפייה מהנה

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות