עו"ד אסנת ישראלוב

עו"ד אסנת ישראלוב

"מתחברת ללקוחות בכל תיק"

עו"ד אסנת ישראלוב

"מתחברת ללקוחות בכל תיק"

Osnatilaw@yahoo.com

עו"ד אסנת ישראלוב: הבמה כולה שלה

על ההחלטה לצאת לדרך עצמאית חרף האתגרים שבדרך, הלקוחות שהפכו לחברים בלב ובנפש וגם על קריירת המשחק אליה היא מקווה לחזור ביום מן הימים. עו"ד אסנת ישראלוב, רק בת 32, אך עם טונות של כישרון וכריזמה מסתמנת כדבר הבא בתחום הנזיקין

 

עד לפני שנים אחדות, אם הייתם שואלים את אסנת ישראלוב, ילדה טובה באר-שבע, מה תרצה לעשות כשתהיה גדולה, התשובה לה הייתם זוכים היא "שחקנית, כמובן". מדובר בטאלנטית במלוא מובן המילה, מיוצגת לשעבר בסוכנות "רוברטו", ומי שלוהקה למגוון רחב של פרסומות וסדרות, בהן טיפחה את כישורי המשחק שלה מול המצלמה.

"זה תחביב ואהבה גדולה שעושים טוב לנפש שלי", מציינת אסנת בקול נרגש כבר בפתח הראיון עימה. "התפקיד הראשון שלי בטלוויזיה למשל היה אי שם ב-2016, בסדרה של שחר חסון המדהים 'סופשלי'. יצא לי גם לשחק בפרסומות למס הכנסה, לבנקים, ואשתקד אפילו להנחות את כנס פתיחת השנה של לשכת עורכי הדין – מחוז דרום. המוטו שלי הוא לעשות את מה שאוהבים, כך שבמקרה שלי המשחק היא אהבה שתמיד נמצאת שם".

עו"ד אסנת ישראלוב
עו"ד אסנת ישראלוב

ובכל זאת, לא מדובר רק בשחקנית אלא גם בעורכת דין צעירה ונמרצת, אשר יצאה אשתקד לדרך עצמאית כבעלת משרד המתמחה בתחום הנזיקין בבירת הנגב, במקביל להיותה אמא במשרה מלאה ל-2 נסיכות.

"אני עורכת דין מוסמכת משנת 2012, אבל לדרך עצמאית החלטתי לצאת רק במאי שנה שעברה", היא מספרת תוך התייחסות לחבלי הלידה שהתלוו להקמת המשרד בבעלותה. "מגיל 24, ביום בו קיבלתי את הרישיון, עבדתי כשכירה. מאז ומתמיד נתתי את כל הלב והנשמה בכל תיק, התחברתי ללקוחות, קראתי אינספור מסמכים רפואיים, הכל במטרה לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר. עם הזמן נאלצתי לעמוד בעומסים חסרי תקדים, שכן זכיתי לאוטונומיה במסגרת ניהול מחלקת הנזיקין במשרד בו הועסקתי. הוצפתי בתיקים, עד שפשוט קרסתי בשלב מסוים, פיזית ונפשית. ברגע הזה החלטתי פשוט לצאת לחופשה על מנת לטעון מצברים מחדש. במהלך ההפסקה שלקחתי, ובעצת משפחה וחברים, החלטתי לקחת את המוניטין שצברתי ולצאת לדרך עצמאית".

צריך לא מעט אומץ עבור צעד שכזה.

"זה נכון. האמת היא שלא היה לי פשוט עם הצעד הזה, אבל כיום אני שלמה איתו במאת האחוזים. אחרי כמעט 8 חודשים כעצמאית בהם עבדתי בלי סוף, כמעט ולא תוגמלתי. זכיתי לעזרה מדהימה מהמשפחה, אבל זה לא היה מספיק עבורי. התבשלה במוחי כבר החלטה לחזור לשמש כשכירה ואף הגעתי לראיון עבודה אצל עורך דין שקיבל אותי מיד, לאור הניסיון והרזומה שצברתי, כולל דרישות השכר שהצגתי בפניו. אבל ברגע שביקש שאגיע ליום הראשון לעבודה, חטפתי רגליים קרות. אמרתי לו שאני רוצה לתת עוד צ'אנס אחד לעצמאות. תקראו לזה גורל, אבל פתאום בבת אחת מספר תיקים עליהם עבדתי זכו להצלחות אדירות. התחלתי לראות כספים ולנהל תזרים חיובי, והיתר היסטוריה".

מהם תחומי ההתמחות של המשרד שלך.

"המשרד מתמחה בתחום הנזיקין, לרבות תביעות מול המוסד לביטוח לאומי, משרד הביטחון וחברות הביטוח השונות. מדובר על תיקים העוסקים בין היתר בתאונות אישיות, תאונות דרכים, אובדן כושר עבודה, פנסיית נכות ורשלנות רפואית".

ספרי על תיק מוצלח שיצא לך לקחת בו חלק?

"יש לי שני תיקים שאני מאוד גאה בהם. הראשון היה ממש בתפר שבין היותי שכירה לעצמאית. תיק של גברת שהגישה תביעה לקבלת קצבה מביטוח לאומי. היא נלחמה משפטית במוסד במשך 4 שנים תמימות, ולבסוף בעזרתי הצליחה לזכות בקצבה אחרי מאבקים בלתי פוסקים. מדובר בעקרת בית שלא השתכרה באופן קבוע, מה שהפך את הבחינה לזכאות לקצבה מביטוח לאומי למורכבת מאוד. לאחר ערעור שהוגש והתקבל, מבלי להגיע לבית המשפט, היא זכתה לפיצוי על ההמתנה ארוכת השנים. התיק הזה הרים אותי לגבהים חדשים, גם מבחינה נפשית. פשוט טפחתי לעצמי על השכם והבנתי שעשיתי דבר גדול.

"תיק נוסף הוא ממש טרי מהתקופה האחרונה. פנתה אליי גננת שהייתה נתונה במצב מעורער, לאחר שאחת האימהות בגן הכפישה את שמה והפיצה עליה שמועות שהיא מתעללת בילדים. מדובר בגננת שנמצאת במערכת החינוך מזה כ-20 שנה, ונפגעה עד עמקי נשמתה מהעוול שנגרם לה. כתוצאה מכך היא נפגעה נפשית וגם מבחינה בריאותית, בדמות מחלת הסוכרת שהתפרצה בגופה. הגשתי בשמה תביעה לביטוח לאומי להכרה בליקויים הרפואיים הללו שנבעו מכורח עבודתה, אלא שביטוח לאומי הכיר רק בפגיעה הנפשית ודחה את התביעה לפיצוי עקב התפרצות הסוכרת. לאור פגמים שגיליתי בחוות הדעת של הרופא מביטוח לאומי, העברתי מכתב התראה בצירוף תיק רפואי ישן של הגברת שהוכיח כי לא הייתה לה סוכרת לפני האירוע וכי קיימים פגמים בחוות הדעת. בסופו של דבר ביטוח לאומי קיבל את מכתב ההתראה, והחליט להכיר בזכאות הגברת לקצבה, עוד בטרם פנינו לבית המשפט".

תארי לנו איזה סוג של עורכת דין את?

"לפני שאני עורכת דין, אני קודם כל בן אדם. מקפידה לדבר אל הלקוחות שלי תמיד בגובה העיניים. אני מאוד אנושית באופי שלי, כך שאני כמעט בכל תיק מתחברת ללקוחות ורואה בהם הרבה מעבר לעוד תיק. צריך להבין שבתחום שלי אני מתמודדת עם לקוחות שסובלים מפגיעות גופניות ונפשיות, כך שאני מוצאת את עצמי מהווה עבורם גם כתף תומכת. אני מגדירה את עצמי כאדם חברותי ומלא אנרגיות, אוהבת לצחוק ולראות את הצד הורוד שבחיים. לקוחות מהמשרד הקודם, בו עבדתי כשכירה מעל 6 שנים, התקשו לקבל את העזיבה שלי. חלקם נשארו חברים טובים שלי עד היום. הם לא מפסיקים לשלוח אליי לקוחות חדשים, כמו חברים, בני משפחה וכדומה, וזה הכי מחמיא בעולם.

"יחד עם זאת, אני מספקת שירות מקצועי ברמה הכי גבוהה, דוגלת בפרפקציוניזם וגומעת מסמכים רפואיים ללא סוף. אני אכיר כל מסמך בתיק, והכול כדי שלא יפתיעו אותי. כל יום אני לומדת משהו חדש שמתווסף לארסנל שלם של נהלים ושיטות עבודה שבניתי לאורך השניים, אשר מסייעים לי להתמודד עם כל תיק לגופו".

מה נאחל לך?

"אני מאחלת לעצמי שהמשרד יתרחב ויעסיק מספר עורכי דין בעתיד. השאיפה שלי תהיה יום אחד להיות מאחורי הקלעים, בתקווה שאוכל לפנות זמן לעיסוקים נוספים, ואולי אפילו לחזור לקאמבק בעולם המשחק".

Osnatilaw@yahoo.com
נגישות