קרן ברק 1

עו"ד קרן ברק

"העצמת נשים מטרה חשובה עבורי"

עו"ד קרן ברק

"העצמת נשים מטרה חשובה עבורי"

Info@lbl.co.il

עו״ד קרן ברק: בצד הנכון של המתרס

היא לעולם לא תייצג פוגעים, מאמינה בהעצמה עצמית, בהענישה אזרחית עם תשוקה גדולה לנצח. ראיון עם עו"ד קרן ברק, המתמחה בייצוג נפגעי ונפגעות תקיפה מינית ואלימות דרך תביעות נזיקין: "פיצוי משמעותי לנשים ולגברים שהותקפו יסייע בשיקומם"

היא שותפה ובעלים במשרד עו"ד לייזרוביץ-ברק. התמחתה ועבדה כעוזרת משפטית של שופטת בתחום נזקי הגוף, ולאחר מספר שנים הצטרפה לעו"ד מרק לייזרוביץ ומאז עוסקת בעיקר בייצוג נפגעי ונפגעות תקיפה מינית ואלימות, נזקי הגוף, תביעות נגד חברות ביטוח בתחום אובדן כושר עבודה, סיעוד ופוליסות אחרות וכן ייצוג בביטוח הלאומי. הנה מה שהיא סיפרה לנו.

למה בחרת את התחום שאת מתעסקת בו?

״סיוע לאנשים שנמצאים במצוקה גורם לי לסיפוק רב. העצמת נשים היא מטרה חשובה עבורי. האהבה שלי לאנשים והתשוקה לנצח הובילו אותי לעריכת הדין. בחרתי לייצג נפגעי ונפגעות תקיפה מינית ואלימות בתביעות אזרחיות כי אני מאמינה בכל ליבי בענישה אזרחית של הפוגעים יחד עם השגת פיצוי כספי משמעותי לנשים וגברים שהותקפו על מנת שיוכלו להשתקם״.

מהם הערכים המרכזיים שמובילים אותך בתור עורכת דין?

״רצינות, ירידה לפרטים הקטנים ביותר, אמפתיה וחיבור ללקוחות, יכולות משא ומתן מצוינות וכמובן – פשוט לנצח״!

עו"ד קרן ברק

איפה נראה אותך עוד 10 שנים?

״עם השותף שלי, עו"ד מרק לייזרוביץ, ממשיכים להוביל את ייצוג נפגעי ונפגעות תקיפה מינית ואלימות בתביעות אזרחיות, ואת תחום נזקי הגוף, הביטוח וייצוג בביטוח לאומי. אני מאמינה שהשותפות שלי עם מרק והייצוג המשותף שלנו מביא אותנו לנצח בכל פעם ולהשיג ללקוחות שלנו פיצוי כספי מקסימאלי״.

מה צופן העתיד המשפטי לדעתך?

״התמקדות והתמקצעות של שופטים בתחומם. לא יהיו יותר שופטים ש'מבינים בהכל', אלא שופטים מומחים בתחום הנזיקין שעוסקים רק בזה. זה יביא לאחידות והתמקדות במה שחשוב – פיצוי מקסימאלי ללקוחות שנפצעו, חלו או נמצאים במצב נפשי קשה״.

יש קווים אדומים במסגרת המשפטית מבחינתך?

"לעולם לא אייצג פוגעים. יש לי את הפריבילגיה לבחור את מי אני מייצגת, ואני דואגת להיות בצד הנכון של המתרס – בצד שעוזר לאנשים טובים שנפצעו, חלו או מצויים במצב נפשי קשה״.

אם לא היית עורכת דין, במה את חושבת שהיית עוסקת?

״עיצוב פנים. אני אוהבת לראות חללים ריקים, למלא אותם בראשי ואז לבצע. זה קצת דומה לתחום עריכת הדין שבו אני עוסקת – לראות מראש את הפוטנציאל של התיק ואז למלא אותו באסטרטגיה נכונה ובביצוע מעולה״.

יש לך טיפ לצעירים ששואפים להיות עורכי דין בתחום שאת עוסקת בו?

״ראשית, לבחור תחום, להתמקצע ולעסוק רק בו. להיות קוליגיאלים לחברים למקצוע, לאהוב אדם. להאמין בדרך ולהאמין בניצחון בלתי מתפשר!״.

Info@lbl.co.il
נגישות