עו"ד ינקי אברמוביץ'

עו"ד ינקי אברמוביץ'

"לטפל מ-0 עד 100 בכל לקוח"

עו"ד ינקי אברמוביץ'

"לטפל מ-0 עד 100 בכל לקוח"

yanki.law@gmail.com

מצוינות היא שם המשחק: סיפור ההצלחה של עו"ד ינקי אברמוביץ'

עוד לפני גיל 40 הצליח למצב את עצמו עו"ד יעקב (ינקי) אברמוביץ' כעורך דין מוערך הזוכה לשתף פעולה עם רשויות מקומיות ברחבי הארץ במאבקן בפורעי חוק בתחום התכנון והבנייה: "מחויבים להישאר עם האצבע על הדופק"

הזירה הציבורית מצריכה לא אחת התעסקות משפטית ובירוקרטית סבוכה. לא מעט עורכי דין דווקא בורחים להתרחק מהקלחת הציבורית, אולם מי שאינו מהסס "לקפוץ אל המים העמוקים" הוא עו"ד יעקב (ינקי) אברמוביץ', המלווה רשויות מקומיות בכל רחבי הארץ במסגרת דיני בפלילים בתחום התכנון והבנייה.

אברמוביץ' (39, נשוי+3, תושב גבעת-שמואל) הוא ללא ספק סיפור הצלחה כביר בסצנה המשפטית. עוד בטרם מלאו לו 40, הוא מציג רזומה עשיר ומרשים למדי. הוא בוגר תואר שני במשפטים (L.L.M) מאוניברסיטת בר-אילן ובעליו של משרד עצמאי מצליח מאז 2011 המעסיק 5 עורכי דין, יחד עם צוות מנהלי ולוגיסטי מסור. המשרד עוסק גם תוספת שלישית וחוקי עזר נוספים המשתלבים עם ענף הבנייה בשוטף. במקביל, המשרד מייצג גם לקוחות פרטיים בתחומי משפט אזרחי/מסחרי, דיני עבודה ומקרקעין ועוד. הוא גם מגשר מוסמך המאמין בניהול הליך משפטי בצורה דיסקרטית תוך הפגנת נאמנות כלפי האינטרס של הלקוח.

ינקי, מהי ליבת העשייה המשפטית שלכם במסגרת המשרד?

"התחום הראשי בו אנו עוסקים מתרכז בליווי רשויות מקומיות בכל תחום המשפט הפלילי בהיבטי תכנון ובנייה. זהו תחום מאוד מעניין שכולל הגשת כתבי אישום, כמו גם סוגיית יחס הרשות כלפי האזרחים המבצעים עבירות במסגרת תכנון ובנייה, החל מקבלנים וחברות יזמיות וכלה באנשים פרטיים. החקיקה כל הזמן מתעדכנת, כמו גם פסקי הדין של בתי המשפט, מה שגורם לנו להישאר מחויבים עם האצבע על הדופק. זה כמובן דורש לתת מענה באופן שוטף לרשויות ותפעול יומיומי שמצריך מקצועיות ברמה הגבוהה ביותר. עבורי כעורך דין מערכת יחסי העבודה הזו דורשת עמידה הדוקה זמנים לצד ביצוע המטלות המשפטיות ללא דופי".

 עו"ד ינקי אברמוביץ'
עו"ד ינקי אברמוביץ'

תאר לנו איך נראה יום עבודה שגרתי שלך.

"הימים שלי מתחלקים. מחד, יש ימים שמוקדשים כולם לדיון בבית המשפט. ימים כאלו כוללים את הכנת התיק המשפטי והופעה בבית המשפט במסגרת התיק. מאידך, אני נדרש לספק תפעול שוטף של המשרד והצרכים הקיימים במקביל. לכך אוסיף פגישות שוטפות עם לקוחות ובדיקה תכופה של כלל התיקים אותם המשרד מנהל תוך בקרה על מנת לוודא שכל תיק מנוהל בצורה מיטבית. צוות המשרד כולו דואג להישאר מעודכן בענייני חקיקה ופסיקה רלוונטיות, כמו גם בתוכנות משפטיות המסייעות לייעל את העבודה. יום העבודה מתחיל כבר באזור 07:30 בבוקר ויכול להסתיים גם עמוק אל תוך הלילה. זה סיזיפי ושוחק, אבל אני חייב לומר שאני מסופק ונהנה מאוד מעצם העשייה".

ספר על תיק מוצלח של המשרד אשר נחרט בזיכרונך.

"יש תיק שהתחלתי לעבוד עליו עוד ב-2009 בתחום דיני עבודה. מדובר היה בלקוח ששכר את שירותיי על מנת שאייצג אותו בהליך שימוע מול גוף ציבורי גדול. במהלך הטיפול הראשוני הבנתי מיד שמדובר בתיק שונה לחלוטין שחושף שחיתות ברמה חסרת תקדים באותו גוף. לימים, לאחר מאבק עיקש של שנים ארוכות נפסק עבור הלקוח שלי צו הגנה ופיצוי כספי משמעותי. כמו כן הוא קיבל תעודת של אות "אביר השלטון" לאור התביעה שחשפה כשלים וליקויים חמורים בהתנהלות של אותו גוף שלטוני. התיק הזה היווה עבורי הוכחה דה פקטו שיש להסתכל על התיק מכל הזוויות, שכן לעיתים עכבר קטן הופך להר גדול. במילים אחרות, חייבים לנבור טוב טוב בכל תיק, כי הוא עשוי לטמון בחובו עניין משפטי בעל ערך גדול הרבה יותר ממה שחשבנו עליו מלכתחילה".

מהו "האני מאמין" שלך כעורך דין?

"חשוב לי מאוד הנושא של שקיפות ואמינות מול הלקוח, כמו גם מקצועיות ללא פשרות. לדעת שמטפלים מ-0 עד 100 בכל לקוח ולא משאירים איזו פינה או אבן שלא הפכנו. השאיפה שלי במשרד אותה אני משתדל להנחיל ליתר הצוות היא חתירה בלתי מתפשרת למצוינות. אנו משקיעים את מירב המשאבים על מנת לספק ללקוחותינו הצלחה תוך ראייה בכל תיק ולקוח כסוג של "בן יחיד" שזקוק ליחס מיוחד. בסופו של יום ההצלחה שלהם היא כמובן גם הצלחה שלי".

איזה טיפ יש לך לתת לסטודנטים צעירים למשפטים לאור ניסיונך?

"חשוב להאמין בעצמכם ולדעת שמה שאתם עושים מתבצע בצורה הטובה ביותר. אני דוגל בגישה שיש להתמקצע בתחום ספציפי, להכיר אותו על בוריו ולא להתפזר להמון נושאים שאפשר לעיתים ללכת בהם לאיבוד. בכל תיק יש להילחם ללא פשרות, כאילו היה זה התיק הראשון שלכם".

מה נאחל לך?

"שאמשיך להתפתח בתחום ייצוג הרשויות המקומיות. אני מקווה שאצליח להתברג בעתיד במערך שפיטה או כיו"ר באחת מוועדות התכנון והבנייה של משרד הפנים".

yanki.law@gmail.com
נגישות