כללי

פתחה חשבון ב'אונלי פאנס' ולא הורשתה להתנדב בביה"ס של ילדיה

ויקטוריה טריס תובעת מיליון דולר אחרי שחשב מושפלת ומופלה. ויקטוריה טריס

פלורידה היא מקור לסיפורים הזויים, והנה עוד אחד כזה: אמא תובעת כמיליון דולר מבית ספר בו לומדים ילדיה בני ה-5 וה-10, זאת לאחר שנאמר לה כי לא תורשה יותר להתנדב בבית הספר מפני שיש לה חשבון באתר 'אונלי פאנס' (אוהדים בלבד), פלאטפורמה שמציעה שירותי תוכן בתשלום ומפורסמת בזכות כוכבי הפורנו ותכנים מיניים.

ויקטוריה טריס, 30,  טוענת כי חשה מושפלת מהנידוי שארע לטענתה לאחר שהורה אחד בבית הספר שלח תמונות מהחשבון שלה ב'אונלי פאנס' למנהלי בית הספר. אלה בתגובה אסרו עליה להגיע לפעילויות בבית הספר, שבו לטענתה נהגה להתנדב בקביעות לפני שנאמר לה כי נוכחותה לא רצויה יותר.

טריס כינסה מסיבת עיתונאים עם עורך דינה ואמרה כי לאף אחד אין זכות לשפוט אנשים על סמך מקור פרנסתם. "אני חשה כל כך בודדה ונעלבת מכך ששפטו אותי", אמר טריס, "חשבתי מושפלת ואני לא צריכה, כמו שאף אחד אחר לא צריך, להיות מוטרדת ממה עושים הורים אחרים", הוסיפה בראיון לתחנה המקומית "ווש". טריס הוסיפה: "אני רק שמחה לבלות זמן עם הילדים שלי ויש לי יחסים נהדרים עם מורים אחרים ותלמידים אחרים".

עורך דינה, מארק נג'אמה, סיפר לעיתונאים כי בכוונתו להגיש תביעה נגד מחוז בית הספר בגובה של לפחות מיליון דולר. "איזו מנטאליות אוטוריטארית מאפשרת למישהו להצביע באצבע מפלה כלפי מישהו ולומר 'אנחנו לא מאשרים אותך ואתה לא יכול להיות נוכח סביב ילדים'", אמר נג'אמה וחתם: "זה נהיה מפחיד".

העיתון 'אורלנדו סנטינל' פירסם כי בכירים בבית הספר אמרו לגברת טריס כי אסור לה יותר להתנדב בשטח בית הספר החל ב-13 באוקטובר, אף שהיא טוענת כי הדברים רק נאמרו בעל פה ולא ניתן לה מכתב רשמי.

טריס פתחה חשבון בפלאטפורמת 'אונלי פאנס' לפני שנתיים ומאז נאמר לה כי היא רשאית לצאת לטיולים עם בית הספר, אך הותר לה רק לפקח על ילדיה.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות