פלילי

פאדי אבו לאשין – ארב בצד ותקף מינית

אנס אחד ביום אנס אחד ביום

הם טורפים, הם מסוכנים, ואנחנו לא ניתן להם להישכח. האנסים המורשעים הללו, גם אם יושבים כרגע בכלא, מחכים לרגע שבו יוכלו שוב להסתובב חופשיים בלי שאף אחד ידע או יכיר במסוכנות שלהם. המשטרה אולי מפקחת, אבל לפעמים אפילו השכנים הקרובים לא יודעים מי הוא הדייר החדש. בשביל זה אנחנו פה, עם הרשימה השחורה של האנסים. נפרסם כל יום שם אחר ואת הסיפור שמאחורי הרשעתו, ונרכז את כולם במקום אחד כדי שלא ישכחו אף פעם, מי הם אותם אנשים שפירקו לרסיסים חיים של כל כך הרבה נשים.

שם: פאדי אבו לאשין, תושב כפר יפיע, בן 25 בעת הרשעתו

במה הורשע: עבירת אינוס ועבירה של תקיפה הגורמת חבלה של ממש.

מועד ההרשעה: שנת 2013

מה הוא עשה:

פאדי אבו לאשין אנס אישה בת 63 סמוך למושב שבו היא מתגוררת.

הוא הגיע עם רכבו למקום בו נוהגת האישה לצעוד מדי יום וחנה לצד הכביש. לאחר שחלפה על פניו ופנתה לדרך עפר המקבילה לכביש, יצא מן הרכב והחל לעקוב אחריה. בשלב מסוים התנפל עליה, חטף מידיה את מכשיר הטלפון שלה, קרע את בגדיה, סתם את פיה באמצעות חולצתה וקשר את ידיה. האישה צעקה והתחננה בפניו שיעזוב אותה ואמרה לו כי היא אישה מבוגרת ולא בריאה המבקשת לשוב לביתה אל ילדיה ונכדיה. הוא לא הניח לה, השליכה על שיחים לצד הדרך ותקף אותה מינית.

העונש שקיבל: 9.5 שנות מאסר, שנתיים מאסר על תנאי. ופיצוי הנאנסת ב-150 אלף שקלים

מדברי השופטים בתיק פאדי אבו לאשין:

  • הרכב השופטים בראשות השופט תאופיק כתילי והשופטים אשר קולה ודני צרפתי ציינו בפסק הדין כי הנאשם ביצע את מעשיו "תוך שהוא מנצל את כוחו מול המתלוננת, המבוגרת ממנו שנים רבות. הוא פגע בה באלימות, גרם לחבלות בצווארה ופצע את מרפקה, ולא גילה רחמים כלפיה גם כשאמרה לו שהיא מבוגרת, סבתא לנכדים וסובלת מבעיות בריאותיות. הנאשם הותירה במקום כשהיא חבולה, עירומה ומושפלת".
  • "אין בפינו מילים לתאר את הסלידה ממעשיו הנתעבים של הנאשם", הוסיפו השופטים, "ויכולים אנו רק לתאר את מידת הכאב ואת עומק הצלקת שהותירו מעשים אלה בגופה ובנפשה של המתלוננת. הנאשם ארב למתלוננת כחיה המשחרת לטרף, כפה עליה את גופו, חילל את כבודה ואת צנעתה והפר לעד את שלוות חייה.
  • "גילה של המתלוננת לא הרתיע את הנאשם והוא לא חס עליה גם כשביקשה לשוב אל ילדיה ואל נכדיה. כשהוא ממוקד כולו בתאוותו, בחר הנאשם להתעלם מאנושיותה של המתלוננת ולהתייחס אליה ככלי וכאובייקט אשר נועד לספק את יצרו. במעשיו אלה חלל הנאשם, את כבודה של המתלוננת, הפר את חירותה ואת האוטונומיה שלה על גופה ופגע בזכותה לשלמות הגוף והנפש".
שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות