פלילי

עזריאל צרום – תקף מינית את הילדים של חבריו

אנס אחד ביום אנס אחד ביום

הם טורפים, הם מסוכנים, ואנחנו לא ניתן להם להישכח. האנסים ועברייני המין המורשעים הללו, גם אם יושבים כרגע בכלא, מחכים לרגע שבו יוכלו שוב להסתובב חופשיים בלי שאף אחד ידע או יכיר במסוכנות שלהם. המשטרה אולי מפקחת, אבל לפעמים אפילו השכנים הקרובים לא יודעים מי הוא הדייר החדש. בשביל זה אנחנו פה, עם הרשימה השחורה של האנסים ועברייני המין. נפרסם כל יום שם אחר ואת הסיפור שמאחורי הרשעתו, ונרכז את כולם במקום אחד כדי שלא ישכחו אף פעם, מי הם אותם אנשים שפירקו לרסיסים חיים של כל כך הרבה נשים.

שם: עזריאל צרום, בן 58 בעת ביצוע העבירות

במה הורשע: מעשה מגונה בקטין מתחת לגיל 14 (ריבוי עבירות), גרם מעשה סדום בקטין מתחת לגיל 14 (ריבוי עבירות), מעשה מגונה בקטין מתחת לגיל 14 (שתי עבירות), מעשה מגונה בקטין מתחת לגיל 14 (ריבוי עבירות); גרם מעשה סדום בקטין מתחת לגיל 14 (ריבוי עבירות).

מועד ההרשעה: שנת 2013

מה הוא עשה:

רום ביצע עבירות מין בילדים בני 8-11, שני אחים ובן דודם, שעם הוריהם היה ביחסי חברות קרובים.

עבירות המין בוצעו במגוון מועדים ומקומות – בביתו, בעת ששהה בחופשה עם משפחות הקטינים, ברכבו, במקלחת ובמיטת אחד הקטינים. צרום יצר קשרי ידידות עם הילדים, בילה איתם, לקח אותם למקומות בילוי, גם ללא נוכחות הוריהם, וקנה להם מתנות יקרות. בהזדמנויות שונות, הוא סיבן את גופם של הילדים ושפשף את איבר מינם בידו. בנוסף, במספר הזדמנויות, הוריד את מכנסיו ותחתוניו של אחד הקטינים, נגע באיבר מינו וכן וביצע בו מין אוראלי.

העונש שקיבל: 8.5 שנות מאסר בפועל, 3 שנים מאסר על תנאי, פיצויים לילדים בסכום כולל של 65,000 שקלים.

מדברי השופטים:

  • "הנאשם הינו חבר קרוב של הורי הקטינים וככזה נהג לבלות זמן רב במחיצתם אף ללא נוכחות הוריהם" פירט הרכב השופטים גלעד נויטל, מאיר יפרח וגיליה רביד. "הנאשם שכנע את הקטינים לשהות במחיצתו בכך שהזמין אותם למקומות בילוי שונים ושילם עבורם בעד פעילויות שונות ומגוונות".
  • "הנאשם התקרב במיוחד לש' וביקש לבלות עימו ביחידות ובנפרד מהקטינים האחרים" הוסיפו השופטים בהתייחסם לאחד הקורבנות. "הוא הרעיף על ש' מתנות יקרות ערך, בין היתר מכשיר מסוג אייפון 4, אופניים חדשים, שולחן ביליארד, בגדים, נעליים ואף נתן לו סכומי כסף. הנאשם נהג להתקשר למכשיר הנייד של ש', אותו רכש עבורו ודרש מש' שיהיה זמין עבורו בכל עת ולכמה זמן שירצה, שאם לא כן איים הנאשם להחרים את המכשיר הנייד ולנתק את הקו"
  • "הנאשם במעשיו לעיל השפיע על ש' באופן בו הרגיש שעליו לרצות את הנאשם וכך ניצל הנאשם את מעמדו ואת השפעתו על ש' וביצע בו מעשים מיניים… בנוסף הורה לו הנאשם לא לספר על המעשים המיניים להוריו וזאת על מנת שיוכלו להמשיך ולהיפגש".

 

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות