איכות חיים

דאני-לי זיסר – הפכה את הגיק לשיק

דאני לי זיסר. הרבה יותר מאשר סתם גיימרית

דאני-לי זיסר חיה את הגיימינג. היא מסקרת משחקים ומוצרים באתר המוביל בתחום IGN והיא בעצם כל דבר שהפוך למה שחשבתם על עולם הגיימינג. אישה צעירה, בליינית, שגם מתחזקת קריירת שירה צדדית ואם חשבתם שהיא משחקת במחשכים ומחביא בסוד את אהבתה לטכנולוגיה – אתם ממש טועים.

זה נכון, אין הרבה נשים בתחום הגיימינג, בטח לא בישראל, אבל דאני-לי שולטת היטב בחומר. "זה כיף כי אפשר לעשות את זה ולא קורה בעצם כלום", מסבירה דאני-לי את משיכתה לעולם הגיימינג. "ב GTA5 אפשר לעשות הכל, זה לא עולמם של ימי הביניים, אין חרבות. יש מכוניות, יש עיר שהיא כמו לוס אנג'לס, אתה יכול לעשות באנגים עם החברים שלך, לפגוש זונה ברחוב או סתם לשדוד מכולת, וזה בסדר. כי זה לא שאתה עושה את זה באמת. ברגע אחד אתה יכול לסגור את המחשב".

הורים, אל תפחדו מגיימרים

בשעה שסין מגבילה את הילדים ל-3 שעות משחק בסוף השבוע בלבד, אצל דאני-לי יש רק יתרונות לעולם הזה. "משחק כמו פורטנייט, שהוא משחק און ליין, אנשים משחקים עם חברים שלהם בחו"ל, חברים שהם הכירו ברשת. כולם חושבים שהשעות מול המחשב או הקונסולה גורמות לנידוי חברתי, אבל קורה בדיוק ההפך. הילדים לומדים אסטרטגיה לומדים שיתוף פעולה בתוך קבוצה וגם אחיין שלי מדובר יותר טוב ממני אנגלית והוא בן 10, זה מטורף".

כשדאני-לי מדברת על משחקים יש לה ברק בעיניים והתלהבות של גיימרית אמיתית. "איפה אפשר לעצב לעצמך ספינה כזאת עם קשת בענן? זה השטויות שיש במשחקים ואפשר גם לעשות צחוקים".

קהילת הגיימינג בישראל, לדבריה, היא מדהימה. "זה בזכות העובדה שיש גם ילדים וגם חבר'ה בני 50".

היום של דאני-לי לא נגמר במשרדי IGN, משם היא ממשיכה אל בר הגיימינג שהיא גם שותפה בו. "כאן אפשר גם לשתות וגם לשחק, אנחנו עורכים ערבי תחרות או סתם אפשר להגיע בסוף יום עבודה להוריד איזה דרינק ומשחק". אם תשאלו אותה מה היא מעדיפה, X-BOX, פלייסטיישן או נינטנדו, אל תצפו לקבל תשובה "זה כמו לשאול את מי אני יותר אוהבת, את אמא או את אבא".

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות