עו"ד אורי נחמיאס

עו"ד אורי נחמיאס

"האגו יכול רק לקלקל"

עו"ד אורי נחמיאס

"האגו יכול רק לקלקל"

ori@nahmias-adv.co.il

עו"ד אורי נחמיאס: "הזכות לסייע לבני אדם – מתנה ושליחות ענקית"

משרד עוה"ד והגישור המתמחה בדיני נזיקין בבעלותו של עו"ד אורי נחמיאס מעניק מעטפת משפטית מלאה לנפגעי גוף המבקשים למצות את מלוא זכויותיהם. ראיון עם עורך דין גבוה מאוד ועיקש שיעשה כל שיוכל להשיג את התוצאה הטובה ביותר ללקוחותיו

 

עו"ד ומגשר אורי נחמיאס, המתנשא לגובה 214 ס"מ, בעל משרד עצמאי בכפר-סבא המתמחה בדיני הנזיקין על רבדיו שונים, בדגש על נזקי גוף ומיצוי זכויות רפואיות, כמו גם דיני עבודה, משפט אזרחי וייפוי כוח מתמשך, נחשב שלא בכדי לעורך דין צעיר, מבריק, מבטיח ומוכשר במיוחד.

הוא רק בן 35, אך כבר מנהל ביד רמה מגוון רחב של תיקים מורכבים אשר המשותף להם הוא הרצון העיקש לסייע ללקוחותיו, המתמודדים השכם והערב עם מגבלות רפואיות ומקרים מיוחדים, תוך חתירה בלתי מתפשרת לספק עבורם את מיצוי מלוא זכויותיהם הרפואיות והמשפטיות.

"תחומי העיסוק שלי מאוד רחבים", הוא מספר בראיון מיוחד עימו עבור אוביטר. "אני עוסק בפועל בכל מה שקשור בנזקי גוף, כמו תאונות דרכים, נזקים תאונתיים שונים, רשלנות רפואית ודיני ביטוח לאומי. עיקר הייצוג הוא עבור נפגעי עבודה בשיטת "מעטפת", כלומר, החל משלב קליטת ההליך ועד לסיומו על כל ערכאות המשפט והליכי מיצוי הזכויות הרפואיות השונים.

"אני מספק מעטפת מלאה לנפגעי גוף ונפגעי העבודה בעיקר – בין אם באמצעות פנייה למחלקת נפגעי עבודה במוסד לביטוח לאומי, ייצוג בכל הוועדות ומיצוי כל ההליכים מולם, דרך טיפול בתיקי תאונות אישיות בחברות ביטוח פרטיות ככל ודחו את תביעת הלקוח לקבלת זכויותיו, ומשרדנו מסייע להם גם בגיבוש תביעה מולם. עם סיום ההליך מול הביטוח הלאומי, ובחלוף הזמן כשהנזק הופך לצמית (בערך לאחר כשנה מיום התאונה או הטיפול הפולשני האחרון), אנו פונים לבית המשפט וממצים את כל ההליכים כנגד המבטחת והאחראיים לנזק. כך למשל, אם מדובר בתאונת דרכים, אנו מתנהלים מול חברת ביטוח החובה או באם אדם נחבל במהלך עבודתו, והנזק נגרם בשטח מקום העבודה, נתבע את המעסיק ויתר האחראיים. סך הכל מדובר במעטפת מלאה, הכוללת תביעה של כלל המעורבים עד למיצוי מלא של זכיותיו של הלקוח, כלה בהליכי גישור, בוררות, משא ומתן ועד להגעה התוצאה המיטבית עבור הלקוח.

עו"ד אורי נחמיאס
עו"ד אורי נחמיאס

"זה תמיד מדהים אותי לראות כיצד לקוח מגיע אלי בתחילת התהליך וכיצד הוא יוצא בסוף התהליך, לא מעט נאמר המשפט 'בחיי שלא האמנתי שאני בכלל זכאי לקבל משהו, בטח לא פיצוי בסדר גודל כזה' זה סיפוק ענק שגורם לי להגיד תודה על הזכות לעזור".

"אף אחד לא מרוויח ממאבקים משפחתיים"

אלא שבכך לא מסתיים המענה המשפטי שמעניק עו"ד נחמיאס (חבר בוועדת הנזיקין במחוז מרכז של לשכת עורכי הדין, נשוי להדר ואב למיה ולין). "אנחנו מייצגים חברות, מעסיקים וכן גורמים פרטיים, בהם בכירים במסגרת דיני עבודה. אנו מסייעים במיצוי הזכויות המגיעות להם על פי תקנות וחוקי העבודה, כמו גם הופעה וייצוג בכל הערכאות של בתי הדין לעבודה ואף ליווי בשיחות שימוע לפני פיטורין ודאגה למיצוי זכויות העבודה. במקביל, אנו עוסקים גם במגוון היבטים של משפט אזרחי, לרבות סכסוכים משפטיים בין פרטיים, חברות, יחסי ספק-לקוח, מחלוקות כספיות ועוד".

ואם זה לא מספיק, עו"ד נחמיאס הוא מוסמך לערוך ייפוי כוח מתמשך וגם מגשר העוסק בתחום דיני המשפחה, בעיקר בנושאי גירושין. "הניסיון והשאיפה מבחינתי היא להביא זוגות לסיום המחלוקות ביניהם בדרכי נועם וכבוד, תוך הבנה כי ההליכים המשפטים בתחום המשפחה הם מאוד אמוציונליים ומשפיעים בעיקר על הילדים המשותפים ואף אחד לא יוצא מרווח ממלחמה קשה כזאת. עדיף תמיד לסיים מחלוקות בצורה מכובדת. יחד עם זאת, ככל והדבר לא עולה, אנחנו לא מהססים לנקוט במלוא חומרת הדין".

אורי, איזה סוג של עורך דין אתה?

"אני עורך דין ששם דגש על הענקת שירות אישי מלא עבור הלקוח. המעטפת המשפטית שאני מעניק מתחילה כבר משלב קליטת ההליך ועד לסיומו. חשוב לי לציין שאני הוא העורך הדין היחיד והבלעדי שמטפל בתיק. הלקוח לא צריך לחשוש שהוא דיבר עם עורך דין א', כאשר לדיון בכלל הגיע עורך דין ב'. אני מכיר את כל פרטי התיק על בוריים ואעשה כל מה שניתן מבחינה חוקית ומוסרית במטרה להעניק ללקוח את התוצאה הטובה ביותר, תוך יצירתיות ונחישות להשגת התוצאה הטובה ביותר בנסיבות העניין. יושרה, כבוד, שקיפות מלאה ודבקות באמת הם ערכים שנמצאים כנר לרגליי לאורך כל הדרך. לכך אוסיף את היכולת שלי להעלות טענות אותן ניתן לבסס בצורה מוצקה ולעמוד מאחוריהם. השילוב של כל המרכיבים הללו יחד מספקים ללקוחות שלי ערך מוסף גדול במיוחד, מעבר לייצוג ע"י העו"ד הגבוה בישראל (214 ס"מ. כן. אמיתי. לא . לא משחק כדורסל)".

ספר על תיק מוצלח שנחרט בזיכרונך.

"יש תיקים רבים שעיצבו את עבודתי ואת הלך מחשבתי והם תיקים בעלי סיפור מרתק עד כדי צמרמורת ותחושה שמדובר בתסריט הוליוודי, עם זאת, התיק שהצליח לטלטל אותי לאורך השנים ומשפיע עליי מאוד עד היום, דווקא הינו התיק של נטשה (שם בדוי), בחורה צעירה שנפגעה בצורה קשה מאוד בתאונת דרכים קטלנית. הטלפון צלצל ונקראתי לביקור בבית חולים מאחר ונטשה הייתה מרותקת למיטתה .הגעתי ושמעתי את הסיפור. במועד התאונה, נטשה הייתה אם חד-הורית לילדה בת 4, ובקושי הצליחה לפרנס אותה בשיניים עם דירה צנועה שהשכירו ועבודה במפעל במשכורת של עובד יומי.

"היא סיפרה לי על כך שאביה של הילדה אינו בתמונה ומתחמק מתשלום מזונות וכמעט שאין כסף בבית, ועד שסוף סוף מצאה בחור ראוי ומבוסס שמכבד אותה ואת הבת שלה ואף ראתה בהם משפחה לכל דבר והרגישה שחייה עלו על המסלול, חוותה טרגדיה נוראית. במהלך נסיעה על אופנוע בדרך לבילוי לילי, כאשר בן זוגה רוכב ומרכיב אותה, נכנס בהם רכב מהנתיב הנגדי שלא הבחין בהם והרג את בן זוגה במקום. נטשה שנפגעה בצורה קשה כמעט בכל חלקי גופה גילתה על המוות רק לאחר שהתעוררה מתרדמת, שלאחר מכן חודשים ארוכים נותרה מרותקת למיטתה ולאחר שעברה מספר ניתוחים מורכבים. החשש הגדול ביותר שלה היה כיצד תצליח במצבה הגופני לפרנס את בתה וכיצד תצליח לעמוד בחשבונות החודשיים. נטשה פחדה להיזרק לרחוב ולהישאר ללא קורת גג לפני התאונה כמעט שלא הצליחה אז כעת, בכלל הייתה אובדת עצות.

"לאחר שפנתה אליי, פנינו לכל ההליכים המתאימים בעניין. תחילה הוגשה תביעה לנכות כללית במוסד לביטוח לאומי וניהלנו תיק מורכב תוך ייצוג במספר לא מבוטל של וועדות שונות. לאחר שנטשה הוכרה כנכה בדרגת נכות גבוהה מאוד באופן צמית, הוענקה לה קצבה לכל החיים, זאת מעבר למענק מכובד מאוד. לאחר מכן פנינו גם בתביעה לחברת הביטוח, שם לאחר ניהול הליכים נטשה קיבלה פיצוי בסך מיליוני שקלים שצפוי להעניק לה ולבתה שקט ובטחון כלכלי עד יומה האחרון.

"עם סיום הטיפול בלקוחה, נטשה פנתה אליי בהתרגשות גדולה ואמרה שהצלתי לה את החיים. לא פחות מכך. "לא רק הרופא שניתח אותי הציל אותי, בלעדיך לא היה לי טעם להמשיך לחיות, החזרת לי את התקווה". רק אז הבנתי באמת, על בשרי, כמה העבודה שלי משמעותית ועד כמה צריך לייחס לכל תיק חשיבות עליונה, כאילו היה זה התיק היחיד שיש לך במשרד. בסופו של דבר אנחנו עוסקים כאן בדיני נפשות ובחיים שלמים של בני אדם. הלקוח מפקיד בידך את המקרה הקשה ביותר והמטריד ביותר שיש לו בחיים כרגע ואתה צריך לנהוג בכך באחריות ורגישות. אין הזדמנות שניה. עבורי, עצם האפשרות והיכולת לסייע לאלו שבאמת זקוקים לכך, היא מתנה ושליחות ענקית".

תן איזה טיפ לסטודנטים הצעירים שחולמים על קריירה משפטית ענפה.

"הייתי מציע להם לא לעבוד עם אגו. האגו יכול רק לקלקל. ההמלצה שלי עבורם היא לעבוד מתוך רצון אמיתי לסייע ללקוח, תוך נחישות, אומץ , חריצות ומתן דגש על שקיפות מלאה והבנה שהלקוח הוא השותף שלך לתיק. העבודה המשפטית היא לא רק הזוהר של הגלימה המתנפנפת ביציאה מאולם המשפט, אלא השקעה של שעות מרובות ועבודה קשה בשביל לסייע ללקוח לקבל את התוצאה הטובה ביותר. כמו כן, לעולם לא להתפתות לבצע כסף או כסף קל שבא בחשבון על האיכות המשפטית של התיק. הייתי מוסיף גם אף פעם לא לנקוט בהליכים שאתם לא מאמינים בהם, רק כי הלקוח דורש או לוחץ אתכם. זכרו כי רק לכם יש את ההבנה והאחריות המשפטית, ומחובתו של עורך הדין לפעול ביושר ובתום לב וטוב שם טוב משמן טוב. עם זאת, במקצוע שלנו, השם הטוב מעניק גם את השמן הטוב".

איפה נראה אותך בעוד 10 שנים?

"אני מאחל לעצמי שאזכה להמשיך לעסוק במה שאני אוהב ובמה שממלא את נפשי ולאחר שזכיתי לסייע לעוד אלפי לקוחות הזקוקים לעזרתי. והכי חשוב – שאזכה לחלוק את ההצלחה עם האהובים והיקרים לי".

ori@nahmias-adv.co.il
נגישות