פלילי

בנימין סץ – פיתה בממתקים ופגע מינית בקטינים

אנס אחד ביום אנס אחד ביום

הם טורפים, הם מסוכנים, ואנחנו לא ניתן להם להישכח. האנסים ועברייני המין המורשעים הללו, גם אם יושבים כרגע בכלא, מחכים לרגע שבו יוכלו שוב להסתובב חופשיים בלי שאף אחד ידע או יכיר במסוכנות שלהם. המשטרה אולי מפקחת, אבל לפעמים אפילו השכנים הקרובים לא יודעים מי הוא הדייר החדש. בשביל זה אנחנו פה, עם הרשימה השחורה של האנסים ועברייני המין. נפרסם כל יום שם אחר ואת הסיפור שמאחורי הרשעתו, ונרכז את כולם במקום אחד כדי שלא ישכחו אף פעם, מי הם אותם אנשים שפירקו לרסיסים חיים של כל כך הרבה א.נשים.

שם: בנימין סץ, גבר חרדי בשנות ה-40 לחייו

במה הורשע: מעשי סדום בקטינים, מעשים מגונים בקטינים והדחה בחקירה בדרך של איומים

מתי הורשע: שנת 2013

מה הוא עשה:

סץ, המתגורר בשכונה חרדית במרכז ירושלים, ביצע שורה של עבירות מין בקטינים שהתגוררו בסביבתו. הצעירים שבהם היו בני שבע בעת המעשים. סץ נהג להזמין לביתו את הילדים, פיתה אותם בממתקים, משחקים ומתנות ואז תקף אותם מינית. בין השאר הפשיט אותם, התפשט בפניהם, נגע באיברי המין שלהם והחדיר אליהם אצבעות וחפצים. בנוסף, איים על חלק מהם שאם יספרו על המעשים, ישרוף את ביתם.

העונש שקיבל: 15 שנות מאסר בפועל, 5 שנות מאסר על תנאי ופיצוי הקורבנות בסכום של 10,000 ₪ כל אחד.

מדברי השופטים:

  • "מעשיו של הנאשם לא היו מעשים נקודתיים בקורבן בודד" כתבו במעמד גזירת עונשו של סץ השופטים צבי סגל, משה יועד הכהן, בן-ציון גרינברגר, "אלא במספר ילדים, באופן קבוצתי. הנאשם השתמש בחלוקת ממתקים ו'זהבים' לילדים, על מנת לפתותם לבוא לביתו וכן הציג בפניהם סרטים. בנוסף, השימוש במשחק התמים לכאורה, של 'שיווי המשקל', שהיה בו כדי להשקיט את חרדותיהם של הילדים, הוביל בהמשך למשחקים המיניים בהם חפץ הנאשם. נסיבה זו, מגבירה את חומרת מעשי העבירה ואת אשמו של הנאשם".
  • "בולט ניצולו של הנאשם את גילו וכוחו הנפשי והפיזי על הילדים", קבעו השופטים, "ניצולו של הנאשם את תמימותם של הילדים, ילדים שבאו לביתו על מנת לשחק ולקבל ממתקים, ולבסוף הפכו לקורבנותיו. ילדים, שבשל רכותם וחוסר ניסיונם, כל איום פעוט הוא משמעותי וממשי עבורם. הנאשם ניצל את יחסיו עם הילדים, שראו בביתו ככתובת לקבלת 'דברים טובים' – לצפות בסרטים, לאכול ממתקים, לשחק… והנאשם ניצל זאת ועשה שימוש בתמימותם כדי לפגוע בהם פגיעות מיניות קשות"
  • "על אף מוזרותו ואישיותו הייחודית של הנאשם" הוסיף בית המשפט, "לא התרשמנו, לכל אורך ההליך, כי הנאשם לא היה מודע לנזק החמור והמשמעותי שצפוי היה להיגרם עקב ביצוע העבירות. יתרה מכך, העובדה שהנאשם בחר לאיים על קורבנותיו שלא יגלו להוריהם את מעשיו, כפי שהוכח לגבי שניים מהם, מלמדת כי הבין היטב את חומרת העבירות ומכאן, שאין יסוד לקבוע כי לא הבין גם את הנזק שצפוי היה להיגרם מהן".
שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות