פלילי

חסיד בן ישראל ויטפילד – הדייר שפגע מינית בילדה

אנס אחד ביום אנס אחד ביום

הם טורפים, הם מסוכנים, ואנחנו לא ניתן להם להישכח. האנסים ועברייני המין המורשעים הללו, גם אם יושבים כרגע בכלא, מחכים לרגע שבו יוכלו שוב להסתובב חופשיים בלי שאף אחד ידע או יכיר במסוכנות שלהם. המשטרה אולי מפקחת, אבל לפעמים אפילו השכנים הקרובים לא יודעים מי הוא הדייר החדש. בשביל זה אנחנו פה, עם הרשימה השחורה של האנסים ועברייני המין. נפרסם כל יום שם אחר ואת הסיפור שמאחורי הרשעתו, ונרכז את כולם במקום אחד כדי שלא ישכחו אף פעם, מי הם אותם אנשים שפירקו לרסיסים חיים של כל כך הרבה נשים.

שם: חסיד בן ישראל ויטפילד, בן 33 בעת ביצוע העבירות

במה הורשע: עבירות מעשה סדום ומעשה מגונה בקטינה והדחה בחקירה (במסגרת הסדר טיעון)

מועד ההרשעה: שנת 2014

מה הוא עשה:

ויטפילד ביצע עבירות מין בקטינה, ילדה בת 9, שבבית משפחתה התגורר. הוא היה חבר של אמה של הילדה ובן זוגה, וגר בביתם במשך שנתיים, שם סייע בעבודות הבית, ניקיונות, בישולים וכן בטיפול בילדים – הקטינה עצמה ואחיה הקטנים.

במהלך אותה תקופה נהג ויטפילד להיכנס למיטתה של הילדה, צפה עמה בסרטים בעלי אופי מיני וביקש ממנה "לחזור" על הדברים שהיא ראתה באותם סרטים. במועדים שונים ובמקומות שונים בדירה חיבק אותה, התחכך בה, נישק אותה, נגע בכל חלקי גופה וביקש ממנה שתיגע באיבריו האינטימיים. כמו כן במספר מועדים ביצע בה מין אוראלי ומעשי סדום, בכך שהחדיר את איבר מינו לפיה. בנוסף, הורה ויטפילד לילדה לא לספר לאיש אודות המעשים ומנע ממנה לחשוף את הדברים.

העונש שקיבל: 8.5 שנות מאסר, 12 חודשי מאסר על תנאי ופיצוי בסך של 30,000 ₪ לקטינה

מדברי השופטים:

  • במעמד גזירת העונש ציינו השופטים רויטל יפה-כ"ץ, אריאל ואגו ויורם צלקובניק כי "הערך החברתי שנפגע ממעשי הנאשם, הוא זכותו של כל אדם, וביתר שאת זכותו של קטין, שעדיין אינו יודע להגן על עצמו באפקטיביות, לשלמות גופו ופרטיותו ושאיש לא יחדור למרחב האישי שלו ולגופו ללא הסכמתו ורצונו המודעים. מידת הפגיעה בערכים אלה, במקרה הנוכחי, היא משמעותית, שכן מדובר במעשים פולשניים וקשים, שבוצעו כלפי ילדה רכה בשנים ולאורך תקופה לא מבוטלת".
  • "עבירת ההדחה, הנלווית לעבירות המין שבליבת כתב האישום" הוסיפו השופטים, "פוגעת בערך החברתי של חשיפת מעשי עבירה והעמדת העוברים לדין. קיים אינטרס חשוב בכך שקטינים בפרט, וקורבנות עבירה בכלל, לא ירתעו להתלונן ולהציף את המעשים".
שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות