פלילי

ליאור ברכה – השקה את הקטינה ואנס אותה

אנס אחד ביום אנס אחד ביום

הם טורפים, הם מסוכנים, ואנחנו לא ניתן להם להישכח. האנסים ועברייני המין המורשעים הללו, גם אם יושבים כרגע בכלא, מחכים לרגע שבו יוכלו שוב להסתובב חופשיים בלי שאף אחד ידע או יכיר במסוכנות שלהם. המשטרה אולי מפקחת, אבל לפעמים אפילו השכנים הקרובים לא יודעים מי הוא הדייר החדש. בשביל זה אנחנו פה, עם הרשימה השחורה של האנסים ועברייני המין. נפרסם כל יום שם אחר ואת הסיפור שמאחורי הרשעתו, ונרכז את כולם במקום אחד כדי שלא ישכחו אף פעם, מי הם אותם אנשים שפירקו לרסיסים חיים של כל כך הרבה נשים.

שם: ליאור ברכה, מנהל מועדון 44 ברחוב אלנבי בתל אביב.

במה הורשע: אינוס תוך ניצול מצב המונע לתת הסכמה חופשית ואספקת משקאות לקטינים.

מועד ההרשעה: שנת 2014.

מה הוא עשה:

ברכה, יחד עם ברמן במועדון ועובד נוסף (עליהם נכתוב בנפרד), ביצעו בשתי קטינות מעשים מיניים, בשעה שאלה היו במצב שיכרות כבד. השלושה ניצלו את מצב השכרות של הקטינות, שמנע מהן לתת הסכמה חופשית, וביצעו בהן ביחד את עבירות המין, כל אחד לפי חלקו.

ברכה וחבריו הגישו משקאות אלכוהוליים רבים לנערות, שהגיעו למועדון בשעת בוקר מוקדמת, והשקו אותן עד שהגיעו למצב שבו היו שתויות באופן ניכר. בשלב מסוים אחת מהן אף היתה שיכורה ברמה של על סף איבוד הכרה. אז ביצעו בהן מעשי אונס, מעשי סדום ומעשים מגונים, תוך תיעוד וצילום המעשים. בין השאר ברכה נישק את הנערה, בעודה מעורפלת, נגע בכל גופה ובאיבריה האינטימיים מתחת לבגדיה ולבסוף אנס אותה.

עם סיום מעשיהם, הוציאו ברכה וחבריו את הנערות אל מחוץ למועדון, והשאירו אותן מוטלות על מדרגות בניין סמוך. הן נמצאו במצב הכרה מעורפל ובלבוש חלקי על ידי עוברי אורח, כשהן סובלות מחבלות.

העונש שקיבל: 6 שנות מאסר, 28 חודשי מאסר בפועל ופיצוי למתלוננות בסך 20 אלף שקלים.

מדברי השופטים:

  • במעמד גזירת העונש הביעו השופטים גלעד נויטל, מאיר יפרח והשופטת גיליה רביד זעזוע עמוק מהתנהגות הנאשמים וכתבו: "מלבד עצם עבירות המין החמורות שבההתנהגותם, הרי שיש בה התעללות, חילול, ביזוי והשפלה מסלידים של הקטינות, כשהן שתויות ואינן יכולות להסכים כנדרש למעשיהם, והנאשמים כאמור ניצלו זאת למימוש מאווייהם.
  • "בשום שלב של האירוע, לא הפסיק אותו מי מהנאשמים, אלא ההיפך הוא הנכון, כשכל אחד מהנאשמים לפי חלקו, נטל בהתרחשות חלק עד תום – עד לתום ההתרחשות המקוממת והמסלידה כאשר לאחר שהם ביצעו בקטינות את עבירות המין כאמור, בעוד הקטינות מעולפות והכרתן מעורפלת, הוציאו הנאשמים את הקטינות אל מחוץ למועדון, הניחו אותן על מדרגות בניין ברחוב יונה הנביא כאשר הן סובלות מחבלות וכאשר הן ללא נעליים וללא בגדים תחתונים. אז עזבו הנאשמים את המקום.
  • "זהו נדבך נוסף בהתנהגותם הפסולה של הנאשמים" הוסיפו השופטים, "בנוסף לעצם עבירות המין החמורות שביצעו, מקומם כיצד איש מהנאשמים לא הביט לאחור – לעבר המתלוננות המוטלות חסרות אונים – ולא הזעיק עזרה, וגם ברגע זועק זה, לא ניצתה במי מהנאשמים דאגה וחמלה אל המתלוננות".
  • "הנאשמים ניצלו את מצבן, שמנע מהן לתת הסכמה חופשית, כדי לבצע בהן את זממם" קבעו השופטים, "מעשי הנאשמים פלשו לגופן, ביזו אותן, ובלא הסכמתן החופשית פגעו פגיעה קשה בזכותן לאוטונומיה על גופן. הפגיעה בערכים החברתיים כתוצאה ממעשי הנאשמים, היא אפוא חמורה ומשמעותית ביותר."
שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות