פודקאסטים

שיחת חולין, פרק 8: אדון וגברת פרייס-לס

בפרק השמיני של הפודקאסט 'שיחת חולין' התייחסו קופמן ולירי למחלות השבוע: חוק הסמכויות, החיסון הרביעי, הסרטון של ניצב ג'מאל חכרוש מדלג מעל קורבן דקירה, וקונספירציות מאחורי מותה של נשיאת העליון לשעבר מרים נאור ז"ל.

חוק הסמכויות והטוויטר של מאיר פרייס: לירי הגיעה מוצפת במיוחד אחרי שבוע עמוס באירועים. הראשון בהם היה חוק הסמכויות: "אני נסערת מהמחטף שנעשה פה. שלחו תשעה מתנדבים שהצביעו בעד, שלושה נגד והשאר נשארו מול תנור החימום בבית. 12 איש מתוך 120 חברי כנסת. כל זה אחרי שבשנה שעברה כל החבר'ה האלה, תמר זנדברג, מירב מיכאלי, ניצן הורוביץ ויאיר לפיד צייצו נגד החוק, וטענו שהוא דיקטטורי. עכשיו הם עשו כמה עיגולי פינות והעבירו אותו במחטף בלילה בקריאה שנייה ושלישית".

קופמן הוסיף על הדברים בדרכו: "זו חבורה מטונפת, אני רואה אותם ועולה לי ריפלוקס".

לירי הודתה: "בדרך כלל אני חושבת שאתה מדבר עליהם לא יפה, אבל היום באתי עם בחילה קשה מכל זה".

בהמשך התייחסה לציוצים של ד"ר מאיר פרייס, בעלה של ראש שירותי בריאות הציבור ד"ר שרון אלרעי פרייס: "אתה זוכר איך כעסנו על הציוצים של יאיר נתניהו? אותו דבר אני מרגישה עם מאיר פרייס שמצייץ דברים בזמן שאשתו מנהלת פה את משרד הבריאות – זה לא מוסיף לה כבוד".

קופמן: "זה לא אותו דבר, יאיר נתניהו היה עלוקה שחי על חשבוננו. מאיר פרייס הוא אדם פרטי, דוקטור, הוא מצייץ את דעתו".

אחראי אבל לא אשם? אחד הנושאים המדוברים השבוע היה חשיפת סרטון מספטמבר 2020, בו תועד ניצב ג'מאל חכרוש מתעלם מקורבן דקירה בכפר כנא ומדלג מעליו. רק לאחר חשיפת הסרטון בתקשורת, יותר משנה לאחר האירוע, המשטרה הקימה צוות בדיקה.

קופמן התייחס לדברים: "אני לא יודע מה האיש עושה עדיין בשירות המשטרה. ניצבים במשטרה הושלכו על דברים פחותים מאלה. הרי כדי להגיע לדרגת ניצב הוא עשה דברים בחייו, ולכן הוא גם יודע שלא מדלגים מעל פצוע – כקצין משטרה אתה ברמה של להגיש עזרה ראשונה. טוב לדעת שקציננו מדלגים מעל פצועים". והוסיף: "אני מקווה מאוד שלא יתחילו כל כרותי האונה של הליכוד להאשים את כרותי האונה של בנט. בספטמבר 2020 היה פה שר לביטחון פנים אמיר אוחנה, וממלא מקום מפכ"ל המשטרה מוטי כהן".

קונספירציית פטירתה של מרים נאור ז"ל: לירי מרגישה שהדיווחים על מותה של נשיאת העליון לשעבר כתוצאה מדום לב לא מהימנים, וחושבת שהיה כדאי לבצע נתיחה שלאחר המוות. זאת לאחר שהתפרסם סרטון בו נראה איציק זרקא, פעיל ליכוד ותיק ותומך נלהב של יו"ר האופוזיציה ח"כ בנימין נתניהו, מאיים על נשיאת ביהמ"ש העליון הנוכחית אסתר חיות מחוץ לבית העלמין: "תמשיכי את המלאכה בצורה הכי יפה, את יודעת על מה אני מדבר".
לירי תהתה: "כשאדם כזה אומר 'שלא יבואו גם אליך' – לא עובר לך בראש שאולי גם לנאור באו? חצי מדינה פה בחקירת ועדת הר מירון, יש להם אינטרסים שמרים לא תהיה. יום לפני היא התראיינה על הועדה, בריאה כמו שור, פתאום היא נפטרה. שעה לאחר מותה אמרו בחדשות שלא ידוע עתיד חקירת ועדת הר מירון". לקופמן דווקא לא היה ספק בדבר אחד: "המוח שלך מעוות" הגיב ללירי.

זאת ועוד בפרק השמיני של 'שיחת חולין'. לחצו כאן להאזנה  לפרק המלא

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות