פלילי

מיכאל שושן – מעשה סדום באישה מבוגרת

אנס אחד ביום אנס אחד ביום

הם טורפים, הם מסוכנים, ואנחנו לא ניתן להם להישכח. האנסים המורשעים הללו, גם אם יושבים כרגע בכלא, מחכים לרגע שבו יוכלו שוב להסתובב חופשיים בלי שאף אחד ידע או יכיר במסוכנות שלהם. המשטרה אולי מפקחת, אבל לפעמים אפילו השכנים הקרובים לא יודעים מי הוא הדייר החדש. בשביל זה אנחנו פה, עם הרשימה השחורה של האנסים. נפרסם כל יום שם אחר ואת הסיפור שמאחורי הרשעתו, ונרכז את כולם במקום אחד כדי שלא ישכחו אף פעם, מי הם אותם אנשים שפירקו לרסיסים חיים של כל כך הרבה נשים.

שם: מיכאל שושן

במה הורשע: מעשה סדום ללא הסכמה תוך איום בנשק, מעשים מגונים ללא הסכמה תוך איום בנשק, פציעה בנסיבות חמורות ואיומים.

מועד ההרשעה: שנת 2020

מה הוא עשה:

שושן, בן 60 בעת הרשעתו, ביצע עבירות אלימות ומין חמורות באישה בת 72, אותה הכיר מאז ילדותו. הוא תקף אותה, ביצע בה מעשים מגונים ופצע אותה.

שושן הגיע לביתה של האישה, שבשל היכרותה המוקדמת עמו הכניסה אותו לביתה. השניים ישבו יחד בסלון ושוחחו כשלפתע קם ממקומו, ניגש למטבח וחזר כשסכין בידו. הוא התיישב לצידה, אחז אותה בחוזקה, החזיק את הסכין בקרבת צווארה ואיים עליה לבצע כל מה שיאמר, אחרת יחתוך וידקור אותה. אז החל במסכת של התעללות מינית, תוך שהוא מאיים עליה בסכין, ולופת את ראשה בכוח. בין השאר הוא אילץ אותה להסיר חלק מבגדיה, לגעת באיבריו האינטימיים ולבצע בו מין אוראלי בניגוד לרצונה. האישה שחששה לחייה ביצעה את כל אשר דרש ממנה.

מעשיו של שושן ארכו זמן רב, חרף תחנוניה וגם כשאמרה לו שהיא כמו אימא שלו וכי לא עשתה לו רע. בשלב מסויים אף עשה הפסקה כדי לעשן סיגריה, תוך שהוא מאיים עליה בסכין פן תזוז ממקומה. לאחר מכן המשיך במעשיו.

לשושן עבר פלילי, הכולל גם עבירות מין, והוא ריצה בעבר תקופות מאסר ארוכות.

העונש שקיבל: 15.5 שנות מאסר בפועל, מאסרים על תנאי ופיצויים למתלוננת בסך 75 אלף שקלים

מדברי השופטים:

  • "קשה להפריז בחומרת מעשי הנאשם", קבע הרכב השופטים בראשות השופט יחיאל ליפשיץ והשופטים גלית ציגלר ושמואל מנדלבום. "מדובר במעשים קשים ושפלים, אכזריים מאין כמותם ומשפילים, שכוונו כנגד אישה בת 72 שנים, בביתה, לאחר שהנאשם ניצל את טוב ליבה ואת היכרותו עמה לצורך כניסה לביתה… ניתן רק לשער את האימה, הפחד והחלחלה שאחזו במתלוננת לנוכח אירוע מפתיע זה – אדם מוכר אותו הכניסה לביתה, מאיים עליה, בסכין כשהוא אוחז בה בחוזקה"
  • "הסיטואציה בכללותה היתה אלימה ואכזרית ביותר" ציינו השופטים, "המתלוננת היתה "כלואה" בביתה שלה ללא יכולת מעשית להתנגד לנאשם, שהחזיק בידו סכין והצמיד אותה לצווארה ואף פצע אותה; ובשים לב לגילה. מעשי הנאשם, מעבר לאכזריות שהיתה טמונה בהם, כללו השפלה וביזוי באופן בוטה במיוחד".
שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות