פלילי

יעקב ארד – הונאה, איומים ואונס

אנס אחד ביום אנס אחד ביום

הם טורפים, הם מסוכנים, ואנחנו לא ניתן להם להישכח. האנסים ועברייני המין המורשעים הללו, גם אם יושבים כרגע בכלא, מחכים לרגע שבו יוכלו שוב להסתובב חופשיים בלי שאף אחד ידע או יכיר במסוכנות שלהם. המשטרה אולי מפקחת, אבל לפעמים אפילו השכנים הקרובים לא יודעים מי הוא הדייר החדש. בשביל זה אנחנו פה, עם הרשימה השחורה של האנסים ועברייני המין. נפרסם כל יום שם אחר ואת הסיפור שמאחורי הרשעתו, ונרכז את כולם במקום אחד כדי שלא ישכחו אף פעם, מי הם אותם אנשים שפירקו לרסיסים חיים של כל כך הרבה נשים.

שם: יעקב ארד, בן 72 בעת הרשעתו

במה הורשע: אונס ומעשים מגונים בצעירה בת כ-20

מועד ההרשעה: שנת 2008

מה הוא עשה:

ארד התחזה למטפל הוליסטי בעלת כוחות מיוחדים ובמסגרת "טיפולים" שהעניק, אנס את הצעירה וביצע בה מעשים מגונים.

את הצעירה הכיר ארד במסגרת עבודתו, כחבר בבורסת היהלומים, כאשר עבדה במוקד שירות לקוחות של חברה סלולרית בבניין בה עבד. הוא הצליח לרכוש את אמונה ושכנע אותה שביכולתו לבצע בה טיפולים נפשיים ולקדם אותה בחיים, באמצעות יכולות מיוחדות בהן ניחן. יכולות, שכפי שטען בפניה, יש רק לעוד 35 אנשים בעולם. ארד אמר לצעירה שיעזור לה למצוא את דרכה בחיים ושבמקרה שלה, הבעיות ממוקמות באיבר מינה.

כאשר הגיעה הצעירה ל"טיפול" אצל ארד, הוא נגע בה באיבריה המוצנעים ולבסוף אף אנס אותה. הצעירה סיפרה כי ביקשה שיפסיק אך הוא אמר לה ש"תפסיק להיות ילדה קטנה". כמו כן אמר לה שאם לא תיעתר לו – לא תתחתן לעולם. "באיזשהו שלב פשוט התאבנתי" היא תיארה בעדותה, "לא זזתי. לא התנגדתי. לא אמרתי כלום".

במהלך פגישותיהם ארד נישק וחיבק אותה בניגוד לרצונה, דרש ממנה להתפשט ולהניח אבנים על איבר מינה ובאחד המפגשים אנס אותה.השופטים בחרו להסתפק בעונש של שלוש שנות מאסר בלבד כיוון שהאיש הינו ניצול שואה.

העונש שקיבל: שלוש שנות מאסר בפועל, שנה וחצי מאסר על תנאי ו-100 אלף שקל פיצויים

מדברי השופטים:

  • "אין ספק שהמעשים שביצע חמורים ביותר" כתבו השופטים אורי שהם, יהודית שבח ושמואל ברוך בהחלטתם. "הוא ניצל את תמימותה של צעירה לאחר שירות צבאי, המבולבלת בנוגע לדרכה בחיים, תוך שהוא יוצר בלבה את התחושה שהוא מעין מושיע שיכול לסייע לה בבחירת הכיוון הנכון".
  • "הוא אף הגדיל לעשות והציג עצמו כאחד מל"ו נבחרים בעולם כולו המסוגלים להעניק טיפול ייחודי לאנשים ראויים, ואגב אותו 'טיפול' ביצע בה את המעשים".
  • השופטים הוסיפו כי ניכר היה שהאירועים יצרו אצל המתלוננת תחושת אשמה קשה מעצם העובדה שנקלעה למצב המוזר הזה.
שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות