פלילי

טל אהרון היני – עו"ד ועבריין מין שפגע בקטינים

אנס אחד ביום אנס אחד ביום

הם טורפים, הם מסוכנים, ואנחנו לא ניתן להם להישכח. האנסים ועברייני המין המורשעים הללו, גם אם יושבים כרגע בכלא, מחכים לרגע שבו יוכלו שוב להסתובב חופשיים בלי שאף אחד ידע או יכיר במסוכנות שלהם. המשטרה אולי מפקחת, אבל לפעמים אפילו השכנים הקרובים לא יודעים מי הוא הדייר החדש. בשביל זה אנחנו פה, עם הרשימה השחורה של האנסים ועברייני המין. נפרסם כל יום שם אחר ואת הסיפור שמאחורי הרשעתו, ונרכז את כולם במקום אחד כדי שלא ישכחו אף פעם, מי הם אותם אנשים שפירקו לרסיסים חיים של כל כך הרבה נשים.

שם: טל אהרון היני, עורך דין תושב הדרום, בשנות ה-50 לחייו בעת ביצוע העבירות.

במה הורשע: עבירות של מעשי סדום, מעשים מגונים וניסיון למעשים מגונים בקטינים.

מועד ההרשעה: שנת 2014

מה הוא עשה:

בין השנים 2007-2010 נהג היני לארח בשתי דירותיו קטינים שהתגוררו בסביבת מגוריו – הצעיר מהם כבן 9 והבוגר ביניהם כבן 18. לשם פיתוי הקטינים להגיע לביתו הוא נתן להם לצפות בטלוויזיה, לשחק במחשב, בסוני פלייסטיישן ושיחק עימם בעצמו. בעת שביקרו בביתו נהג לבצע בהם מעשים מגונים ועבירות מין.

כתב האישום נגדו פירט את המעשים השונים שביצע בשישה קטינים. בכל המקרים הוא ניסה לגעת בגופם, באיבריהם שונים וכן באזורים האינטימיים. בחלק מהמקרים הוא הצליח ובחלק מהמקרים המעשים הופסקו על ידי הילדים.

באחד הקטינים הוא ביצע מעשים מגונים במשך תקופה ארוכה, כאשר המעשים בוצעו במעין דפוס התנהגות שחזר על עצמו. בעת שהילד צפה בטלוויזיה נהג היני להתיישב לידו, ללטף אותו ולגעת בו מתחת לבגדיו ובאיבריו האינטימיים. במקרה אחר ביצע בילד מין אוראלי. בחלק מן המקרים הילד ביקש ממנו שיחדול ממעשיו וניסה להסיט את ידו אך ללא הצלחה.

העונש שקיבל: 8 שנים מאסר בפועל, 18 חודשי מאסר על תנאי ופיצוי למתלוננים בסך כולל של 80,000 ש"ח

מדברי השופטים:

  • בעת גזירות עונשו של היני כתבו השופטים נתן זלוצובר, יעל רז-לוי ואריאל חזק כי "האופן המתוכנן בו בוצעו המעשים, לאחר שהנאשם טווה את הרשת סביב אותם קטינים, והפגיעה החמורה שהייתה אף באמון שהם רכשו לו, אותו רמס ביד גסה… מעצימים את חומרת מעשיו.
  • "הנאשם פגע מינית בשישה מתלוננים שונים, כאשר בחלק מן המקרים לא מדובר בפגיעה חד פעמית ובקטינים שחלקם צעירים מאוד בגילם. הנאשם אשר התגורר בשכנות אל המתלוננים, רכש את אמונם ואת אמון בני משפחותיהם, וניצל זאת לפגיעה מינית בהם… הוא אפשר לקטינים להיפגש עם חבריהם בביתו, לשחק במשחקים שונים ולצפות בטלוויזיה. כך משך את הקטינים אל ביתו ויצר את התשתית אשר אפשרה לו לפגוע מינית בקטינים. באופן זה רכש הנאשם אט אט את אמונם.
  • "גם האופן בו נקט כדי ליצור מגע פיזי עם גופם נעשה באופן הדרגתי, תוך בדיקת גבולותיו של הילד ורמת התנגדותו ואז היה מסלים את מעשיו ומגיע לנגיעות מיניות באזורים ובאברים אינטימיים".
  • "הנאשם ניסה לרכוש את אמונם ולהגיע לקרבתם על ידי כך שהעניק לילדים דברים שלא היו מושגים על ידם בנקל בביתם" ציינו השופטים, " הוא היה מודע למעמדו כאדם מבוגר ואחראי, עורך דין במקצועו, בעיני אותם מתלוננים ובני משפחותיהם, אשר לא העלו על דעתם כי הוא מסוגל לבצע מעשים מן הסוג הזה ומתוך כך לא מנעו מילדיהם ללכת לביתו".
  • "חומרה יתרה מצויה אף בכך שמדובר במספר רב של מעשי עבירה, כלפי מספר מתלוננים… במשך תקופה ארוכה" הוסיפו השופטים. "היינו הנאשם ניהל במשך זמן רב אורח חיים אשר כלל ביצוע עבירות מין בקטינים".

 

 

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות