פודקאסטים

שיחות חולין, פרק 5: הפערים שבין ההנחיות לשטח

לפרק החמישי הגיעו קופמן ולירי עייפים מסערת האומיקרון. קופמן שהיה מהראשונים שהתחסנו מצא עצמו פתאום מכה על חטא: "עוד בחיסון הראשון התחלתי להרגיש תשוש, אבל אחרי השני כתבתי ברוב טימטומי ב'מעריב', שגם את העשירי אני אעשה". מאז הוא מרגיש בצורה ברורה שנחשף לתופעות בריאותיות שלא הכיר קודם לכן: "חוץ משדיים צמח לי הכל". ועדיין קופמן מודה שימשיך להתחסן. ללירי מצידה נמאס מהפאניקה שמנחילה התקשורת: "יש פער מאוד גדול בין המצב בשטח לבין איך שהכל מדווח אצלנו. עושים לך טשטשת טוטאלית על כל נושא אחר: יוקר המחייה, התחבורה. פתאום כלום לא משנה".

מבחינת האמון בממשלה הוסיף קופמן: "גם לבנט אני לא מאמין לדקה ומעולם לא האמנתי, וכשאני מסתכל על ניצן הורוביץ זה מזכיר לי אותי – שנינו ליצנים. היום כל אחד נהיה כלכלן. הורוביץ היה סמרטוט כמוני, לבלר עיתונות. פתאום הוא נהיה שר בריאות התחיל לדבר על כלכלה גם. מה מכין אותך לדבר עם מדענים שמסתכלים עליך כמו על בובת נחום תקום? הוא מצטט ומדבר בכזה ביטחון"

וגם: האקדח המעשן של ח"כ איתמר בן גביר: לאחר שתועד השבוע בעימות עם מאבטחים ערבים, במהלכו שלף אקדח, לירי בטוחה: "מאז שבן גביר בכניסת האווירה הרבה יותר אלימה". לקופמן דווקא היה רעיון אחר: "אני מציע לתת לו M16 מקוצר, שירה במי שהוא רוצה" ואז הוסיף: "אני מקווה שהסרטון שלו עם האקדח יגיע לכל מקום בעולם. בארה"ב לא תראי בחיים חבר קונגרס מאיים על בן מיעוטים כי הוא עושה את העבודה שלו. כשיירצח יהודי בפעולת נקם בגלל שבן גביר אמר, הוא ישר יבוא לבכות על הקבר וינופף בפיסטולט שצריך לרצוח את כולם". ואיך כל זה קשור ל'נקסיום', כדור נגד צרבת?

לכל הפרקים של הפוד קאסט >>>>

להאזנה בסופיטיפיי >>>>

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות