עו"ד שירן כהן

עו"ד שירן כהן

"האג'נדה האישית שלי מורגשת בכל תיק"

עו"ד שירן כהן

"האג'נדה האישית שלי מורגשת בכל תיק"

Adv.shiran@gmail.com

יש לה את זה: עו"ד שירן כהן מכוונת גבוה

היא שותפה במשרד אסף כהן ושות' המתמחה בליטיגציה ומשפט אזרחי, חורשת את תיקי לקוחותיה לאורכם ולרוחבם במטרה להובילם לתוצאה המיטבית והכי חשוב, פועלת מתוך אמונה שלמה בעקרונותיה. היכרות עם עורכת הדין השאפתנית שלא נותנת מנוח

 

 

אם הינכם במקרה עורכי דין המייצגים בתיק כנגד עו"ד שירן כהן, איך נאמר זאת בלשון נעימה, "אנחנו ממש לא מקנאים בכם". מדובר ללא ספק באחת מהפרקליטות המוכשרות במחוזותינו המציגה לצד יכולת ליטיגציה יוצאת דופן גם רזומה משפטי עשיר והיכרות מעמיקה עם מערכת המשפט על בוריה. אלו בשילוב אופי שאפתני והיותה אוטודידקטית חרוצה המקפידה להתעדכן באופן שוטף בפסקי דין ובספר החוקים של מדינת ישראל, עולים בקנה אחד עם רצונה לכוון הכי גבוה שיש.

בראיון מיוחד עבור אוביטר מספרת שירן (נשואה, מתגוררת ומגדלת את ילדיה בפתח-תקווה) תחילה על ראשית הקריירה המשפטית שלה: "הוסמכתי כעורכת דין ב-2010 ומאז אני מתמחה בדיני משפחה ובמשפט אזרחי. 'הצומת המרכזי שלי היה למעשה היום בו הבנתי שהאג'נדה האישית שלי תורגש בכל תיק ותיק. הבנתי שעל מנת ליישמה, אינני יכולה לעשות זאת כעורכת דין שכירה, וכך הצטרפתי כשותפה למשרד אסף כהן ושות', משרד בוטיק העוסק בליטיגציה. אני מנהלת במשרד את המחלקה העוסקת במעמד אישי, צוואות וירושות, ומרגישה כיום שאני נמצאת במקום בו טביעת האצבע שלי מורגשת בכל תיק שמגיע לפתחי".

באילו תחומי עיסוק המשרד שלכם מתמחה?

"משרדנו הינו משרד בוטיק מוביל בתחומו העוסק בתיקי ליטיגציה מורכבים ובעלי פרופיל תקשורתי גבוה. תחומי העיסוק שלנו מגוונים ורבים, וכוללים בין היתר: משפט פלילי/צווארון לבן, מקרקעין, מעמד אישי, צוואות וירושות. במסגרת המשרד אנו שמים דגש על כל מקרה ונסיבותיו, תוך הקשבה, ליווי, הכלה והדרכה של כל לקוח. צוות המשרד הינם בעלי חשיבה משפטית מקורית ויכולות גבוהות, ובנוסף מציגים ניסיון אשר נרכש במשרדים מובילים.

עו"ד שירן כהן
עו"ד שירן כהן

"לי אישית יש ניסיון רב בעריכת עסקאות והסכמים מסוגים שונים, לצד הופעות בבתי משפט, כתיבת חוות דעת משפטיות וכתבי טענות. חזון המשרד דוגל במתן שירות אישי ויעיל לכל לקוח תוך ראיה מרחבית של כלל צרכיו ומתן דגש רב על מחויבות למקצועיות ללא פשרות".

איזה סוג של עורכת דין את?

"אני חושבת שמה שמנחה אותי לאורך כל הקריירה המשפטית הם התמדה, דבקות במטרה, מקצועיות, יושרה מול הלקוח וחתירה לניצחון בכל מחיר. השכלתי להבין לאורך השנים כי המקצוע הזה טומן בחובו עליות ומורדות, כך שחשוב לדבוק במטרה ולא להתייאש לעולם".

ספרי על תיק בו עסקת ומשפיע עליך עד היום.

"ישנם תיקים רבים שנחקקים במוחו של עורך דין ומעצבים את המשך עבודתו המקצועית. זכור לי תיק אחד וגדול במיוחד בנושא התנגדות לצוואה בו התנהל מאבק עיקש על ירושה של מיליונים רבים ונכסי מקרקעין. בסופו של יום בית המשפט בחר לפסול 4 צוואות שנערכו ואושרו בבית המשפט כדין לאורך תקופה של כ-20 שנים, בעוד הוא בוחר לקיים דווקא צוואה קודמת שניתנה אל מול הצוואות שנפסלו. בכך הוא הותיר צד אחד ללא מאומה, בעוד הצד השני יצא כמנצח הגדול עם כל הקופה.

"התיק הזה השפיע עליי מאחר והוא ידע תהפוכות משפטיות רבות לאורך ניהול ההליך בערכאות שונות. הוא חידד לי את הדרך, שכאשר אני מאמינה במשהו, עליי ללכת איתו עד הסוף".

מה לא יודעים עליך?

"אני תולעת ספרים. קוראת המון, ולמעשה לעולם לא יתפסו אותי בלי ספר קריאה לצידי, במיוחד בסופי שבוע".

מה נאחל לך?

"שאמשיך לצמוח ולהתקדם, הן ברמה האישית והן ברמת המשרד. אני לא שוללת מיזוג עם משרדים אחרים. השמים הם הגבול מבחינתי".

Adv.shiran@gmail.com
נגישות