ימית מוריה ישראל

עו"ד ימית מוריה ישראל

עו"ד ימית מוריה ישראל

yamit@yamit-israel.co.il

המלאך השומר: היכרות עם עו"ד ימית מוריה ישראל

היא מצדדת בצד החלש אשר נפגע פיזית ונפשית ומתמודד עם עוגמת נפש על לא עוול בכפו. אחד על אחד עם עורכת הדין הנמרצת שתעשה את המיטב על מנת לשפות את לקוחותיה בדרך למחוזות טובים יותר

קהילת עורכי הדין בישראל משופעת במשפטנים מבריקים אשר מבצעים את עבודתם נאמנה. בד בבד, מעטים הם אלו שמקדישים מעצמם 24/7 למען לקוחותיהם ולוקחים כל תיק ותיק כאילו היה זה הראשון במסגרת הקריירה המשפטית שלהם. יחידת סגולה שכזו היא עו"ד ימית מוריה ישראל, בעלת משרד עצמאי בחיפה המתמחה בנזקי גוף, ומי שלא תנוח ולא תשקוט עד אשר לקוחותיה יזכו לפיצוי המיטבי נוכח הפגיעה שנגרמה להם על לא עוול בכפם.

היא בת 38, נשואה + 2. היא משמשת כעורכת דין מוסמכת מזה למעלה מעשור. השכלתה כוללת תואר ראשון במשפטים מהמכללה האקדמית נתניה ותואר שני במשפטים עם התמחות בבריאות ורפואה מאוניברסיטת חיפה. אלא שפרט להשכלה האקדמית, כפי שתיוודעו בכתבה שלפניכם, מדובר בעורכת דין חדה ונמרצת, החולשת על פני תחומי עיסוק רבים ומצליחה להוביל את לקוחותיה למחוזות טובים יותר.

ימית, ספרי מהם תחומי ההתמחות של המשרד?

"המשרד שלנו מתמחה בתביעות נזקי גוף, תאונות דרכים, תאונות עבודה, רשלנות רפואית, תביעות כנגד המוסד לביטוח לאומי, מימוש פוליסות, פציעות וחבלות במרחב הציבורי. אני מייצגת אך ורק תובעים, ומשכך העיסוק שלי הוא מאוד ייחודי. אני עוסקת לא רק בנישה צרה במסגרת המשפט, אלא מייצגת צד אחד.

לאורך 12 השנים האחרונות חוויתי אינספור תיקים מרתקים מכל קשת התחומים, תקופה במהלכה ייצגתי אלפי לקוחות, כמו גם תיקים רבים ומגוונים. אני שמחה לבשר שעד היום זיכיתי את לקוחותיי בפיצויים בסך עשרות מיליוני שקלים במהלך תוך מיצוי זכויותיהם ברמה הגבוהה ביותר".

עו"ד ימית מוריה ישראל
עו"ד ימית מוריה ישראל

איזה סוג של עורכת דין את?

"אני חשה תחושת שליחות גדולה מאוד במסגרת העבודה שלי. אני מייצגת לרוב את הצד החלש, שנפגע וסובל פיזית ולעיתים גם נפשית. התביעות הן לרוב כנגד חברות הביטוח, המוסד לביטוח לאומי ולמעשה כנגד מוסדות גדולים וחזקים, שלצידם סוללת עורכי דין. כאשר אני מגיעה לייצג את הלקוחות הללו, אני מגיעה מאוד נחושה, חדורת מטרה ויודעת מה הערך של התיק בו אני מטפלת. לעולם לא אוותר על הסכום שאני סבורה שהתיק שווה. יחד עם זאת, המשפט לימד אותי במשך השנים שלא תמיד יש צדק בבתי המשפט, ושלפעמים צריך לדעת גם מתי לנהל משא ומתן ולהתפשר".

מהו הערך המוסף של המשרד?

"אנחנו מציעים ללקוחותינו במשרד ניסיון עשיר בשילוב ידע רחב היקף בתחום נזקי הגוף. לא מדובר רק בעיסוק המשפטי, אלא גם בהיבטים הרפואיים ששזורים יחד בתיקים אלו. אני עובדת בשיתוף עם מומחים מכל קשת התחומים שמסייעים לנו בכל תיק, מעניקים חוות דעת, מייעצים ומסייעים לנו להגדיר את הנזק הרפואי. בצורה זו, אנו יודעים כיצד לנהל את התביעה ולהעריך את שווי התיק בצורה הטובה ביותר. מעבר לכך, למשרד צוות מומחים לא רק בתחום הרפואי, אלא גם בתחום הבטיחות שנותנים לנו חוות דעת בתביעות בהן צריך להוכיח רשלנות או אחריות של הצד שכנגד.

חשוב לי להבהיר שצוות המשרד בוחן את הפוליסות של הלקוחות ברמה הקפדנית ביותר, בין אם מדובר באובדן כושר עבודה שניתן להפעיל, תאונות אישיות, בריאות וכיוצ"ב. בסופו של יום, רק גורם מקצועי שעוסק בתחום הזה על בוריו ידע למצות את כל הפיצויים האפשרים נוכח תאונה".

ספרי על תיק מוצלח שנחקק בזיכרונך.

"אצלי במשרד יש למעלה מ-98% הצלחה. הסיבה לכך היא שמראש אני לוקחת תיקים שאני יודעת שקיים בהם סיכוי גבוה להצלחה, יחד עם סכומי פיצויים גבוהים שתואמים את הנזק שנגרם והסיכונים הכרוכים בתיק, כגון "אשם תורם" למשל.

"יחד עם זאת, דווקא התיקים שגורמים לי לסיפוק הכי גדול, אלו התיקים המועטים בהם אני מטפלת, שם הסיכויים היו קטנים מלכתחילה. אחד מהם הוא תיק שהגיע אליי ממש ברגע האחרון, רגע לפני פקיעת מועד 7 שנות ההתיישנות שלא היה מבוסס דיו מבחינת החומר הרפואי. באמצעות הדרכה נכונה של הלקוח והגשת תביעה מדויקת וזריזה לבית המשפט, הצלחנו להישג עבורו סכום של למעלה מ-200 אלף שקלים תוך חודשים בודדים. עבורי, לראות את הלקוחות מרוצים, מוקירים תודה ובעיקר מעריכים את העבודה המשפטית המאומצת, אלו הדברים החשובים ביותר שמרגשים אותי ונותנים לי כוח בדרך לאתגר הבא".

מה לא יודעים עלייך?

"אני אדם שמאוד קנאי לפרטיות שלו. התחום שלי מחד דורש ממני לפרסם את עצמי ולהיות בכותרות חדשות לבקרים. מצד שני, אני חייבת את השקט שלי יחד עם המשפחה והחברים. השילוב הזה מעניק לי איזון נכון בחיים".

איזה טיפ יש לך לתת לסטודנטים צעירים למשפטים שחולמים על קריירה מצליחה?

"העצה הכי טובה שאני יכולה לתת להם היא פשוט ללמוד, לשבת ולהשקיע רבות, על אחת כמה וכמה למי שמצויים בתחילת הדרך. נצלו כל תיק או מקרה על מנת לחקור וללמוד ממנו. אני מאמינה שאין קיצורי דרך בדרך להצלחה, וכי על מנת להגיע לשם יש להקפיד על מקצועיות מבלי לעגל פינות. לעולם אל תזלזלו בתיק, כתב טענות או המכתב השולי ביותר. השקיעו בכתיבה רהוטה ומהודקת. בסופו של יום הדברים הקטנים בהם תשקיעו, הם אלו שייבנו אתכם בדרך למעלה".

איפה נראה אותך בעוד 10 שנים?

"מניחה שהמשרד ימשיך לגדול ולהתרחב. השאיפה שלי היא להביא כמה שיותר פיצויים לכמה שיותר לקוחות, כך שכל מי שיגיע אליי יזכה לתוצאה המיטבית מבחינתו. ברמה האישית, אני מאוד מחוברת גם לתחום היזמות ומקדמת במקביל מספר פרויקטים בתחומים שונים השנה האחרונה לימדה אותנו שצריך להיות יצירתיים ולהרחיב אופקים וכך אני מתכוונת לעשות".

yamit@yamit-israel.co.il
נגישות