פלילי

משה בן יהודה – החקלאי שאנס עובדת זרה

אנס אחד ביום אנס אחד ביום

הם טורפים, הם מסוכנים, ואנחנו לא ניתן להם להישכח. האנסים המורשעים הללו, גם אם יושבים כרגע בכלא, מחכים לרגע שבו יוכלו שוב להסתובב חופשיים בלי שאף אחד ידע או יכיר במסוכנות שלהם. המשטרה אולי מפקחת, אבל לפעמים אפילו השכנים הקרובים לא יודעים מי הוא הדייר החדש. בשביל זה אנחנו פה, עם הרשימה השחורה של האנסים. נפרסם כל יום שם אחר ואת הסיפור שמאחורי הרשעתו, ונרכז את כולם במקום אחד כדי שלא ישכחו אף פעם, מי הם אותם אנשים שפירקו לרסיסים חיים של כל כך הרבה נשים.

שם: משה בן יהודה, חקלאי ובעל משק ממושב עולש

במה הורשע: אונס, מעשה מגונה ואיומים

תאריך הרשעה: 15/07/09

מה הוא עשה: בן יהודה אנס עובדת מתאילנד שהועסקה במשק שבבעלותו, בקטיף פרחים.

כבר ביום הראשון להגעתה למשק, התיישב על מיטתה, כיוון את הטלוויזיה לערוץ המשדר סרטים פורנוגרפיים וליטף אותה בכתפה ובגבה. על פי כתב האישום נגדו למחרת ביקש ממנה שתעשה לו מסאג' "כמו בפאטייה", ובהזדמנות אחרת אמר לה שהוא רוצה לישון איתה בכל יום בצהריים. היא סירבה. לאחר כמה ימים, נכנס לקרוואן בו התגוררה בזמן שהתרחצה וביקש ממנה לישון עמו. כשהתנגדה איים עליה במילים "בלאגן תאילנד", הפיל אותה על המיטה, הסיר את המגבת שעל גופה, הפשיל את מכנסיו ואנס אותה.

העונש שקיבל: 8 שנות מאסר, שנתיים מאסר על תנאי + פיצוי של 25 אלף שקלים לנאנסת

מדברי השופטים:

  • בגזר הדין כתבו השופטים אורי שהם, יהודית שבח ושמואל ברוך כי "הנאשם ניצל את היותה של המתלוננת עובדת זרה אשר הגיעה לארץ ימים ספורים לפני קרות האירועים, בודדה, ללא חברים, אינה יודעת את השפה העברית ותלויה לחלוטין בנאשם אשר אמור היה לספק לה את מדורה, מזונה ושכרה",
  • "משהמתלוננת התנגדה למעשי הנאשם, איים עליה זה האחרון כי יחזירנה לתאילנד, ואין צורך להרחיב אודות משמעות האיום, בשים לב לסכומי העתק אותם שילמה המתלוננת בגין הזכות להגיע ארצה לצורכי עבודה, ובשים לב לעובדה שטרם הספיקה להרוויח ולו גם שקל אחד מעבודתה אצל הנאשם".
  • "לחובת הנאשם יש לזקוף לא רק את מעשה האינוס עצמו, המהווה את אחת העבירות הנחותות והבזויות שבדיני עונשין, אלא גם את ניצול חולשתה של המתלוננת אשר היתה תלויה בחסדיו באופן מוחלט, גם את האיומים שהשמיע כלפיה, ואת המעשה המגונה שביצע בה כבר ביומה הראשון לעבודתה אצלו".
שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות