פלילי

מתן לוגסי – תקיפה אכזרית של קטין ברחוב

אנס אחד ביום: אלכסנדר לוז'קין אנס אחד ביום

הם טורפים, הם מסוכנים, ואנחנו לא ניתן להם להישכח. האנסים ועברייני המין המורשעים הללו, גם אם יושבים כרגע בכלא, מחכים לרגע שבו יוכלו שוב להסתובב חופשיים בלי שאף אחד ידע או יכיר במסוכנות שלהם. המשטרה אולי מפקחת, אבל לפעמים אפילו השכנים הקרובים לא יודעים מי הוא הדייר החדש. בשביל זה אנחנו פה, עם הרשימה השחורה של האנסים ועברייני המין. נפרסם כל יום שם אחר ואת הסיפור שמאחורי הרשעתו, ונרכז את כולם במקום אחד כדי שלא ישכחו אף פעם, מי הם אותם אנשים שפירקו לרסיסים חיים של כל כך הרבה א.נשים.

שם: מתן לוגסי

במה הורשע: מעשה סדום בקטין, שוד, תקיפה, גרימת חבלה של ממש ואיומים.

מועד ההרשעה: שנת 2019

מה הוא עשה:

לוגסי תקף, שדד ופגע מינית באכזריות, בקטין בן 17, שנתקל בו באקראיות ברחוב.

הנער, שלא הייתה בינו לבין לוגסי היכרות מוקדמת, עבר ברחוב, אז הבחין בו לוגסי ותקף אותו. הוא הכה אותו בפניו, הפיל אותו על הרצפה, בעט בו ודרך עליו. עוברי אורח שעברו במקום ניסו לעזור, אך ללא הצלחה. לאחר מכן גרר אותו אל מתחת לאחד הבניינים הסמוכים, במקום חשוך וריק מאדם, שם תקף אותו מינית וביצע בו מעשי סדום רבים במשך שעות ארוכות. לאחר מכן גם שדד אותו.

העונש שקיבל: 21 שנות מאסר בפועל, מאסרים על תנאי ופיצויים בסך 100,000 שקל לקורבן.

מדברי השופטים:

  • במעמד גזירת עונשו של לוגסי, כתב הרכב השופטים בראשותו של השופט גלעד נויטל, והשופטות טלי חיימוביץ ולימור ביבי: "נסיבות העבירות בהן הורשע הנאשם מזעזעות ברשעותן ואכזריותן. ההתנפלות ותקיפתו האכזרית של קטין שצעד לתומו ברחוב בדרכו לביתו, באקראיות, בפתאומיות ללא פרובוקציה, עבירות המין הברוטאליות והבוטות, ולאחריהן עבירת שוד בנסיבות מחמירות, הן מן החמורות ביותר. משך ההתעללות הארוך, למעלה משעתיים, חרף בקשות ותחינות המתלונן החבול וזב הדם, ללא זיק חמלה ואנושיות מצד הנאשם, הפגיעה הקשה בערכים המוגנים, מדיניות הענישה שפורטה לעיל, הנזקים הפיזיים והנפשיים המפליגים בחומרתם שנגרמו למתלונן, מצדיקים מתחם עונש, כפי שנקבע לעיל שבין 23-18 שנים".
שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות