פלילי

שמואל ארוסי – כפה את עצמו עליה במונית

אנס אחד ביום: אלכסנדר לוז'קין אנס אחד ביום

הם טורפים, הם מסוכנים, ואנחנו לא ניתן להם להישכח. האנסים המורשעים הללו, גם אם יושבים כרגע בכלא, מחכים לרגע שבו יוכלו שוב להסתובב חופשיים בלי שאף אחד ידע או יכיר במסוכנות שלהם. המשטרה אולי מפקחת, אבל לפעמים אפילו השכנים הקרובים לא יודעים מי הוא הדייר החדש. בשביל זה אנחנו פה, עם הרשימה השחורה של האנסים. נפרסם כל יום שם אחר ואת הסיפור שמאחורי הרשעתו, ונרכז את כולם במקום אחד כדי שלא ישכחו אף פעם, מי הם אותם אנשים שפירקו לרסיסים חיים של כל כך הרבה נשים.

שם: שמואל ארוסי, נהג מונית בתחנת מוניות של בית חולים, בן 49 בעת הרשעתו.

במה הורשע: עבירת אינוס

מועד ההרשעה: שנת 2006

מה הוא עשה:

ארוסי לקח לחוף הים אישה שביקשה ממנו להסיעה לביתה, שם כפה עליה את עצמו וביצע בה מעשה אינוס.

הוא אסף במוניתו את האישה, צעירה בת 25 בעת האירוע, כשיצאה מבית החולים בשעת בוקר מוקדמת, לאחר שקיבלה טיפול רפואי בעקבות ניסיון אובדני. היא ביקשה ממנו להסיעה לביתה. במהלך הנסיעה הוא סטה לחוף הים, שם ביצע בה את המעשים בניגוד לרצונה. הוא ליטף אותה בכל חלקי גופה, נישק אותה, והחדיר את אצבעותיו לאיבר מינה.

העונש שקיבל: ארבע וחצי שנות מאסר, שנתיים מאסר על תנאי, רישיונו לנהוג ברכב ציבורי נשלל למשך עשר שנים, והוא חויב לפצות את המתלוננת בסכום של 25,000 ש"ח

מדברי השופטים:

  • השופטים יצחק דר, אילן שיף וחני הורוביץ כתבו בפסק הדין "ראינו לחומרה את העובדה שהנאשם עבד בתחנת מוניות של בית חולים. הנאשם עובד בשירות הציבור, שמעל באמון שהנוסעים נותנים בו. הוא פגש במתלוננת ליד חדר המיון, וידע כי הייתה חולה ויצאה זה עתה מחדר המיון. הוא הבחין כי הייתה עייפה ותשושה והיא אף אמרה לו כך. הנאשם ידע שהיא אם לילדות קטנות אליהן היא מבקשת להגיע.
  • "…כבר בתחילת הנסיעה החל לגעת במתלוננת. על אף שכבר מהשלב הראשון המתלוננת התנגדה, הסירה ידו ואמרה לו "לא", הוא המשיך במעשיו. הנאשם הביאה לחוף הים במקום לביתה ושם ביצע בה מעשים על מנת להגיע לסיפוקו… בניגוד לרצונה"
  • "…הנאשם ידע כפי שאף הודה" הוסיפו השופטים, "כי המתלוננת טענה שלא ישנה מספר לילות, הוא הבחין והיה עליו להבחין במצבה של המתלוננת, חולשתה ועייפותה. אף על פי כן כפה עליה את המעשה וניצל את מצבה. כל זאת כאמור כשהוא יודע כי זה עתה יצאה מטיפול בחדר מיון שבבית החולים".
שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות