פלילי

מרוואן אבו גיליון – תקף ואנס אישה העוסקת בזנות

אנס אחד ביום אנס אחד ביום

הם טורפים, הם מסוכנים, ואנחנו לא ניתן להם להישכח. האנסים ועברייני המין המורשעים הללו, גם אם יושבים כרגע בכלא, מחכים לרגע שבו יוכלו שוב להסתובב חופשיים בלי שאף אחד ידע או יכיר במסוכנות שלהם. המשטרה אולי מפקחת, אבל לפעמים אפילו השכנים הקרובים לא יודעים מי הוא הדייר החדש. בשביל זה אנחנו פה, עם הרשימה השחורה של האנסים ועברייני המין. נפרסם כל יום שם אחר ואת הסיפור שמאחורי הרשעתו, ונרכז את כולם במקום אחד כדי שלא ישכחו אף פעם, מי הם אותם אנשים שפירקו לרסיסים חיים של כל כך הרבה א.נשים.

שם: מרוואן אבו גיליון

במה הורשע:
מעשה סדום, מעשה מגונה ותקיפה הגורמת חבלה של ממש.

מתי הורשע: שנת 2014

מה הוא עשה:

אבו-גיליון ביצע עבירות מין ואלימות כלפי אישה בזנות. הוא פגש את האישה ברחוב והזמין אותה לדירתו על מנת לקיים עמה יחסי מין בתשלום. כשהגיעו לדירה סירב לשלם (היא דרשה את התשלום מראש) ואז תקף אותה מינית.

תוך שהוא שותה גז למצתים, זרק אותה על המיטה, הפשיט אותה בכוח והיכה אותה. בהמשך חנק אותה עד שהתקשתה לנשום והפסיקה להתנגד לו. הוא אילץ אותה לבצע בה מין אוראלי וביצע בה מעשה סדום. בכל אותו הזמן האישה צעקה וזעקה לעזרה. כתוצאה מהמעשים¬ נגרמו לה סימני חניקה בצוואר וחבלה ליד עינה.

העונש שקיבל: 11 שנות מאסר בפועל, מתוכן שנה אחת בגין הפרת מאסר על תנאי קודם, ופיצויים למתלוננת בסך 50,000 ש"ח

מדברי השופטים:

  • "אין מקום לכל טענה בדבר הקלות שיש ליתן למי שפוגע באישה שעוסקת בזנות" כתבו במעמד גזירת עונשו של אבו גיליון השופטים רון שפירא, אברהם אליקים ותמר נאות פרי.
    "מעשי העבירה אותם ביצע הנאשם קשים ביותר. הנאשם, לצורך סיפוקו המיני, פגע שוב ושוב במתלוננת, הן במכותיו, הן בניסיונו לחנוק אותה והן בשלושת המעשים המיניים הבוטים שביצע – והכל בניגוד להסכמתה של המתלוננת, אשר הובעה באופן ברור וחד משמעי. אין צורך להכביר מילים בדבר חומרת המעשים, אשר כוונו כלפי מי ששייכת לאוכלוסייה מוחלשת שבדרך כלל מתקשה להגן על עצמה מפני מעשים מעין אלה שבוצעו ע"י הנאשם, ואשר לעיתים אף נמנעת מלהתלונן לגבי מקרים דומים".
  • "עסקינן באירוע מתמשך, ולא בכמה אירועים נפרדים" קבע בית המשפט, "הגם שכלל כמה מעשים נפרדים והתמשך על פני פרק זמן בבחינת "ריבוי עבירות." נתון רלבנטי לחומרא, בנסיבות העניין, הינו מדרג האלימות בה נהג הנאשם במהלך האירוע – כאשר הדגש הוא על ניסיון החניקה, אשר בעטיו הפסיקה המתלוננת להתנגד, בשלב מסוים"

 

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות