עו"ד הילה וינטרוב

עו"ד הילה וינטרוב

"אפשר לנפץ את תקרת הזכוכית"

עו"ד הילה וינטרוב

"אפשר לנפץ את תקרת הזכוכית"

hila@hilaweintrob.co.il

סופר וומן: היכרות עם עו"ד הילה וינטרוב

ראיון עם עורכת דין לגירושין הילה וינטרוב שבעצמה משלבת בין קריירה מצליחה לניהול חיי משפחה. זרקור על הלביאה של עולם המשפט – עבורה גם השמים הם לא הגבול

 

הפמיניזם בעולם המודרני רואה בנשים כבעלות איכויות יוצאות דופן, כאלו אשר מסוגלות לפרוץ מחסומים ולנפץ שיאים. מי שעונה להגדרות הללו בצורה מדויקת היא עו"ד הילה וינטרוב, בעלת משרד עצמאי המתמחה בדיני משפחה וגירושין, אשר מוכיחה את עצמה מדי יום כאשת מקצוע מובילה והן כאמא מסורה.

היא רק בת 33, אך כבר מנהלת ביד רמה משרד עצמאי מצליח בתל-אביב, המתמחה בדיני משפחה וגירושין. היא מתמודדת עם תיקים מורכבים במסגרת עבודתה השוטפת, לרבות הליכי גישור, עריכת הסכמי גירושין, הסכם ממון וידועים בציבור, כמו גם ניהול הליכים משפטיים מורכבים (משמורת ילדים וזמני שהות), חלוקת רכוש, ניכור הורי, עריכת צוואות, תביעות אבהות, ייפויי כוח והיד עוד נטויה.

הילה. ניכר כי אין לך רגע דל.

"תחום המשפחה טומן בחובו מגוון רחב של נושאים. אני משתדלת לתת מעצמי, ללמוד בכל יום ולהתמקצע בכמה שיותר סוגיות משפטיות על מנת לספק מענה מקיף עבור לקוחותיי. אני גם מקיימת המון גישורים שמסתיימים ברובם בהצלחה, שכן אני מאמינה כי הגעה לעמק השווה היא חשובה מאין כמוה, וחוסכת זמן, משאבים ועוגמת נפש משני הצדדים".

איזה סוג של עורכת דין את?

"לביאה, אסטרטיבית, אמפטית. אעשה כל מה שצריך על מנת להיאבק למען הלקוחות שלי, תוך חתירה לצדק ועד לתוצאה הרצויה. עצם היותי אנושית ומכילה הרואה בלקוחות שלי הרבה מעבר, מסייעת לי להתחבר אליהם. לא בכדי, אני זוכה ללא מעט המלצות מצד לקוחות שמעידים על היחס האישי שהם מקבלים ממני והיותי כתף אשר תמיד ניתן להישען עליה וחשוב מכך- לסמוך עליה. אני רואה בלקוחותיי כמשפחה לכל דבר ועניין והיחס בהתאם. לא סתם אני אומרת שהדבר החשוב ביותר מעבר לפן המקצועי כמובן זה החיבור- הכימיה עם הלקוח- בייחוד כאשר בתחום שלי אנשים נמצאים בנקודת השבר הגדולה של חייהם- אני רוצה להיות שם למענם ולעזור להם לצלוח את המשבר על הצד הטוב ביותר, להראות להם את האור שבקצה המנהרה ולהוכיח להם כי החיים ממשיכים וכי ניתן וצריך להמשיך לחיות ובטוב".

עו"ד הילה וינטרוב
עו"ד הילה וינטרוב

מהו "האני מאמין" שלך?

"אני מאוד מאמינה במשפט של המשוררת האמריקאית, מאיה אנג'לו: 'אנשים ישכחו מה אמרת- אנשים ישכחו מה עשית – אבל אנשים לעולם לא ישכחו כיצד גרמת להם להרגיש'. בהקבלה לעולם שלי, אני מאמינה שאם נתתי ללקוח תחושה חיובית, זה גם מה שהוא יזכור ממני קדימה".

איך נראה יום שגרתי שלך בעבודה?

"בימים רבים אני נמצאת בדיונים הכוללים ניהול הליכים משפטיים או אישורי הסכמים. משם אני רצה לפגישות במשרד עם לקוחות. יש ימים שבהם אני מגיעה בשעות מאוחרות לילדים אך הבטחתי לעצמי שלא משנה מה (ואני מיישמת זאת) ברוב השבוע אהיה עם ילדיי. כך, 3 ימים בשעות אחר הצהריים אני עוברת למשרה המלאה השנייה שלי כאימא לדניאל (6) ועילאי (4). כמי שגדלה בבית קרייריסטי וחוויתי מהי אימא מצליחנית על בשרי, אני בהחלט מאמינה שאפשר לנפץ את תקרת הזכוכית – אפשר להיות אמא קריירסיטית וגם אמא חמה ואוהבת לילדים".

בכל זאת, מדובר ודאי בהתמודדות מאתגרת מדי יום עבורך בטח לאור ההיבט הרגשי בתחום שבחרת.

"אני עושה הפרדה בין העבודה לילדים ובכלל בין העבודה לבית. אחרת זה בלתי אפשרי לנהל חיים "רגילים" וכן חיי זוגיות. כאשר אני נמצאת איתם, הם זוכים למלוא תשומת הלב. הילדים מקבלים ממני חום ואהבה. כמובן שזה לא משאיר לי הרבה זמן פנוי, וכמי שמחזיקה משרד, אני נאלצת לעיתים לוותר על בילויים ומפגשים חברתיים. אני מוצאת את עצמי ממשיכה לעבוד גם בלילות, ומשקיעה הרבה מעצמי על מנת להצליח לשלב בין שני העולמות בצורה המיטבית. חשוב לי להבהיר, אני זוכה לממש את עצמי בכל יום. יש בכך סיפוק עצום. אם יש אימא אחת שתקרא את הדברים הללו ותשכיל להבין שהיא מסוגלת, אני עשיתי את שלי".

תני איזה טיפ לסטודנטים הצעירים למשפטים שחולמים להגיע למעמדך יום אחד.

"תדעו כי השמיים הם הגבול" וזו לא קלישאה. תמיד כששמעתי אנשים אומרים זאת, חשבתי שמדובר בסיסמא ריקה מתוכן אבל אני אומרת מניסיוני– תשאפו, תגשימו את עצמכם ועופו על החלומות שלכם. זכרו כי אנחנו חיים רק פעם אחת, כך שמי שמאמין בעצמו וטוב במה שהוא עושה – גם אחרים יאמינו בו".

מה צופן העתיד עבור עו"ד הילה וינטרוב?

"עוברות בי מחשבות בעתיד להיות שופטת בישראל ואף מקבלת הרבה פידבקים מלקוחות וקולגות שעליי לעשות כן- כי זו שליחות אמיתית. אני מאמינה שאם באמת ארצה, אגיע לשם בהמשך הדרך אך במקביל חשוב לי להמשיך ולקדם את המשרד שלי, בתקווה שיתרחב וימשיך למצב את עצמו כאחד ממשרדי עורכי הדין המובילים בישראל" בתחום דיני המשפחה והגירושין.

hila@hilaweintrob.co.il
נגישות