"עו""ד מיכל גיטלמן-שפירא

עוה"ד מיכל גיטלמן-שפירא וחיה דשקוטאי

"אומרות ללקוחות לצפות לטוב ביותר"

עוה"ד מיכל גיטלמן-שפירא וחיה דשקוטאי

"אומרות ללקוחות לצפות לטוב ביותר"

.lawform{display:none!important;}

עו״ד מיכל גיטלמן-שפירא ועו״ד חיה דשקוטאי מדברות על הכל

הן נשים חזקות, עצמאיות, מנהלות משפחות לתפארת, עורכות דין מקצועיות וכיום הן בעולות משרד המתמחה במקרקעין, נזיקין ובגיל השלישי. דיברנו עם עו״הד מיכל וחיה על עבודתן וזה מה שהיה להן להגיד

למה בחרתן דווקא להתעסק בתחום הזה?

מיכל: ״אני מאוד אוהבת אנשים. אני מרגישה שדווקא נזקי גוף מכל ענפי המשפט, הוא משהו מאוד מאוד רגשי ואישי, והוא משפיע לאנשים על החיים. אני מאוד אוהבת ללוות את האנשים בתקופה הזאת, אפילו שזו תקופה לפעמים מהקשות בחייהם, ובאמת לעזור להם לקבל את הזכויות שלהם, אם זה מביטוח לאומי ואם זה מפוליסות הביטוח״.

חיה: ״אני אוהבת דברים שאני יודעת איפה הם מתחילים ואיפה הם נגמרים. שאלות בתחום הנדל"ן לרוב פתרונן ברור מאוד, אני אוהבת שאני יודעת מה אני צריכה לעשות ואיך להוביל להצלחת העסקה בצורה טובה לשני הצדדים . כשעובדים לפי הספר אין מקוםלטעויות פניה בתחום זה היא התחלה חדשה מכירת נכס או רכישת נכס, אלו דברים חיוביים, וחשוב לי להדגיש את הצעד החיובי הזה עבור הלקוחות "ערך מוסף וחשוב״.

מה הערכים המרכזיים שמובילים אותך בתור עורכת דין?

״קודם כל יש אצלנו במשרד איזשהי השקפה, שאנחנו מנסים קודם כל לפתור הכל בדרכי שלום״. מספרת מיכל ״בתחום הנדל״ן, אנחנו מאוד בעד לייצג את שני הצדדים ביחד, אנחנו מאמינים שלכולם יש אינטרס משותף ואנחנו מאמינים שהידברות יכולה להביא אותנו למקומות מאוד טובים. ועוד דבר שמאוד חשוב לנו במשרד זה לתת לכל הלקוחות שלנו את היחס הכי אישי שיש, אנחנו מאמינים בניסים. אנחנו כל הזמן אומרים ללקוחות שלנו לצפות לטוב ביותר״.

איפה את רואה את עצמך בעוד 10 שנים?

״אני ומיכל צועדות יחד אל ההצלחה האישית שלנו ושל לקוחותינו. 10 שנים מהיום ללא ספק משרדינו יגדל ויכלול עורכי דין נוספים, אני רואה אותנו גדלות ומתפתחות ומעניקות שירותים משפטיים נוספים״. אומרת חיה, מיכל מוסיפה- ״אני רואה את עצמי במקום בו אני יכולה לעזור יותר בסוף ללקוח הקטן, ולא להיות עמוסה גם רגשית וגם שכלית, ולא להתעסק בכל מיני דברים אחרים, כדי שאני אוכל להגיע ללקוחות שלי בצורה יותר טובה״.

יש קווים אדומים במסגרת המשפטית מבחינתך?

מיכל: ״יש לי קו אדום שאני לא מתעסקת בדיני משפחה. מרגיש לי שדיני משפחה הוא תחום כל כך רגיש שלא משנה מה אעשה – אפגע במישהו. בדיני משפחה רק מקטינים את הנזק, אבל הנזק קיים. ולי באופן אישי מאוד קשה עם זה״.

חיה: ״אני לעולם לא אשקר, הבסיס המשפטי שקיים במדינה וכולל חוק, פסיקה והנחיות מהווה דרך ברורה עבורי. לקוח שפונה אלי יודע שאין סטיה מדרך הישר בניהול הליך, זה לא סיפור אגדה אבל צריכה להיות אמונה "שהטובים מנצחים". הצדק נמצא במקומות הנכונים. ״.

יש לך טיפ לתת למי שמכוון להיות עורך דין בתחום הזה?

מיכל: ״כשהלקוחות מגיעים אלייך תנסה להכיר אותם יותר לעומק. אנשים בסוף מגיעים לעורך דין לא בגלל המיקום שלו, ולא בגלל המחיר שהוא לוקח או בגלל הוותק שלו ולא בגלל המומחיות או הניסיון שלו. אנשים מגיעים לעורך דין שהם מרגישים שהוא רואה אותם ופועל למענם, שהלקוח מקבל ממנו חוויית שירות טובה״.

חיה: ״תנסו תאמינו ותצליחו. אין קיצורי דרך, החוק חייב להיות נר לרגליכם״.

 

.lawform{display:none!important;}
נגישות