כללי, פלילי

חליל רביעה – ניצל באכזריות תמימות של קטינה

אנס אחד ביום אנס אחד ביום

הם טורפים, הם מסוכנים, ואנחנו לא ניתן להם להישכח. האנסים ועברייני המין המורשעים הללו, גם אם יושבים כרגע בכלא, מחכים לרגע שבו יוכלו שוב להסתובב חופשיים בלי שאף אחד ידע או יכיר במסוכנות שלהם. המשטרה אולי מפקחת, אבל לפעמים אפילו השכנים הקרובים לא יודעים מי הוא הדייר החדש. בשביל זה אנחנו פה, עם הרשימה השחורה של האנסים ועברייני המין. נפרסם כל יום שם אחר ואת הסיפור שמאחורי הרשעתו, ונרכז את כולם במקום אחד כדי שלא ישכחו אף פעם, מי הם אותם אנשים שפירקו לרסיסים חיים של כל כך הרבה נשים.

שם: חליל רביעה

במה הורשע: שתי עבירות אינוס, עבירה של חטיפה ועבירה של מעשים מגונים

מועד ההרשעה: שנת 2020

מה הוא עשה:

רביע, שהיה בן 33 בעת ביצוע העבירה, אנס ותקף במכוניתו נערה בת 16 אשר לה הציע הסעה לביתה.

השניים, שלא הכירו לפני כן, נפגשו בפארק בקרבת ביתה של הנערה, שם התפתח ויכוח בינה ובין דודתה לבין חבריו של רביעה, ששמעו מוזיקה רועשת בסמוך לחצות. רביעה, שהיה עד לוויכוח, הציע לנערה להסיע אותה לביתה ברכבו "כדי שלא יריבו". היא הסכימה, נכנסה לרכב והתיישבה לצידו במושב הנוסע מקדימה, כאשר מאחור ישב חברו.

מיד לאחר כניסתה של הנערה לרכב, נעל רביעה את הדלתות, לאחר מכן הוריד את חברו בביתו ובמקום להסיע אותה לביתה, המשיך לשטח פתוח ומבודד סמוך לשגב שלום. שם התיישב עליה, השכיב את מושבה לאחור, הפשיט אותה בכוח ואז אנס אותה וביצע בה מעשים מגונים. כל זאת תוך שהוא מתעלם מתחנוניה שיפסיק.

הנערה בכתה, התנגדה למעשיו והכתה בידה על חלון הרכב. בתגובה, רביעה סטר על פניה והחזיק בידה בכוח. לאחר שבא על סיפוקו, החזיר את הילדה לביתה בסמוך לשעה 04:00 לפנות בוקר.

העונש שקיבל: 10 שנות מאסר, 12 חודשי מאסר על תנאי ופיצוי למתלוננת בסך 100,000 ₪.

מדברי השופטים:

במעמד גזירת עונשו של רביעה כתבו השופטים נתן זלוצובר, שלמה פרידלנדר ודינה כהן כי "הנאשם ניצל לתועלתו את הוויכוח שהתפתח בין הקטינה לאחרות והציע את "עזרתו" לקטינה, תוך ניצול תמימותה, כביכול להסיעה לביתה. הנאשם ניצל את פער הגילים שבינו לבין הקטינה שסמכה עליו שייקח אותה לביתה, ולשם כך נכנסה לרכבו; אך הנאשם בחר שלא להסיעה לביתה ותחת זאת לקח אותה למקום המרוחק מביתה וביצע בה את זממו, עד שהגיע לסיפוקו המיני. זאת, תוך שימוש בכוח ובהתעלם מבקשות הקטינה שיחדל. הקטינה עצמה תיארה כי חוותה את האונס כאכזרי.

"ניתן רק לשער" הוסיפו השופטים, "את הפחד שאחז בקטינה נוכח מעשי הנאשם שבניסיון ל"הרגיעה" אמר לה שאין לה ממה לפחד ושהוא לא ירצח אותה".

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות