פלילי

יעיש לוי – הציע טרמפ לקטינה, ואנס אותה

אנס אחד ביום אנס אחד ביום

הם טורפים, הם מסוכנים, ואנחנו לא ניתן להם להישכח. האנסים המורשעים הללו, גם אם יושבים כרגע בכלא, מחכים לרגע שבו יוכלו שוב להסתובב חופשיים בלי שאף אחד ידע או יכיר במסוכנות שלהם. המשטרה אולי מפקחת, אבל לפעמים אפילו השכנים הקרובים לא יודעים מי הוא הדייר החדש. בשביל זה אנחנו פה, עם הרשימה השחורה של האנסים. נפרסם כל יום שם אחר ואת הסיפור שמאחורי הרשעתו, ונרכז את כולם במקום אחד כדי שלא ישכחו אף פעם, מי הם אותם אנשים שפירקו לרסיסים חיים של כל כך הרבה נשים.

שם: יעיש לוי

במה הורשע: אינוס קטינה, חטיפה לשם עבירות מין והטרדת עד

מועד ההרשעה: 09/07/2007

מה הוא עשה:

לוי, בן 53 בעת הרשעתו ובעל עבר פלילי עשיר הכולל גם עבירות מין, הציעה לקטינה, אז בת כ-15, להסיעה לבית החולים, לשם ביקור חולה שמאושפזת שם. הנערה הכירה את האיש דרך אחיו, שהיה מדריך שלה בתקופה בה שהתה בפנימייה. כשהתקרבו לבית החולים סטה מן הדרך והמשיך בנסיעה, חרף בקשתה המפורשת שיעצור לה ויאפשר לה לרדת. הוא המשיך לכיוון הסטף ונכנס לשביל צדדי ושם עצר. הנערה ניסתה לברוח אך הוא תפס אותה, הכניסה בכוח חזרה לרכב ואנס אותה באכזריות תוך, היכה אותה וסטר לה, תוך שהיא מנסה להתנגד וצועקת שיפסיק.

המעשה הופסק, כשחלפו במקום רוכבי אופניים הבחינו במתרחש ועצרו את האיש.

האירוע כולו הוקלט במקרה, לאחר שהנערה חייגה למספר החירום של המשטרה תוך כדי. בהקלטה נשמעות צעקותיה ותחינותיה שיחדל ממעשיו וכן ניתן לשמוע את הנאשם אדיש לתחנוניה להרפות ממנה, ומורה לה בקול קר לשתף עמו פעולה.

העונש שקיבל:  10 שנים מאסר בפועל, מאסר על תנאי ופיצוי למתלוננת בסך 30 אלף שקלים

מדברי השופטים:

  • "הנאשם היה מודע… כי המתלוננת אינה מסכימה לקיים עמו יחסי מין…התעלם מצעקותיה ומזעקותיה והמשיך להחדיר לאיבר מינה של המתלוננת את איבר מינו" קבעו בהכרעת הדין השופטים משה רביד, אורית אפעל-גבאי, ואהרן פרקש. "הנאשם היה אדיש לחלוטין לשאלת ההסכמה של המתלוננת למעשה החדירה, משום שהחליט שה"לא" הוא "כן". קריאותיה הנואשות של המתלוננת לנאשם לחדול לא חדרו לליבו".
  • "יש לראות בחומרה גם את העובדה, כי הנאשם למרות שהועמד לדין בגין עבירה של הטרדת עד, ניסה גם במהלך המשפט להלך אימים על המתלוננת, לאיים עליה ולנסות לשלוח לה מכתב באמצעות האחראית על המזנון של בית המשפט מתוך מטרה להשפיע על עדותה. גם עברו המכביד של הנאשם ובכלל זה עבירות המין שצבר נשקלים לחומרה לעניין העונש שיש להשית עליו. לזכותו של הנאשם ניתן לומר רק, כי איננו צעיר וכי מצבו הבריאותי איננו שפיר".
  • "הצטברותם של הנתונים האמורים" קבעו השופטים, "אונס במקום מבודד, מגוון העבירות בהן הורשע הנאשם, עברו הפלילי המכביד בעבירות שחלקן דומות לעבירות בהן הורשע בתיק זה – מצדיקים הטלת עונש חמור על הנאשם"
שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות