מדיה

מצעד הציוצים המטומטמים: אולימפיאדת הצביעות

נתנו להם קצת לרוץ, בדקנו שהם עומדים בסטנדרטים ועכשיו אנחנו שמחים להציג בפניכם את הלהיט של אחינו (היותר חתיך), אתר כסית – הבית של הביצה. אז ברוכים הבאים למצעד הציוצים המטומטמים.

כאתר שמסקר את תחום התקשורת, הפרסום והשואוביז סורקים ב"כסית" אלפי ציוצים מדי יום. ממיינים ולבסוף מוציאים את הציטוטים הכי מפגרים, חסרי קונטקסט ונטולי טאקט והיגיון, שמוכיחים שוב את הקלישאה השחוקה שלפעמים עדיף לשתוק אם אין משהו טוב להגיד.

האמת שאפשר לכלול בכל מצעד עשר ואף יותר אמירות מטומטמות של נבחרי ציבור, עיתונאים ושאר סלבז, אבל אנחנו מסתפקים בשלוש, כי גם לחשיפה שאנחנו מוכנים לתת לזוהמה, פייק ניוז ושאר פירות באושים שמסתובבים בצייצן, היא מוגבלת.

אז הנה השלישייה הפותחת שלנו בסוף השבוע החולף.

במקום השלישי ח"כ בצלאל סמוטריץ, שחגג את המדליה המוזהבת של ארטיום דולגופיאט, שהיתה הראשונה של ישראל בטוקיו שלא הושגה בשבת. אלא שכמו רבים מהפוליטיקאים שמשתמשים באירוע בשביל לקדם את האג'נדה שלהם (שמירת שבת בעניין של סמוטריץ'), הוא שכח פרט חשוב. כדי להגיע לגמר, דולגופיאט היה צריך להתחרות בשבת. במוקדמות. אבל עזו את עוד קדושתו עם העובדות שלכם.

למקום השני הגיע ינון מגל, עוד פה ג'ורה שלא תמיד חושב לפני שהוא יורה. למגל לא בא טוב הסרטון של גל גברעם על המשטרה, והוא הצליח להפוך את ה בצורה מאוד ינון מגלית למעשיה שבה התקשורת מפעילה את המשטרה. לא תאמינו כמה זה הזוי.

ובפסגה השבוע, בפער אדיר מהאחרים, האיש שמטנף אחרים יותר טוב מכולם אבל לא מוכן לספוג אפילו גרם של ביקורת – רון קופמן, פרשן ערוץ הספורט, שהשתלח בלי חשבון בגיא לייבה מידיעות אחרונות, אחרי שזה ביקר את שידורי ערוץ הספורט, שהם מביכים בכל קנה מידה באולימפיאדה הזאת.

השפה, המלים, הטון התוקפני והאלים. ובעיקר העובדה שכל ילד קטן שרואה את שידורי הערוץ ומבין שמה שלייבה כתב נכון, נותנים לקוף מדלייה מוזהבת של צביעות וגסות. גם אם לא הופיעה בטור של לייבה שורת גילוי נאות שבעלי ידיעות אחרונות מחזיק אתר שמתחרה באתר של ערוץ הספורט. טוב שאין בכל מילה של קופמן בערוץ הספורט גילוי נאות שהוא עובד גם אצל אלי עזור, הבעלים של המתחרה, חברת צ'רלטון.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות