פלילי

אהרון נאתכו – שוטר ומטריד מינית סדרתי

אנס אחד ביום אנס אחד ביום

הם טורפים, הם מסוכנים, ואנחנו לא ניתן להם להישכח. האנסים המורשעים הללו, גם אם יושבים כרגע בכלא, מחכים לרגע שבו יוכלו שוב להסתובב חופשיים בלי שאף אחד ידע או יכיר במסוכנות שלהם. המשטרה אולי מפקחת, אבל לפעמים אפילו השכנים הקרובים לא יודעים מי הוא הדייר החדש. בשביל זה אנחנו פה, עם הרשימה השחורה של האנסים. נפרסם כל יום שם אחר ואת הסיפור שמאחורי הרשעתו, ונרכז את כולם במקום אחד כדי שלא ישכחו אף פעם, מי הם אותם אנשים שפירקו לרסיסים חיים של כל כך הרבה נשים.

שם: אהרון נאתכו, שוטר לשעבר בתחנת טבריה

במה הורשע: מעשה סדום, איומים והטרדה מינית וניסיון להטרדה מינית כלפי קטינים ברשת האינטרנט

מתי הורשע: שנת 2015

מה הוא עשה: במהלך שנת 2014 עת שירת כבלש במשטרה, נהג נאתכו לפנות לאנשים שונים, בהם כאלה שהציגו עצמם כקטינים שטרם מלאו להם 16, דרך אפליקציות קליק, סקייפ ו-ווטסאפ. במהלך ההתכתבויות עם הקטינים, הציע להם הצעות בעלות אופי מיני, תוך שהוא מתאר בפניהם תיאורים של מעשים מיניים אותם הוא מעוניין לקיים עמם. הוא אף נפגש עם אחת הקטינות עמה התכתב וקיים עמה מגע מיני, לרבות מין אוראלי, וזאת על אף שהיה מודע לגילה. לאחר מכן המשיך בהתכתבות עמה, העביר מסרים והצעות בעלות תכנים מיניים וכן הפציר לבצע בה מעשה סדום, כאשר הנערה דוחה את הצעותיו. לאחר שהבהירה לו כי אינה מעוניינת להיפגש עמו עוד והפצרותיו לא נענו, איים עליה ואמר "שהוא לא אשם אם אביה ישמע אודות דברים שהוא לא היה רוצה שתעשה".

באחד המקרים בוצעו העבירות כלפי קטינה שפגש במסגרת תפקידו כשוטר תוך שימוש במידע שנמסר לו במסגרת תפקידו.

העונש שקיבל: שנתיים מאסר בפועל, 8 חודשים מאסר על תנאי + פיצוי אחת המתלוננות בסך של 10,000 ₪.

מדברי השופטים:

  • "החובה להגן על קטינים מפני עברייני מין, גם כאשר מדובר בקטינים המשתמשים ברשת האינטרנט ובאמצעי התקשורת והנחשפים לעברייני מין הפועלים באינטרנט, מחייבת את ביהמ"ש להרתיע את הנאשמים בעבירות אלה בענישה מחמירה. על זאת יש להוסיף את החובה למנוע תופעה של שוטר המנצל תפקידו לביצוע עבירה".
  • במתן גזר הדין ציין השופט רון שפירא כי "יש להטיל במקרה זה ענישה שאינה ברף העליון של המתחם שנקבע, אך עם זאת יש להטיל ענישה משמעותית שתשקף את חומרת המעשים שנעשו בעת היותו של הנאשם שוטר במשטרת ישראל ואדם בוגר שביצע את העבירות כלפי מתלוננים קטינים ופגיעים"

לחצו כאן כדי לדרג את השופט רון שפירא במשוב השופטים של זצ >>> 

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות