עו"ד גלעד רמתי

עו"ד גלעד רמתי

"להביא את האישיות למקצוע"

עו"ד גלעד רמתי

"להביא את האישיות למקצוע"

gilad@bitlaw.co.il

עו"ד גלעד רמתי: "לסייע לגיל השלישי זו השליחות שלי"

הוא מתמחה בתביעות ביטוח סיעודי ומאמין שדווקא ההתפתחות שלו כאדם היא זו שמביאה להצלחתו המקצועית. הוא מאמין שבגלגול הקודם היה עובד סוציאלי ומדגיש: "חייבות להיות בך החמלה וההכלה ללקוחות שלך", ראיון

 

עו"ד גלעד רמתי, המתמחה בתביעות ביטוח סיעודי, מאמין שדווקא ההתפתחות האישית שלו כאדם היא זו שמביאה אותו להתפתחות מקצועית, ושהעבודה עם האוכלוסייה בגיל השלישי היא בגדר שליחות. אם תשאלו אותו, הוא סבור שבגלגול הקודם הוא היה עובד סוציאלי, ואולי זו הסיבה שהוא מרצה בהתנדבות ומדריך קשישים כיצד לממש את זכויותיהם מול חברות הביטוח. בראיון לאוביטר הוא מספר על הדרך שעבר עד שהגיע לייעודו.

המשיכה לתחום המשפטים התעוררה אצל עו"ד רמתי במהלך הלימודים לתואר בביטוח. כשנחשף לזירה המשפטית – הבין שזה הייעוד שלו, ושהאוכלוסייה המבוגרת היא קהל היעד שהוא רוצה לעבוד אתו ולמענו. לאחר שסיים שלוש שנות לימודי ביטוח יצא ל"שנת צינון" ומייד אחריה החל את לימודי התואר במשפטים.

במהלך לימודי הביטוח הכיר גלעד את אשתו יעל, ובתום חודשיים בלבד הצהירו השניים על רצונם להינשא. הם נשואים באושר מזה 19 שנה, חובקים 2 זוגות תאומים, בן ובת בני 15.5 ובני 6.5, ומתגוררים ברמת גן, כשהמשרד של גלעד ממש מעבר לכביש.

כעורך דין שמתמחה בתביעות ביטוח סיעודי הוא רואה בתפקידו שליחות של ממש, אך מעיד, שהסיפורים המרתקים, קצב החיים המתון, הנינוחות, התובנות וחוכמת זקני השבט קוסמים לו לא פחות מהרצון לסייע להם לממש את מלוא הזכויות שמגיעות להם על פי חוק.

התביעות שעו"ד רמתי עוסק בהן הן תביעות חוזיות מול חברות הביטוח, שבדרך כלל מסרבות לשלם את הגמלה שמגיעה למבוטחים כאשר הם מגיעים למצב סיעודי. כחלק מתפקידו הוא מרצה לאוכלוסיית היעד שלו בהתנדבות, מדריך אותה כיצד עליה להתנהל מול חברות הביטוח ומלווה כל לקוח לכל אורך תהליך התביעה עד למימוש הזכויות, שלדבריו, קורה בסופו של דבר, וכל שנדרש לשם כך הוא יד מכוונת ומקצועית, שמכירה את המערכת הביטוחית והמשפטית ומעט אורך רוח.

"אני מאמין שככל שאני מתפתח מבחינה אישית", הוא אומר, "כך אני מצליח להתפתח מבחינה מקצועית. הצלחתי המקצועית היא פועל יוצא של מרכיבי האישיות שאני מביא עמי לעולם המקצועי".

מה חשוב במקצוע שלך?

"אתה מביא אל העולם המקצועי את הפן האישי, ורק בן אדם שמתפתח, עוזר לסביבה, אדיב ותורם מסוגל להתפתח בצורה רחבה ברמה המקצועית. הלקוח שומע כבר בשיחת הטלפון האם מדובר בעורך דין שרק מבקש לגזור עמלה, ומקצועי ככל שתהיה, אם אתה עובד עם אנשים שזכויותיהם נפגעו, חייבות להיות בך החמלה וההכלה ללקוחות שלך".

gilad@bitlaw.co.il
נגישות