עו"ד עמיחי זלצר

עו"ד עמיחי זלצר

"יזם בנפשי"

עו"ד עמיחי זלצר

"יזם בנפשי"

office@zelcer.co.il

צבע הכסף: עו"ד עמיחי זלצר כובש פסגות

ניסיון משפטי בשילוב מיזמים עסקיים והיכרות מעמיקה עם עולמות הנדל"ן מובילים את עו"ד זלצר, להתערות בתיקים מרתקים שמסייעים להיטיב עם לקוחותיו: "מטרת העל – לתת לכל לקוח את התחושה שהוא הלקוח היחיד שלנו"

 

 

הזירה העסקית בארץ ובעולם עלולה להתגלות במקרים רבים כזירה תובענית ומסוכנת, אליה חלק מהשחקנים אינם מצליחים להסתגל. על רקע המציאות המשתנה לנגד עינינו ועידן כלכלי לוט בערפל, מי שמנסה לעשות סדר עבור אנשי עסקים, משקיעים ויזמים, ואנשים פרטיים הוא עו"ד עמיחי זלצר, בעל משרד עצמאי ברמת-גן המתמחה בענייני נדל"ן, ליטיגציה וגבייה מורכבת (הוצאה לפועל).

מדובר בעורך דין צעיר ומבטיח, שבגיל 37 בלבד צבר ניסיון ומוניטין מרשימים למדי, כשהוא מלווה מקרוב את אנשי עסקים מובילים בסקטורים שונים במשק, תוך שמירה חסרת פשרות על ממונם וזכויותיהם. בין לבין, הוא מנהל חיי משפחה למופת במושב במרכז הארץ, עם אישתו ושלושת ילדיו.

"המשרד שלנו עוסק במגוון נושאים", שוטח זלצר את תחומי העיסוק של המשרד שבבעלותו. "אנו מייצגים רוכשים ומוכרי נכסים במסגרת עסקאות נדל"ן, מלווים משקיעים ומייצגים גם לקוחותינו בכל שלבי העסקה. החל משלב הבדיקות המקדימות ועל לרישום הנכס. הייצוג, ניתן גם מול כלל הגופים הרלבנטיים, עיריות משרדי הממשלה וכו'. במקביל, אנחנו מעניקים גם שירותים משפטיים בתחום הליטיגציה, תוך מתן מענה ללקוחות הנקלעים לסכסוכים עסקיים שונים. כך בין היתר, סכסוכים בין שותפים, פירוקי שיתוף וכו'. תחום נוסף בו אנחנו עוסקים, הינו בגבייה מורכבת, קרי בגבייה של חובות כספיים בהיקפים משמעותיים. לצורך כך אנו מפעילים מעטפת רחבה של יועצים לאיתור כספי החייב, יחד עם חוקרים ויועצים שונים יוצאי מערכת הביטחון. אלו מאפשרים לנו לנקוט הליכים משפטיים להוכחת בעלות הנכסים ולספק בסופו של דבר הליך גביית חובות כולל ומקיף שזוכה לרוב להצלחות משמעותיות עבור הלקוח".

לדרך עצמאית החליט עו"ד זלצר לצאת לפני כ-7 שנים, לאחר התמחות ברשות החברות הממשלתיות ועבודה של 5 שנים במשרד עורכי דין אמריקאי שפעל בישראל. "כבר מהיום הראשון שלי כעורך דין, תמיד ידעתי שאפנה לעצמאות", הוא מעיד על עצמו. "זה גם מתאים למבנה האישיות שלי כיזם בנפשי, כך שהיה לי ברור שזה המסלול שאלך בו".

עו"ד עמיחי זלצר
עו"ד עמיחי זלצר

עמיחי, איזה סוג של עורך דין אתה?

"מה שמייחד אותי וזה גם מה שלמדתי במסגרת החינוך המקצועי שקיבלתי במשרד האמריקאי בו עבדתי. לעיתים עורכי דין לא מבינים שעבור הלקוח זהו התיק היחיד שיש לו והדבר הכי חשוב לו בעולם. בדיוק מהסיבה זו, בכל בוקר שאני מגיע לעבודה, אני מזכיר לעצמי שאולי עבורי מדובר בתיק אחד מני רבים, אבל עבור הלקוח זהו כל עולמו וחובה עלי לוודא שהוא שהטיפול שניתן לו הוא כזה, שייתן לו את התחושה שהוא לקוח יחיד עבורנו".

האם יש תיק מיוחד שיצא לך לטפל בו ונותר טבוע בזיכרונך?

"בהחלט. מדובר בתיק של 3 יתומים בשנות ה-20 המוקדמות לחייהם שאיבדו את אביהם, קבלן בניין לשעבר שירד מנכסיו. לאביהם המנוח נותר נכס אחד בעל ערך משמעותי שהיה על שמו ועל שם שותף שלו, אולם אחד משותפיו העסקיים טען כי הנכס בכלל שייך לו. ייצגתי את בניו של האב במסגרת הליך משפטי ארוך ומורכב. נדרשנו לעבודת מחקר של ממש באיתור הראיות והבאת העדים שיתמכו בטענותינו, אבל התוצאה בסיומו הייתה מאוד משמחת. בית המשפט פסק שהנכס שייך לילדים בפסיקה מאוד משמעותית מבחינתם מבחינה כלכלית ורגשית כאחד. הפסיקה נתנה להם נקודת פתיחה טובה לחיים וגם סוג של סגירת מעגל עבור אביהם. על אף העובדה שהתיק נראה בתחילת הדרך חסר סיכוי במובן מסוים, לא ויתרנו ועל כך אני מאוד שמח. זה מסוג המקרים שהרגשתי שהצלחנו להוציא את הצדק עבור לקוח שלנו".

מהו "האני מאמין" שלכם במשרד?

"אנחנו משתדלים לנהוג כלפי כל תיק במלוא הכבוד הראוי לו. בכל פעם שאני מזכיר זאת לעצמי, אני מצליח לתת ללקוח שירות אישי יותר ומספק לו תחושה שהוא בידיים טובות. עצם התחושה הטובה שנתת ללקוח, יחד עם מקצועיות ויחס האישי עליהם אנחנו שמים דגש עילאי, הן בעיניי המתכון המושלם להצלחה. מעבר לכך, לעולם לא ניקח תיק שאנחנו לא מאמינים בו, ולא נגרור לקוח להליך משפטי שאנחנו לא חושבים שיש בו תועלת של ממש עבורו. זאת אולי גם הסיבה להישגים הכבירים שלנו עד היום עם לקוחותינו השונים".

מה היית אומר לסטודנטים הצעירים שחולמים יום אחד להיכנס לנעליך כעורכי דין מן המניין.

"פשוט לעשות את מה שהם עושים הכי טוב שאפשר, ואז התחרות בשוק עריכת הדין פשוט לא תהווה פקטור. היום אני מבין, שאין תחליף לניסיון ולדרך שצריך לעבור, כולל ניסיון מסחרי ותעסוקתי שהוא חלק בלתי נפרד מהדרך להצלחה. עורך דין עם ניסיון (לאו דווקא משפטי) עשיר, לעולם יהיה עורך דין טוב יותר ממי שאין לו את הראיה הרחבה על החיים".

ספר משהו שלא יודעים עליך.

"אני חובב אופנועים מושבע. אוהב לטייל ולחרוש את הארץ איתו. האמת שבשנים האחרונות יוצא לי פחות לממש את התחביב הזה, מאז שהגיעו ילדים, אבל כשמתאפשר אני נהנה לרכוב ולשחרר קצת מהלחץ של היום-יום, שינוי אווירה חשוב לנשמה".

איפה נראה אותך בעוד 10 שנים?

"אני מאמין שתמצאו אותי במשרד, שכן עולם המשפטים הפך לחלק בלתי נפרד מהחיים שלי, ממשיך לגדול ולפתח את המשרד, ותמיד מתפלל שאוכל להמשיך ולעשות את עבודתי באותה תשוקה שהייתה לי ביומי הראשון כעורך דין".

office@zelcer.co.il
נגישות