פלילי

אמיר דוידוביץ' – אונס בזמן העיסוי

אנס אחד ביום אנס אחד ביום

הם טורפים, הם מסוכנים, ואנחנו לא ניתן להם להישכח. האנסים המורשעים הללו, גם אם יושבים כרגע בכלא, מחכים לרגע שבו יוכלו שוב להסתובב חופשיים בלי שאף אחד ידע או יכיר במסוכנות שלהם. המשטרה אולי מפקחת, אבל לפעמים אפילו השכנים הקרובים לא יודעים מי הוא הדייר החדש. בשביל זה אנחנו פה, עם הרשימה השחורה של האנסים. נפרסם כל יום שם אחר ואת הסיפור שמאחורי הרשעתו, ונרכז את כולם במקום אחד כדי שלא ישכחו אף פעם, מי הם אותם אנשים שפירקו לרסיסים חיים של כל כך הרבה נשים.

שם: אמיר דוידוביץ', מעסה בבית מלון

במה הורשע: אונס של אישה לה העניק עיסוי

תאריך הרשעה: 26/04/09

מה הוא עשה: במהלך עבודתו, כמעסה במלון שרתון סיטי טאוור ברמת גן, אנס צעירה שהגיעה לקבל עיסוי, בעודה שוכבת על מיטת הטיפולים. בזמן העיסוי, הסיר את כיסוי הבד מגופה ונגע בחזה שלה. בהמשך הסיר את תחתון בגד הים שלה והחדיר את אצבעו לאיבר מינה, בניגוד לרצונה, תוך כדי שהיא מבקשת ממנו להפסיק. לאחר מכן קמה ויצאה מהחדר.

דוידוביץ הכחיש את הדברים וטען כי הסיפור היה הפוך. שהמטופלת יזמה את המגע ושהוא זה שעזב את החדר. בהכרעת הדין קבע בית המשפט כי אינו מאמין לגרסתו של דוידוביץ', וכי עדותו הייתה מתחמקת ושקרית.

העונש שקיבל: שנה וחצי מאסר בפועל ושנתיים וחצי מאסר על תנאי + פיצוי של 20 אלף שקל למתלוננת

מדברי השופטים:

"אין ספק כי המעשים שעשה הנאשם הינם חמורים והנאשם היה מודע למעשיו, אך ניצל את מעמדו כמטפל כדי לספק את צרכיו וכן ניצל את העובדה שהמתלוננת שכבה ללא בגדים על שולחן הטיפולים, נתונה למרותו בהאמינה שהיא עומדת לקבל עיסוי מקצועי".

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות