עו"ד נלי בן דרור

עו"ד נלי בן דרור

"חייבים גמישות מחשבתית"

עו"ד נלי בן דרור

"חייבים גמישות מחשבתית"

bendror.law@gmail.com

עם רגליים על הקרקע – עו״ד נלי בן דרור מובילה בתחום הנדל״ן

היא עורכת דין מזה 12 שנים, עוסקת בתחום המקרקעין וההתחדשות העירונית, בעלת משרד עצמאי בעל וותק של 6 שנים ומעידה על עצמה שלא חשוב מי הלקוח שמולה היא "תמיד בגובה העיניים". ראיון

 

היא עוסקת בתחום המקרקעין והתחדשות עירונית, עורכת דין כמעט 12 שנים ועובדת במשרד עצמאי כ-6 שנים. היא חושבת שבתחום הזה צריך לגלות גמישות ויצירתיות ומספרת על עצמה שהיא בגובה העיניים. הנה מה שהיא אמרה לנו

למה בחרת דווקא את תחום המקרקעין?

״אני אוהבת נדל״ן, תמיד עניין אותי הענף הזה, מבחינת אקטואליה, כלכלה, חדשות וכו׳, בנוסף, התחום הזה משמח, כלומר, ברוב התחומים האחרים אנשים מתעסקים בעניינים יותר בעייתיים. למשל תחום המשפחה, מרבית המקרים הם עניינים של גירושין, סכסוכים משפחתיים , כאן הדברים משמחים- אנשים באים לקנות, למכור, להשתדרג, לשנות את החיים שלהם – זה תחום חיובי״.

מה הערכים המרכזיים שמובילים אותך בתור עורכת דין בתחום הזה?

״חייבת להיות אמינות מאוד גבוהה. העסקאות הן בהיקפים מאוד גדולים, סכומים גבוהים ביותר וחייבת להיות אמינות. יש גם צורך בגמישות מאוד גבוהה.בכלל אני חושבת שבכל תחום שבו יש צורך לנהל משאים ומתנים צריך לגלות גמישות ויצירתיות. אבל בתחום הזה מו"מ הוא בשוטף, על בסיס יומי, חייבת להיות גמישות מחשבתית״.

עו"ד בן דרור מדגישה את החשיבות בהתמקצעות. ״התמקצעות", כך היא אומרת, "אני לאו דווקא מדברת על מקצועיות, כדי להיות מקצועי צריך להתמקצע. התחום משתנה כל הזמן, במיוחד בתחום המיסוי מקרקעין שבשנים האחרונות התעדכן מספר פעמים. תחום ההתחדשות העירונית הוא תחום שמתפתח וכל הזמן משתנה, חובה ללמוד ולהתעדכן״.

איפה את רואה את עצמך בעוד 10 שנים? באותו תחום?

״באותו התחום, אני מאוד אוהבת אותו״.

אם לא היית עורכת דין, מה את חושבת שהיית עושה?

״אולי משהו שקשור לאוכל״

איזה סוג של עורכת דין היית אומרת שאת?

״אני עורכת דין בגובה העיניים. אני חושבת שמבחינת מגע עם הלקוח, אני נותנת להם את היחס הכי אישי, הכי קרוב, הכי חם והכי בגובה העיניים ולא משנה מי הלקוח״.

יש טיפ שהיית נותנת לאנשים שחולמים להיות עורכי דין בתחום המקרקעין?

״ללמוד, באמת ללמוד, אם אתם רוצים ללכת לתחום הזה אז אני ממליצה ללמוד בפרקטיקה עם עו"ד שמבין ויודע. זה תחום שיש בו הרבה דקויות ושינויים, ומנגד הסיכון הוא מאוד גבוה, אז אם רוצים לדעת לתת שירות טוב ללקוחות אני הייתי ממליצה להיצמד לעו"ד ותיק בהתחלה, לראות איך הוא עושה עסקאות ואז לאט לאט לצבור את הניסיון והביטחון ״.

 

bendror.law@gmail.com
נגישות