מרק-לייזרוביץ-745x482

עו"ד מרק לייזרוביץ

"האדרנלין בכירורגיה דומה לליטיגציה"

עו"ד מרק לייזרוביץ

"האדרנלין בכירורגיה דומה לליטיגציה"

Info@lbl.co.il

עו"ד מרק לייזרוביץ: "לא מייצג אנשים שעשו רע"

הוא עורך דין כבר 17 שנים, מנהל זוגיות מקצועית מצליחה עם עו"ד קרן ברק במשרדם המשותף לייזרוביץ'-ברק. עו"ד מרק לייזרוביץ בכלל חלם להיות רופא אבל בסוף מצא את הדבר הטוב הבא – תביעות נזקי גוף: "לסייע למי שנמצא ברגע הכי קשה בחייו"

מרגע שהחל את דרכו המקצועית, הוא נמשך לחתום נזקי הגוף. הוא מתמחה גם בתביעות נגד חברות ביטוח, סיעוד וגם מייצג בביטוח הלאומי. בשיחה אישית מתוודה עו"ד מרק לייזרוביץ: "חלמתי להיות רופא – זה התחום שהכי משיק לעולם הרפואה".

עורך דין מרק לייזרוביץ, הוא שותף ובעלים במשרד עו"ד לייזרוביץ-ברק, עו"ד מזה כ-17 שנים. מתחילת דרכו כעורך דין, הוא עוסק אך ורק בתחום נזקי הגוף, תביעות נגד חברות ביטוח בתחום אובדן כושר עבודה, סיעוד ופוליסות אחרות וכן מייצג בביטוח הלאומי.

"תמיד חלמתי להיות רופא", הוא מסביר מדוע בחר בתחום הייחודי של תביעות נזקי גוף, "אבל מסיבות שונות זה לא התאפשר, ולכן בחרתי בתחום שהכי משיק לרפואה – תחום נזקי הגוף. זה תחום שנדרש בו ידע והתעמקות ברפואה לצד העובדה שאתה יכול לעזור לאנשים שנמצאים ברגעים הכי קשים בחיים להשיג את הזכויות שמגיעות להם ולהשתקם".

 

מהם הערכים המרכזיים שמובילים אותך בתור עורך דין?

"תכנון אסטרטגי, מצוינות, יכולות משא ומתן ועמידה איתנה בעמדה אותה מייצג וחתירה לניצחון!".

כשנשאל איפה יהיה עוד 10 שנים, אומר עו"ד לייזרוביץ בבטחה – כי ימשיך להצעיד את המשרד ביחד עם שותפתו – עו"ד קרן ברק. "אני רואה אותנו", הוא מוסיף, "ממשיכים להוביל את תחום נזקי הגוף, הביטוח, ייצוג בביטוח לאומי וייצגו נפגעי ונפגעות תקיפה מינית בתביעות אזרחיות. אני מאמין שהשותפות של עם קרן והייצוג המשותף שלנו מביא אותנו לנצח בכל פעם ולהשיג ללקוחות שלנו פיצוי כספי מקסימאלי".

מה צופן העתיד המשפטי לדעתך?

"הבנה מעמיקה יותר של שופטים בתחום הפוסט-טראומה ובתחום הביטוח תוביל לפסיקה אחידה יותר ופיצוי משמעותי יותר ללקוחות. סוף סוף שופטים יבינו את דרגת הסבל ועוצמת הפגיעה בנפגעים".

יש קווים אדומים במסגרת המשפטית מבחינתך?

"בהחלט! לעולם לא אייצג פוגעים. הציעו לי להתמחות בתחום הפלילי. בחרתי שלא לייצג אנשים שעשו רע, אלא רק אנשים שנפגעו על ידם. אני בצד הטוב של המקצוע הזה".

אם לא היית עורך דין, במה אתה חושב שהיית עוסק?

"ללא ספק רופא. כירורגיה. אני חושב שהאדרנלין שיש בכירורגיה דומה קצת לאדרנלין שיש בליטיגציה מורכבת שאנחנו מנהלים. אומנם רופאים מצילים חיים, אבל אנחנו מצילים אנשים ממצב קשה מאוד שהם נקלעו אליו בעקבות פציעה, מחלה או מצב נפשי קשה".

יש לך טיפ לצעירים ששואפים להיות עורכי דין בתחום שאתה עוסק בו?

"לאהוב מעומק הלב את עריכת הדין והליטיגציה. אי אפשר לשרוד במקצוע הזה אחרת. אל תעשו את זה כברירת מחדל. אתם מחזיקים חיים של אנשים בידיים".

Info@lbl.co.il
נגישות