כללי

מי מוכר שולחן להכנת גופות לקבורה בפייסבוק?

שולחן גופות צילום אילוסטרציה: אוליביה פיטוסי פלאש 90

באינטרנט אפשר למצוא הכל, גורסת אימרה ישנה. מאז שסחר הפך לפופולארי ברשת אנשים מוכרים כמעט כל דבר שניתן להעלות על הדעת, ולעיתים אייטמים ממחוזות הביזאר מגיעים לאתרי קניה ומכירה. כך קרה השבוע בעמוד הקניה ומכירה של פייסבוק המכונה מרקטפלייטס MARKETPLACE , כאשר לצד אייטמים המוצעים למכירה כמו צעצועי ילדים, בגדים, רהיטים וקונסולות פלייסטיישן, הוצע למכירה אייטם קצת מוזר, הרבה מוזר –  שולחן מתים, מעין אלונקה להכנת גופות לקבורה.

השולחן הוצע למכירה תמורת 50 לירות שטרלינג בקבוצת קניה ומכירה בגרימסבי, עיירה באנגליה, כך דיווח האתר 'גרימסבי לייב'. את השולחן אתם יכולים לראות בלינק הזה.

על השולחן הזה בעבר גופות עברו שטיפה, חניטה והלבשה לפני שנקלחו לטקס האשכבה ולמנוחת עולמים. ללא ההכנות שבוצעו על השולחן הזה, תהליך הריקבון של הגוף לאחר המוות מתרחש באופן מהיר יותר.

בפרסום המוצר, המוכר כתב כי "השולחן יכול לשמש פיתרון אידאלי לפרויקט מתקן אופניים עילי וגם אפשר לעשות בו שימוש כתוספת למערה למגורי אדם או לפיתרון הפשוט ביותר – להשתמש בו בתור שולחן מטבח". הבנתם. להשתמש בשולחן שרגיל לשאת גופות בתור שולחן מטבח. נשמע הגיוני סך הכל?

https://twitter.com/DailyMirror/status/1424996939679084546

רוצים לקנות מזרן קרוע?

בכל מקרה רוכשים פוטנציאליים ישמחו לדעת כי לוחות השולחן נשמרים נקיים בקפידה כדי למנוע ריקבון גופות להצטבר על המשטח. בכל אופן, זה לא משנה הרבה כי מאז פרסום המוצר הביזארי, הוא כבר הוסר מדף הפייסבוק כאשר לא ידוע אם השולחן נמכר בהצלחה או אם המוכר פשוט ירד מהרעיון אחרי כל הפרסום השלילי וההזוי.

אגב, לא מדובר באייטם ראשון מסוגו שמוצע למכירה אונליין בשנים האחרונות. פריטים נוספים שלאחר המוות הוצעו למכירה, לרבות עשרות ארונות קבורה משומשים שהוצעו למכירה בפלאטפורמת שיתוף התכנים 'דיפלי' תמורת 500 דולר.

אייטמים פחות מורבידיים אבל מוזרים בעצמם גם הם כם הזמן צצים למכירה בפלאטפורמות הרשת השונות – למשל משתמש שניסה למכור ברשת חברתית 'אסלה לכסף' – עם מ טבעות שהושתלו על מושב אסלה שקוף, אדם אחר הציע למכירה ספה שמכוסה בשלג וגם היה תושב וויקומב באנגליה שהציע למכירה מזרן קרוע.

 

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות