מדיה

The Witcher של נטפליקס: 142 מיליון שעות צפייה שבועיות

The Witcher. העונה השנייה הופכת לסנסציה

לנטפליקס היו כמה להיטים גדולים בשנת 2021, הבולט והנצפה מכולם הוא משחקי הדיונון מדרום קוריאה שהפכה לסדרה הנצפית בתולדות החברה. ועדיין בנטפליקס המשיכו לשאוף גבוה וחלמו להשיק גירסה אפית משלהם שתהפוך למיתולוגית ותיחשב, כפי שמגדירים זאת מומחי הטכנולוגיה, בתור "משחקי הכס של נטפליקס".

קולות הולכים וגוברים בקרב עיתונאי הברנז'ה הולכים ומתגבשים בדעתם כי הסדרה THE WITCHER, סדרת פנטזיה שמבוססת על רב המכר של הסופר הפולני אנדז'יי סאפקובסקי באותו שם, שתורגמה בעברית בצורה קצת מוזרה "הסאגה של גראלט מריוויה".

בכל מקרה, העונה השניה של THE WITCHER בכיכובו של הנרי קייביל, עלתה לבכורה בנטפליקס בשבוע האחרון וטיפסה מיידית למקום הראשון ברשימת בטופ 10 התכניות של חברת הסטרימינג והיא כעת הסדרה הכי נצפית בלי תחרות.

למעשה, התכנית השניה הכי נצפית בנטפליקס היא העונה הראשונה של THE WITCHER כך שסדרת הפנטזיה עם ההפקה המושקעת, הפכה לשליטה הבלתי מעורערת והולכת להניב הרבה רווחים כספיים מעבר לציפיות.

ושימו לב לזה: הדאטא של נטפליקס הציג כי בשבוע 13-19 בדצמבר שתי העונות של THE WITCHER צברו במצטבר יותר מ-142 מיליון שעות צפיה בסטרימינג. ואם זה נשמע לכם בתור מספר מטורף, קחו בחשבון שהעונה השניה של THE WITCHER עלתה לסטרימינג רק ב-17 בדצמבר, כך שרק שלושת הימים הראשונים שלה נכנסו בשקלול והניבו 92 מיליון שעות צפיה לעומת 50 מיליון שעות צפיה שנרשמה במשך כל השבוע לעונה הראשונה, ששידורה החל לפני שנתיים.

אגב, נטפליקס מציעה עבור אלה שצפו בעונה הראשונה, רבע שעה של תקציר מקיף לפני צפיה בעונה השניה.

בכל מקרה בסדרת הפנטזיה הזו מככבות דמויות בידיוניות כמו אלפים, שדים ומלכי יבשות. בעוד שהעונה הראשונה צולמה ברחבי ספרד פולין והונגריה. מגבלות הקורונה גרמו לכך שכל העונה השניה צולמת ב-15 לוקיישנים שונים בבריטניה.

עוד לא צפיתם ב-THE WITCHER? אולי הסופ"ש הזה הוא זמן טוב להתחיל.

 
שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות