קרן ברק מרק ליזרוביץ

משרד עוה"ד לייזרוביץ-ברק

"שירות משפטי זה לא רק לנצח בביהמ"ש"

משרד עוה"ד לייזרוביץ-ברק

"שירות משפטי זה לא רק לנצח בביהמ"ש"

Info@lbl.co.il

משרד עו"ד לייזרוביץ-ברק: מובילים לניצחון

עוה"ד מרק לייזרוביץ וקרן ברק חברו יחד לפירמה משותפת המתמחה בתביעות נזקי גוף, ייצוג נפגעי ונפגעות תקיפה מינית ותביעות נגד חברת הביטוח. קבלו את השותפים שהסינרגיה ביניהם מובילה לתוצאות טובות במיוחד

למשרד הזה יש שני שותפים: עוה"ד מרק לייזרוביץ וקרן ברק. הוא עוסק בתחום נזקי הגוף, תביעות נגד חברות ביטוח בתחום אובדן כושר עבודה, סיעוד ופוליסות אחרות וכן מייצג בביטוח הלאומי. היא עוסקת בעיקר בייצוג נפגעי ונפגעות תקיפה מינית ואלימות, נזקי הגוף, תביעות נגד חברות ביטוח בתחום אובדן כושר עבודה, סיעוד ופוליסות אחרות וכן מייצגת בביטוח הלאומי. ביחד עם מובילים את הלקוחות שלהם לניצחון בביהמ"ש ולניצחון בחיים – ראיון משרדי.

כמה זמן המשרד קיים ובמה הוא עוסק?

״המשרד קיים משנת 2008, ואנחנו מייצגים אנשים שנפגעו בתאונות, חלו במחלות קשות, שחברות הביטוח בתחום אובדן הכושר והסיעוד מסרבות לשלם להם, אנשים שהביטוח הלאומי לא משלם את הזכויות המגיעות להם ואנשים שהותקפו מינית ומבקשים לתבוע אזרחית את התוקף שלהם״.

כמה עורכי דין מועסקים בחברה?

״אנחנו ארבעה עורכי דין ומנהל משרד שאחראי על תחום שירות הלקוחות ומקפיד מאוד לתת את השירות המיטבי והמכיל ללקוחותינו. שירות משפטי הוא לא רק לנצח בבית משפט – אלא גם להיות שם עבור הלקוחות במהלך המשפט, ובזה הצוות שלנו מצטיין״.

מה הקריטריונים לפיהם אתם מקבלים עורכי דין לשורותיכם?

״קודם כל שיהיו בני אדם טובים, אחר כך יכולות משא ומתן, רצינות, משפטנות וחוש הומור״.

מה אתם מספקים ללקוחות שמשרדים אחרים לא יכולים לספק?

״היתרון המרכזי שלנו הוא שאנחנו מייצגים את כל הלקוחות יחד. אין תיק שלי ותיק שלה. אנחנו יושבים יחד על האסטרטגיה בכל התיקים, חושבים יחד, כותבים יחד, הולכים ביחד שנינו לבית המשפט או לגישור וזה פשוט מה שמביא ללקוחותינו את הניצחון שמגיע להם״.

איך אתם רואים את עתיד המשרד בעולם המשפטי?

״ממשיכים להוביל, כמשרד מומחה אך ורק בתחום נזקי הגוף, הביטוח וייצוג נפגעי ונפגעות תקיפה מינית ואלימות. כיום אנו נמצאים בשורה הראשונה בתחום, ואנחנו פשוט נמשיך להוביל״.

Info@lbl.co.il
נגישות