כללי

בשב"ס עניינים כרגיל: סוהר בשרות ראש ארגון פשיעה

כלא גלבוע. הפעם השערורייה היא בכלא אחר

הצרות של השב"ס לא נגמרות. בעוד מחדלי סרסור הסוהרות והבריחה מכלא גלבוע עדיין מהדהדים בכותרות ומסרבםי לרדת מסדר היום, צצה לה כל כמה ימים עוד פרשונת, שממשיכה להבאיש את הארגון.

הפעם מדובר בסוהר, שנעצר החשד שהבריח סמים, מכשירים סלולריים ודברים נוספים בשביל עודה קוטייר, עבריין בכיר הנחשב לראש ארגון פשיעה השולט באזור המשלוש (טייבה טירה והסביבה) והמרצה מאסר בכלא שקמה.

על פי הפרסום הבוקר של היחידה הארצית לחקירות סוהרים בלהב 433, התמורה לדברים שהבריח הסוהר עבור העבריין הבכיר היתה שוחד, והבוקר הואנ עצר. יחד עמו נעצרו גם אשתו, שחשודה בקבלת דבר במרמה, וקוטייר עצמו.

על פי החשד, קוטייר לא היה היחדי שנהנה מהסידור הזה, והסוהר, תושב הצפון, העביר גם לאסירים באופן נסתר חפצים שונים. עשרה מקרים שבהם קיבל קוטייר את החפצים לתאו תועדו לפני שהסוהר נעצר.

על פי החשד, מי שסייע לו בכך היתה אשתו.

על פי מקורות במשטרה, קוטייר, 38, הוא ראש ארגון פשע ששלט בשנים האחרונות באזור המשולש. על פי המודיעים שבידי המשטרה, את כוחו ומעמדו השיג לאחר ששימש כיד ימינם ואיש הביצוע של העבריין איתן חייא ושל כנופיית משפחת חרירי.

בשנים האחרונות הוא ואחיו הקימו לטענת המשטרה ארגון משל עצמם. הם פועלים בעיקר במגזר הערבי במשולש תוך הפעלת אלימות קשה, ועל פי החשד עסקו בסחר בסמים, סחיטה, גביית דמי חסות ואף מתן הלוואות בשוק האפור.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות