פלילי

יעקב נאסימוב – כלא עובדת ניקיון ואנס אותה

אנס אחד ביום אנס אחד ביום

הם טורפים, הם מסוכנים, ואנחנו לא ניתן להם להישכח. האנסים ועברייני המין המורשעים הללו, גם אם יושבים כרגע בכלא, מחכים לרגע שבו יוכלו שוב להסתובב חופשיים בלי שאף אחד ידע או יכיר במסוכנות שלהם. המשטרה אולי מפקחת, אבל לפעמים אפילו השכנים הקרובים לא יודעים מי הוא הדייר החדש. בשביל זה אנחנו פה, עם הרשימה השחורה של האנסים ועברייני המין. נפרסם כל יום שם אחר ואת הסיפור שמאחורי הרשעתו, ונרכז את כולם במקום אחד כדי שלא ישכחו אף פעם, מי הם אותם אנשים שפירקו לרסיסים חיים של כל כך הרבה נשים.

שם: יעקב נאסימוב, כבן 55 בעת הרשעתו

במה הורשע: אינוס (תוך שימוש בסכין), מעשה סדום (תוך שימוש בסכין), מעשה מגונה (תוך שימוש בסכין), סחיטה באיומים, כליאת שווא ואיומים (ריבוי עבירות).

מועד ההרשעה: שנת 2011

מה הוא עשה:

נאסימוב הזמין לביתו עובדת זרה, לצורך עבודת ניקיון. לאחר שסיימה את עבודתה הורה לה להתקלח. האשה סירבה, אך כשנכנסה לשטוף את ידיה באמבטיה, הוא נכנס בעקבותיה והורה לה להתפשט. כשסירבה, ניסה להפשיטה בכוח והיא התחננה שיאפשר לה ללכת. אז אחז בצווארה ולאחר מכן, באמצעות סכין, איים עליה שיפגע בה אם לא תתפשט. בנוסף לקח ממנה את הדרכון ואת הטלפון שלה ונעל אותם בארון.

נאסימוב הוביל את האישה לחדר השינה, כשהיא עירומה ובוכייה, שם איים עליה והורה לה לשכב על המיטה, תוך שהוא שותה וודקה. אז פשט בגדיו, הניח את הסכין על השידה, ותקף אותה מינית.

לאחר מכן ביקש ממנה כסף וכשאמרה לו שאין לה, הורה לה, תוך הצמדת סכין לצווארה, ליצור קשר עם החבר שלה, כדי שזה יביא את הכסף. נאסימוב אחר לחבר כי אם לא יביא לו 5,000 דולר, הוא יפגע בזוגתו.

בהמשך, לאחר ששתה לשוכרה, הורה לה לשכב על בטנה, תוך שהוא מאיים עליה בסכין, ואנס אותה. בתום האירוע שב ואיים כי יהרוג אותה אם תספר למישהו על מעשיו. במהלך ההתרחשות כלא נאסימוב את האישה בדירה, הדלת הייתה נעולה והוא לא אפשר לה ללכת.

העונש שקיבל: 8 שנות מאסר בפועל, שנה מאסר על תנאי ופיצוי למתלוננת בסך 20,000 שקלים

מדברי השופטים:

  • "הנאשם התעלל בנפשה ובגופה של המתלוננת" קבעו השופטים שרה דותן, יהודית שיצר ושאול שוחט במעמד גזירת עונשו של נאסימוב, "זאת תוך התעלמות מבכייה ומתחנוניה, ואף הוסיף חטא על פשע ודרש באיומים מבן זוגה 5,000 דולר".
  • בהתייחסם לטענות שהעלה הנאשם בדבר כשירותו הנפשית כתבו השופטים כי "עולה שהנאשם לוקה בהפרעת אישיות, אך הוא מודע לטיב מעשיו, עם זאת מכחיש שהמעשה נעשה שלא בהסכמה ומייחס את המעשה לשתיית אלכוהול. הנאשם מסוגל להבחין בין טוב לרע, בין מותר לאסור ומסוגל לעמוד לדין, אך הוא מתפקד ברמה נמוכה, אם כי ברמה שאיננה פיגור שכלי, וקיים אצלו מצב רגשי שעשוי להשפיע על רמת התפקוד שלו…"
  • השופטים הוסיפו כי "לזכות הנאשם עומדת הודאתו, שבאה כבר בראשית ההליך. מעבר לזמן השיפוטי שחסכה ההודאה היא ייתרה את הצורך להעיד את המתלוננת, כך שלא נאלצה להחשף שוב לחוויה הקשה שעברה ולאי הנעימות שבחקירה". מאידך, קבעו השופטים כי אל מול אלה "ניצבות חומרתה המפליגה של העבירה בה הורשע הנאשם, ונסיבותיה המצביעות על אכזריות וקשיות לב".
שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות