כללי

הדוקו שמשגע את ארה"ב: בת 22 שנתקעה בגוף של בת 8

שונה ריי בת 22 שונה ריי בת ה-22

"אילו הייתם מסתכלים עליי הייתם חושבים שאני ילדה קטנה נורמלית שעושה דברים רגילים של ילדות קטנות עם המשפחה הכיפית והמשוגעת שלי", אומרת שונה ריי בסרטון הטריילר לסדרה חדשה שעוסקת בחייה, "אבל האמת היא שאני לא ילדה קטנה. אני אישה בת 22 שתקועה בגוף של ילדה בת 8".

נשמע קצת קריפי, אבל בהחלט חריג ומרתק. זוהי סדרה דוקומנטרית חדשה של הערוץ האמריקאי בתשלום TLC ששייך לרשת דיסקאברי שובר את הרשת וזוכה למיליוני צפיות. הסדרה נקראת "אני שונה ריי" I am Shauna Rae והיא עוסקת בבחורה בת 22 שמדברת על הקשיים שבפניהם היא ניצבת אחרי שמחלה נדירה הותירה אותה כלואה בגוף של ילדה בת 8 לשארית חייה.

הטריילר הרשמי לסדרה על שונה ריי זכה בשבוע מאז עלייתו ליותר מ-1.5 מיליון צפיות ביוטיוב – בלינק הזה.

שונה ריי בת 22
"רק גברים יצורים מוזרים מתחילים איתי" – שונה ריי | צילום מסך מתוך ערוץ TLC יוטיוב

כאשר ריי הייתה תינוקית בת חצי שנה התפתח אצל זן נדיר של סרטן המוח וטיפולי הכימותראפיה שעברה גרמו לשיתוק בלוטת המוח שלה מה שהביא לעצירת גדילתה בגובה 1.16 מ' בלבד, גובה 1.16 מ' בלבד, גובה ממוצע של ילדה בכיתה ב'. כמיטב סדרות הטראש שמחפשות עניין וסנסציה, יש כאן חומר נהדר ומרתק לעבוד איתו, ואכן הסדרה הדוקומנטרית על שונה ריי מתעסקת בכל האתגרים שקשורים למראה הילדותי של האישה הבוגרת והקושי הרב שיש לה בעולם הדייטינג ולצאת לפאבים ולשכנע אנשים שהיא לא ילדה.

בסדרה תעלה לשידור בכורה ב-11 בינואר הקרוב ותציג כיצד שונה מתמודדת עם האתגרים הלא קלים שלה לחיות חיים נורמליים של בת 22 עם הלוק הילדותי שלה. בקטע אחד הברמן בפאב אליו היא נכנסת אומר לה: "אנחנו לא מרשים ילדים כאן", היא הולכת לעשות קעקוע והמקעקע חושד ושואל לגילה ועולות תהיות לגבי גילה כשהיא ניגשת להירשם לחדר הכושר.

פטרישיה 'פאטי' שראנקל, אימה של שונה, מדברת אף היא בסדרה ומעלה זכרונות מהתקופה הקשה וקורעת הלב כששונה היתה תינוקת חולת סרטן. "כששונה היתה בת שישה חושדים גיליתי שיש לה סרטן. חשתי תחושת אשמה נוראית שאני אשמה במצבה לשארית חייה אז כל שאני יכולה זה רק להגן עליה", אומרת פאטי.

יש לא מעט בעיות במצבה של שונה, כך למשל הוריה מתייחסים אליה כילדה, מה שהיא רוצה שישתנה. אבל ללא ספק הבעיה המרכזית ממנה סובלת שונה ועל כך הסדרה חורשת, היא הקושי לצאת עם גברים ולמצוא אהבה.. בקטע בסדרה היא יוצאת לבליינד דייט והבחור שהיא פוגשת חושבת שהיא עושה לו מתיחה. "אני מושכת יצורים, שמוקים ואידיוטים", היא אומרת, "מפחיד מבחינתי להיכנס לעולם הרומנטי אבל כל אחד חייב לקחת יכון במטרה להשיג אושר".

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות