עו"ד לילך יחזקאל

עו"ד לילך יחזקאל

"יש לי תרופה משפטית"

עו"ד לילך יחזקאל

"יש לי תרופה משפטית"

office@lilach-adv.com

עו"ד לילך יחזקאל: "המאמץ משתלם"

היא החזיקה בשני תארים משפטיים כבר בגיל 25, היא מתמחה בתחום הנזיקין ומאמינה שלפעול מאהבה זה חלק בלתי נפרד מהצלחה: "תמיד צריך להקשיב לרחשי הלב"

 

עבור עו"ד לילך יחזקאל העבודה המשפטית וייצוג לקוחות זה לא רק "עבודה", זו שליחות ואהבה גדולה לעשייה. הרצון העז לגדול ולהתפתח בתחום הנזיקין הוביל אותה להחזיק כבר בגיל 25 בשני תארים משפטיים, להקים משרד עצמאי ולהצטרף לוועדת הנזיקין. בראיון לאוביטר היא מספרת איך מרפאים עוולות בדרך המשפטית.

היא תכף בת 33, נולדה בפתח תקווה וכיום מתגוררת בכפר סבא עם בן זוגה (אליו נישאה רגע לפני שפרצה מגפת הקורונה). הקשר לתחום הנזיקין החל אצלה כבר בתחילת הדרך. "כבר בתקופת הלימודים לתואר הראשון", היא מספרת, "התחלתי לעבוד ולהתמקצע בתחום הנזיקין ועולם הביטוח, ידעתי שבתחום הזה אעסוק בעתיד מאחר וראיתי את ההשפעה ואת היתרון שיש למי שמיוצג על ידי עו"ד שעוסק בתחום לבין אלו שהחליטו לפנות בכוחות עצמם".

כיום, המשרד של עו"ד יחזקאל מספק שירותי הגנה וייעוץ משפטיים בתחום הנזיקין, ביטוח לאומי, תביעות ביטוח, תאונות עבודה ועוד. "אני מאמינה", היא אומרת, "כי לכל אדם שנגרמה עוולה מגיעה זכות ההגנה באמצעות מייצג שמטרתו להתמודד באופן הנכון ביותר עם כל תרחיש שיבוא והתוצאה? השגת הפיצוי הראוי והמגיע על פי חוק".

שירותי עריכת דין רווים במייצגים שבוחרים לעבוד בעבודתם ויש אנשים אשר רואים במשלח ידם כמלאכה הפועלים ממקום של אהבה וסיוע אמיתי בדיוק כמו עו"ד יחזקאל שהבינה את היתרון הגלום בייצוג מהסוג הנ"ל החזיקה בשני תארי משפטים כבר בגיל 25 ומאז שנת 2013 (עת הסמכתה מטעם לשכת עורכי הדין) ועד היום מסייעת להמוני אנשים שנפגעו בדרך וזקוקים לתמיכה המשפטית הראויה. בנוסף, היא מתנדבת דרך החטיבה החברתית של לשכת עורכי הדין, ששמה לה למטרה, בין היתר, לפעול כנגד עושק הקשישים על ידי חברות הטלמרקטינג.

עו"ד לילך יחזקאל
עו"ד לילך יחזקאל

"עורך דין לענייני נזיקין", היא מדגישה, "עוזר להבין את העוולה ולספק את התרופה הטובה ביותר בחוק". לכולם זה יכול לקרות ובכל מקום. זה יכול לקרות בדרך לעבודה או בדרך שנראית לכאורה בטוחה אבל רק לאחר מקרה מתגלה כמסוכנת. וכאן היא נכנסת, מגבשת אסטרטגיה עבור הלקוח ומציעה פתרונות. "התפקיד שלי הוא להאיר אור על הדברים וכך מעבר לפיצוי הכספי לאמוד גם את הפיצוי הנפשי שהוא חלק בלתי נפרד מכך".

גם תביעות ביטוח הן חלק מההתמחות של עו"ד יחזקאל. אזרחים רבים מוצאים את עצמם מול שוקת שבורה בדיוק ברגע האמת, כשהם צריכים עזרה הם מגלים שתנאי הפוליסה שלהם שרירותיים ולא באמת מכסים את מה שנדרש. על סיפורים כאלה ואחרים יכולה בהחלט להעיד עו"ד לילך יחזקאל וביניהם מקרה שקרה כמה חודשים קודם לכן בהם מיוצגת שלה הגישה תובענה בגין פיצוי תאונות אישיות מטעם חברת הביטוח אך נדחתה בטענה כי לא דיווחה בזמן על שינוי/ החלפת מקצוע ברבות השנים.

למרות שבקרות המקרה הגברת אכן דיווחה על השינויים אל מול רופא מטעם חברות הביטוח שום ניסיון לא הועיל והיא נענתה ריקם. ובעוד חברת הביטוח ממשיכה לגבות את הכספים והלקוחה משלמת אותם כסדרם נותרה ריקה מפה ומשם- האם מצדיק הדבר דחיית התביעה?

בדיוק כאן הגישה עו"ד לילך יחזקאל את תגובתה למכתב הדחייה ונדחתה בשנית בטענה שאלו הם תנאי הפוליסה. "החלטתי לא לוותר", היא משחזרת. "העניין לא היה נראה לי צודק. שלחתי מכתב נוסף ובו נימקתי והסברתי מדוע הלקוחה זכאית לתגמולים בכל זאת. ואומנם, התביעה אושרה. התמלאתי תחושת גאווה וסיפוק. שמחתי לבשר ללקוחה כי תביעתה אושרה, לאחר שנדחתה פעמיים".

מה הלקח?

"לכל אדם משמעות ומטרה בחייו, אם יש ספק אין ספק. יש להקשיב לרחשי לב ותחושות בטן, לקרוא ולהבין את המקרה לפני שמטפלים, להכיר אותו ולשקול את כל ההיבטים ורק אז לפנות לטיפול מול הגורמים המתאים. אסור לוותר מהר, צריך להילחם עבור הלקוח ולמען הצדק. והכי חשוב? לזכור כי בסופו של דבר היגיעה משתלמת ומביאה אל האמת והצדק הנכספים".

מה העצה שלך עבור מי שנמצאים בתחילת דרכם המקצועית?

"לא להפסיק ללמוד ולהתמקצע, לרכוש ידע וניסיון. והכל מאהבת המקצוע והתחום בו אתם מתמקצעים. דבר שני, חשוב אף לא פחות – זכרו להיות קולגיאליים, תעזרו כשחברים למקצוע מבקשים מכם, ותמיד תזכרו שגם אתם הייתם באותו המצב".

 

office@lilach-adv.com
נגישות