איכות חיים

מהפך הקורונה של ג'יני – המדריך שהפך לאופה קנאביס

ג'יני בעבודה. החליף את בני הנוער בנוטלה ומריחואנה

קריירה בקורונה – שף הטלגראס

מי יכול להתקיים מפחות מ-1,000 ₪ בחודש? כנראה שלא הרבה אנשים. הכירו את ג'יני (כינוי לא בדוי) שהתחיל את הקריירה שלו בטלגרס כשליח ומהר מאוד התקדם להיות אופה, קונדיטור. כן, זה קרה בגלל הקורונה. בימים שלפני המגפה ג'יני עבד בתחום הספורט והעביר חוגים לילדים ולנוער. היום, למרות, הגעגוע לימים ההם ולחניכים שלו, הוא שמח שיש לו את היכולת להתפרנס בכבוד – בזכות עוגיות הקנאביס שלו שנמכרות דרך הטלגרס.

למה עוגיות? כי זה הרבה יותר רך לנו באוזן. תודו שזה נשמע הרבה יותר טוב מלהגיד "סמים קלים". הרי בעוגייה לא רואים את הקנאביס עצמו והן גם לא מעלות עשן בזמן האכילה. בעצם אין הרבה ששונה פה מאשר אפיה ביתית רגילה. ויותר מזה, איזה שוטר יעשה חיפוש בתוך עוגיות?

והמחיר? תשפטו בעצמכם – שתי עוגיות במאה ₪, חמש עוגיות במאתיים ₪, עשר בשלוש מאות חמישים ₪. אבל אלו לא סתם עוגיות קנאביס – ג'יני מבטיח כי המחיר משתלם לאיכות שמקבלים.

איך הוא משנע את העוגיות שלו בשיא הסגר? יש לו חייל, תרתי משמע. וכידוע, חיילים הם עובדים חיוניים לכל דבר, גם בסגרים, וכמשרת את המדינה הוא גם על הדרך רוכב גם על אישור העובד החיוני מצה"ל ובלי בעיה בכלל נע עם עינוגי הקנאביס בדרכים.

בונוס: ג'יני חושף אותנו לפרטים במתכון העוגיות שלו לכל המעוניינים לנסות להכין בבית:

את פעולות החימום הוא מבצע על ידי אדים של מים כדי למנוע חום ישיר מהגז. הוא ממיס את החמאה שלתוכה מזקקים את החומר הפעיל של הקנאביס. את החמאה מסננים כדי להוציא ממנה את עלי הקנאביס. משם הוא עובר לבלילת שוקולד הנוטלה לתוכה הוא גם מכניס את כל הלב שלו, מוסיף קמח, יוצק למגש קרח ויאללה לתנור שם קורה כל הקסם.

כשאנו שואלים את ג'יני מהם ההבדלים בין עישון קנאביס לבין אכילת עוגיות מריחואנה, הוא מסביר שבגדול זה אורך ההשפעה והסוג שלה. ככל שתאכלו יותר כך תישפכו מהר יותר, אבל כנראה שתישנו טוב יותר, שבמקרים מסוימים זה גם יתרון. המזל הוא שבאכילת עוגיות לא נשקפת סכנה רפואית, מקסימום קצת כאב בטן שמוכר לרובנו אחרי שירדנו קצת יותר מדי על מתוק.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות