משפטי

הגרוש, בן הזוג לשעבר תמונות העירום וניסיון הסחיטה

מעצר, אילוסטרציה

בתי המשפט עסוקים בלא מעט תיקים חשובים, אך לעתים מתגלגלים לשם אירועים ועימותים שהם קומדיית סלפסטיק במקרה הטוב. ריבים בין שכנים על שטויות, קרבות בין נהגים בכביש שמגיעים להיכל הצדק, אבל הכי מופרעים ולעתים מגוחכים הם אירועים שמגיעים על רקע רומנטי כזה או אחר.

לבית משפט השלום בפתח תקווה התגלגל השבוע סיפור כזה, שכביכול כולל את כל האלמנטים שמהם עשויה דרמה: סחיטה באיומים, הפצת תמונות בעירום חלקי ואלימות בתוך המשפחה

מי שעומד מאחורי כל זה הוא דיאן פרסבורגר, בן 43 מאשדוד נגדו הוגש כתב אישום בגין הטרדה מינית וסחיטה באיומים, זאת לאחר ששלח תמונות עירום של בת זוגו לשעבר וניסה לסחוט ממנה עשרות אלפי שקלים תוך איומים.

על פי כתב האישום, הנאשם והמתלוננת היו בעברם בני זוג. באחד הימים הזמינה המתלוננת את הנאשם לסעוד בביתה, בנוכחות בנה. בשלב מסוים, החל להתפתח ויכוח בין הנאשם לבנה של המתלוננת, שהסתיים בקטטה בין השניים. בעקבות כך, התקשר הנאשם למשטרה ועזב את הדירה לצורך קבלת טיפול רפואי בבית החולים.

מאוחר יותר התקשר הנאשם למתלוננת פעמים רבות ואיים עליה כי יתלונן על הגרוש שלה למס הכנסה. נוסף על כך, באותו הלילה, שלח הנאשם לגרוש של המתלוננת תמונות בהן היא נראית בעירום חלקי, וכתב: "פעם אתה קיבלת תמונות כאלה…אני מקבל כל יום". מיד לאחר מכן שלח את התמונות גם לבנה של המתלוננת.

למחרת עלה הנאשם מדרגה: הוא התקשר שוב למתלוננת ודרש ממנה לשלם לו סכום של 40,000 שקלים בתמורה לביטול התלונה שהגיש נגד בנה בעקבות הקטטה ערב קודם לכן.

המתלוננת ביקשה מן הנאשם שיפחית את הסכום שדרש מאחר ואינו מצוי ברשותה סכום כזה, אך הנאשם סרב ודחק במתלוננת לשלם לו את מלוא הסכום בתמורה לביטול התלונה.

כאן נכנסה לעניין גם המשטרה, ועכשיו בית המשפט יצטרך לבזבז את זמנו היקר על הפארסה הזאת. מצד שני, אם זה ייגמר בסולחה, אז אולי הכל היה שווה את זה.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות