עו"ד גלי דנילוב

עו"ד גלי דנילוב

"הרעב להצליח הניע אותי"

עו"ד גלי דנילוב

"הרעב להצליח הניע אותי"

galidanilove@walla.com

עו"ד גלי דנילוב מציגה: הגשמה עצמית

היא הייתה תלמידה עם הרבה בעיות משמעת ובת לאמא שנאלצה להקריב את חלומותיה לטובת המשפחה, אבל עו"ד גלי דנילוב לא וויתרה ועם הרבה רעב ורצון להצליח היא הקימה משרד עצמאי המתמחה במקרקעין: "לא הפסקתי להילחם"

הטוטאליות של גלי דנילוב הביאה אותה להתגורר ממש מעל המשרד בו עברה את הסטאז', התשוקה שלה לאדריכלות הובילה להתמחות בדיני מקרקעין וההבנה שככל הנראה היא תהיה עורכת דין טובה הגיעה מהמקום הכי לא צפוי, ובשלב די מוקדם של הקריירה שלה.

דנילוב מודה, שרק בזכות העזרה והתמיכה של משפחתה היא הצליחה לסיים בהצלחה את לימודיה. יחד עם זאת היא מפארת את בעלה, טל שדואג ל- 2 בנותיהן בנות ה- 4 והשנתיים, בזמן שהיא עובדת עד שעות הערב או שוקדת על לימודי MRE לתואר השני בנדל"ן בטכניון.

דנילוב: "אמא שלי לא הפסיקה להילחם עבורי גם כאשר היו זמנים קשים, וכיוצאת העדה הקווקזית, שנאלצה להינשא בגיל צעיר , להקריב את חלומותיה ולוותר על קריירה והגשמה עצמית, אני שמחה שזכתה לראות אותי מגיעה למעמד של עו"ד בישראל".

עו"ד גלי דנילוב
עו"ד גלי דנילוב

בימים ההם, לאחר מבחני הלשכה נדרש מהנבחנים לעבור בחינה בעל פה בירושלים , אשר בסופה נחתם על ידי שופט מכתב כי הנבחן הינו עו"ד דנילוב מספרת: "אני זוכרת שישבתי עם אמא שלי מחוץ לחדר הבחינה, והיא התחילה לדמוע. בדרך כלל היא מאוד מאופקת, ולכן שאלתי אותה מה קרה, והמילים שלה זכורות לי עד היום. היא אמרה, שהמעמד הזה, שהיא זכתה לראות את הבת שלה עורכת דין בישראל מרגש אותה מאוד, ושזה היה שווה את כל הקשיים".

התשוקה לעולם הנדל"ן מוכרת לה עוד מימי התיכון, ממגמת עיצוב בנייה ואדריכלות, ואף הובילה אותה למבחני הקבלה בבצלאל, אלא שבעת נסיעתה להיבחן, פגשה עורך דין, שהרשים אותה בשפתו וברוחב ידיעותיו, מה שגרם לה לוותר על המעבר לעיר הבירה ולהירשם ללימודי משפטים.

את לימודיה עברה בהצלחה רבה, ואת הסטאז' שלה התעקשה לעשות במקום אחד- משרדו של עו"ד רמי צוברי, המוכר מפרשת עופרה חזה ומפרשת חטופי תימן והנו מומחה בדיני מקרקעין לצורך ההתמחות היא ארזה את חפציה והעתיקה את מגוריה לרמת השרון, כשהיא סופגת ביקורת קשה מהסביבה. "זה לא היה איכפת לי", היא מספרת, "שכרתי יחידת דיור מעל המשרד ועבדתי ימים כלילות. היה לי רעב, ובדיעבד אני מבינה, שזו הסיבה שצוברי בחר בי על פני מועמדים אחרים, זו הייתה תקופה מרגשת עבורי, ואני לא מצטערת לרגע על הבחירה שעשיתי, זה בדיוק מה שרציתי".

את יחסיה המקצועיים עם צוברי היא מטפחת עד היום, כבר למעלה מ- 7 שנים. דנילוב: "הוא המנטור שלי. עד היום אני מסתייעת בו בתיקים קשים, וייאמר לזכותו, שהוא משפטן בחסד עליון, אבל גם בן אדם מדהים. אני חייבת לו המון, וזוכרת לו שהאמין בי כבר בתחילת דרכי. הייתי חדורת מוטיבציה אבל חסרת ניסיון, וכשהוא אמר לי, שהוא יודע שתצא ממני עו"ד טובה, זה שינה את כל תפיסת עולמי. זה בדיוק מה שהייתי צריכה כדי להתחיל את דרכי העצמאית, ואני זוקפת חלק לא קטן מההצלחה שלי לזכותו", מיד עם תום הסטאג' פתחה עוה"ד משרד בקרית אתא והייתה לעו"ד עצמאית.

האמון שזכתה לו מעו"ד צוברי והניסיון שצברה ממנו הביאו אותה לא לחשוש מביקורת תוך ניהול הליכים סבוכים בדיני מקרקעין לרבות כאשר בחרה לקחת על עצמה טיפול בייצוג של 48 דיירים מול מדינת ישראל, משרד שיכון והעירייה, התיק מבחינתה הוא שליחות ,ומברכת על הזכות לפעול ולהילחם על זכויותיהם של אותם דיירים, גם במקרה זה ביקורת קשה לא הרתיעה אותה מלעשות את מה שהיא מאמינה בו.

כשהגרמושקות ותשריטים ממשיכים לרגש אותה, ועולם הנדל"ן קוסם לה, דנילוב מבינה, שככל הנראה היא טובה יותר כעורכת דין, ולא כאדריכלית, ומברכת על כך שהמקצוע שבחרה מאפשר לה להתמקד באהבות שלה ולהיות בדיוק במקום שבו היא רוצה להיות.

galidanilove@walla.com
נגישות